V Pavlově otevřeli nový archeopark.
Autor: Marie Stránská, MAFRA
V Pavlově otevřeli nový archeopark.
Autor: Marie Stránská, MAFRA
V Pavlově otevřeli nový archeopark.
Autor: Marie Stránská, MAFRA
V Pavlově otevřeli nový archeopark.
Autor: Marie Stránská, MAFRA
V Pavlově otevřeli nový archeopark.
Autor: Marie Stránská, MAFRA
V Pavlově otevřeli nový archeopark.
Autor: Marie Stránská, MAFRA
V Pavlově otevřeli nový archeopark.
Autor: Marie Stránská, MAFRA
V Pavlově otevřeli nový archeopark.
Autor: Marie Stránská, MAFRA
V Pavlově otevřeli nový archeopark.
Autor: Marie Stránská, MAFRA
V Pavlově otevřeli nový archeopark.
Autor: Marie Stránská, MAFRA
V Pavlově otevřeli nový archeopark.
Autor: Marie Stránská, MAFRA
V Pavlově otevřeli nový archeopark.
Autor: Marie Stránská, MAFRA
V Pavlově otevřeli nový archeopark.
Autor: Marie Stránská, MAFRA
Slavnostní otevření Archeoparku v Pavlově
Autor: Marie Stránská, iDNES.cz
Barokní areál na Kuksu v červenci zaznamenal jednodenní rekord návštěvnosti (20.7.2016).
Autor: Martin Veselý, MAFRA
Barokní areál na Kuksu v červenci zaznamenal jednodenní rekord návštěvnosti (20. 7. 2016).
Autor: Martin Veselý, MAFRA
Barokní areál na Kuksu v červenci zaznamenal jednodenní rekord návštěvnosti (20.7.2016).
Autor: Martin Veselý, MAFRA
Barokní areál na Kuksu v červenci zaznamenal jednodenní rekord návštěvnosti (20.7.2016).
Autor: Martin Veselý, MAFRA
Moderní stadion v Ostravě-Vítkovicích splňuje veškeré současné požadavky na konání prvoligových utkání. Jen služby zatím hodně pokulhávají. (8. srpna 2015)
Autor: Alexandr Satinský, MAFRA
NOVÝ DOMOV BANÍKU. Pohled na stadion ve Vítkovicích, jenž hostí i slavný atletický mítink Zlatá tretra
Autor: Alexandr Satinský, MAFRA
NOVÝ DOMOV BANÍKU. Pohled na stadion ve Vítkovicích, jenž hostí i slavný atletický mítink Zlatá tretra
Autor: Alexandr Satinský, MAFRA
Takto by měl vypadat stadion v Ostravě-Vítkovicích po úplné rekonstrukci pro 15 000 diváků.
Autor: Projektstudio.cz
Studie stadionu ve Vítkovicích - Tak by měl vypadat Městský stadion v Ostravě-Vítkovicích v budoucnu.
Autor: Projektstudio
Stezka v oblacích stojí nedaleko horní stanice lanovky Sněžník, v nadmořské výšce 1 116 metrů. Je vysoká 55 metrů a na vrchol se pohodlně dostanete po dřevěné cestě i s kočárky a invalidními vozíky. Stavbu v Dolní Moravě navrhlo brněnské architektonické studio Fránek Architects.
Autor: Jakub Skokan, Martin Tůma / BoysPlayNice
Stavba roste v těsné blízkosti nejprudší černé sjezdovky areálu v Dolní Moravě.
Autor: Martin Švec, MAFRA
Dělníci na Dolní Moravě finišují se stavbou Stezky v oblacích
Autor: Jan Daněk, iDNES.cz
Stezka v oblacích.
Autor: Martin Veselý, MAFRA
Stezka v oblacích.
Autor: Martin Veselý, MAFRA
Stezka v oblacích.
Autor: Martin Veselý, MAFRA
Stezka v oblacích.
Autor: Martin Veselý, MAFRA
Stezka v oblacích na Dolní Moravě
Autor: Martin Veselý, MAFRA
Stezka v oblacích na Dolní Moravě
Autor: Martin Veselý, MAFRA
Stezka v oblacích.
Autor: Martin Veselý, MAFRA
Stezka v oblacích na Dolní Moravě
Autor: Martin Veselý, MAFRA
Stezka v oblacích
Autor: Martin Veselý, MAFRA
Stezka v oblacích.
Autor: Martin Veselý, MAFRA
Stezka v oblacích
Autor: Martin Veselý, MAFRA
Stezka v oblacích.
Autor: Martin Veselý, MAFRA
Stezka v oblacích.
Autor: Martin Veselý, MAFRA
Stezka v oblacích, areál Dolní Morava
Autor: Jan Daněk, iDNES.cz
Velká atrakce horského penzionu Slaměnka. Padesát metrů vysoká Stezka v oblacích.
Autor: Penzion Slaměnka
Už tak bohatou nabídku lákadel v Dolní Moravě počátkem srpna doplní Stezka v oblacích, která bude sloužit zároveň jako rozhledna.
Autor: archiv studia Fránek architects
Pražský tunel Blanka
Autor: iDNES.cz
Pražský tunel Blanka
Autor: iDNES.cz
Pražský tunel Blanka
Autor: iDNES.cz
Pražský tunel Blanka
Autor: iDNES.cz
Pražský tunel Blanka
Autor: iDNES.cz
Pražský tunel Blanka
Autor: iDNES.cz
2. MÍSTO: Blanka, která se začala stavět v roce 2007, je největší dokončenou podzemní stavbou nejen v Praze, ale i v ČR. Je označována za nejdelší městský tunel v Evropě, na druhé místo odsune tunel v Madridu. Zakázku na stavbu tunelu získala společnost Metrostav. Původně měl být zprovozněn v roce 2011, termín se později odsunul na jaro 2014, poté se neoficiálně mluvilo o předvolebním termínu 4. října 2014, letos na jaře se pak objevil zářijový termín. Výstavbu schválilo vedení města v čele s bývalým primátorem Pavlem Bémem (ODS) s tím, že bude stát asi 29 miliard korun. Na začátku roku 2011 ale nové vedení města zjistilo, že by se cena měla vyšplhat na 38 miliard. Bývalý primátor Bohuslav Svoboda (ODS; ve funkci od listopadu 2010 do května 2013) nechal některé práce seškrtat, výsledná cena by měla podle čísel od magistrátu činit 37,9 miliardy korun. Včetně napojení na Strahovský tunel dokonce 43 miliard korun.
Autor: Jakub Karlíček (SATRA)
Metrostav dokončil stavební práce na tunelovém komplexu Blanka. Výstavba přišla na necelých 37 miliard (30.9.2014)
Autor: Michal Šula, MAFRA
Metrostav dokončil stavební práce na tunelovém komplexu Blanka. Výstavba přišla na necelých 37 miliard (30.9.2014)
Autor: Michal Šula, MAFRA
Metrostav dokončil stavební práce na tunelovém komplexu Blanka. Výstavba přišla na necelých 37 miliard (30.9.2014)
Autor: Michal Šula, MAFRA
Metrostav dokončil stavební práce na tunelovém komplexu Blanka. Výstavba přišla na necelých 37 miliard (30.9.2014)
Autor: Michal Šula, MAFRA
Metrostav dokončil stavební práce na tunelovém komplexu Blanka. Výstavba přišla na necelých 37 miliard (30.9.2014)
Autor: Michal Šula, MAFRA