- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
k trestní odpovědnosti bych popohnal traktoristu i šéfa stavebního úřadu v HB
byl jsem v různých zemíéch viděl jsem různé historické mosty a nemyslím si že byly renovovány podle nových norem. zase úředníci ukazují jak jsou důležití. až most spadne tak nebude nic a papaláši si budou mnout ruce. a tak to tady chodí
Opravovat takovouto stavbu podle dnesnich norem je vyplod choreho mozku. To vsechny pamatky budeme opravovat podle dnesni norem??
Kterej debiI nechal po památkově chráněném objektu jezdit auta a traktory? Navíc kdy je kousek dál most nový. Tak ať to opraví podle původních rozměrů a zakážou na most vstup. Kdyby most zavřeli už dávno, tak nespadnul. Jak je možné, že dříve rozměry stavebnímu úřadu nevadily? To by mě zajímalo co bude stavební úřad dělat až se bude opravovat nějaký hrad. To bude chtít také opravy podle dnešních norem?
Kterej debiI povolil po takovém mostě jezdit autům a traktorů, navíc když je kousek dál most nový. Nechal bych celou škodu uhradit traktoristu a nebo ještě lépe úředníka, který most nechal průjezdný pro auta. To je Kocourkov.
Nešlo by dát před most ceduli "TOTO NENÍ MOST"?
pokud je to taková památka . tak ať je opravená ve své původní podobě. nevíc pokud jde jen o opravu a ne o znovupostavení.a když bude hodně zle na stavebním úřadu, pomůže například značka - "pozor nízké zábradlí".
Pokud je to památka, tak by se mělo zachovat stávající zábradlí.
Pokud bychom opravovali památky podle současných norem, tak skoro všechny památky můžeme rovnou zbourat a postavit je znovu.
A oni z toho mostu padají lidi, že je nutné vyšší zábradlí? Mohli bychom dát nějaké pohledné železné tyče i na Karlův most, přestavět schodiště v hradech, aby odpovídali dnešním normám a co šířky ulic v historických centrách některých měst, ty taky neodpovídají- zbourat, nebo zakázat lidem průchod. Vždyť by to mohlo být nebezpečné.... Památka je prostě památka, když ji předěláme komplet na dnešní technické normy, tak už nebude ilustrací minulosti, ale přítomnosti.
Kdy už se zbavíme takových lumpů co za naás jednají. Doufám , že soudruh traktorista ponese svoje náklady za opravu mostu. Ale ono je to jako v celé společnosti, silnice se neopravují aby se mohla vypsat havarijní zakázka bez výběrového řízení. Prostě je to u nás prohnilé od základů až nahoru.