Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

J52a33k61u95b 70R91o43u25s 3283960984182

Chybějící praxe a krátká příprava fakt není důvod, proč strojvůdci kupí kixy. Strojvůdci kupí kixy, protože spí jen pár hodin denně a ještě v kabině lokomotivy, protože jim ČD plánuje nesmyslné a šíleně dlouhé šichty.

+10/−1
doporučit
23.3.2019 12:40

J88i48ř60í 62S35c15h44m73i40d56t 5720883494945

Ta statistika projetí návěstidla je poněkud neúplná, když tam není počet strojvůdců v dané kategorii nebo ještě lépe, kolik kilometrů najezdí daná kategorie strojvůdců, takhle je to nic neříkající blábol.

+6/0
doporučit
23.3.2019 12:56

J22i20ř56í 70S54c10h37m27i93d23t 5110553794925

Ono se to z nesmyslného dvouletého kurzu kdysi přesunulo zase do nesmyslného tří měsíčního nyní. Prostě ode zdi ke zdi.

Kdysi a tím mysli dobu páry, měla ta delší doba smysl, hromadu věcí si dělal strojvedoucí na trati sám. Dnes je vše v nových vlacích zautomatizováno a natolik složité, že v případě problému je nejvíce využívaným prostředkem mobilní telefon nebo vysílačka, nakonec to známe i z provozu nových aut, tam si už ani na cestě nevyměníte žárovku, natož aby se něco dalo opravit. Takže nároky na strojvedoucího jsou dnes poněkud jiné, než tenkrát.

+5/0
doporučit
23.3.2019 13:08

S60t92a20n13i54s60l39a46v 90N90ý45v75l89t 2134675183

Strojvůdci mají směšné platy a proto to nikdo nechce dělat. Vezmou kdejakýho troubu na ulici a dokonce ho pak zaučujou nedostatečně dlouho.

Oproti tomu trouba ve vedení bere 500tisíc a jeho tým a přímí pordřízené též stotísicové platy.

Nechceme tady komunismus, ale za pořádnou práci odpovídající mzdu.

+6/−3
doporučit
23.3.2019 12:39

V58l30a49d96i13s92l30a15v 86G52r46y44c 9484334458402

Nízkými mzdami v podstatě jednu generaci vyhladili.

+5/−3
doporučit
23.3.2019 13:11

P90e43t27r 59B62a22č94a38v91č67í59k 3273348621189

Nevím jak dnes. V době mého mládí byla profese strojvůdce vysoce prestižní záležitostí a dostat se na mašinu dalo hodně a hodně práce.

+3/0
doporučit
23.3.2019 13:06

L90u50b14o19š 42D47o30č71e21k94a16l 3192342543

Dříve si kluk,který udělal C tak dostal starou odrbanou vejtřasku a jezdil někde po stavbě.Pomalu se vypracovával až třeba na kamion.Dnes za ten kamion sedá s mokrými razítky v řidičáku.A taky to tak na silnicích vypadá.A,že jsou řidiči přetěžováni stejně jako fírové je také pravda.Dnes se nám vrací doba kdy běžná odpověď byla-nejsou lidi.

+4/−2
doporučit
23.3.2019 13:55

F52r93a54n56t95i52š53e71k 75V74a41n69ě85k 1847184647377

Když objednavatelé dopravy (ministerstvo dopravy a kraje) tlačí na nejnižší cenu dopravy, tak asi těžko budou mít peníze na kvalitní výcvik. Nižší ceny se musí vždy časem objevit buď na kvalitě zaměstnanců nebo na údržbě vozidel.

+3/−1
doporučit
23.3.2019 13:04
Foto

J47i36ř34í 22D81v40o41ř93á36k 5815109790398

Místo let měsíce?

Když to trochu zjednoduším : Stačí dodržovat rychlost a respektova návěstí,"semafory".

+3/−2
doporučit
23.3.2019 14:01

J90a11n 10K32o82h43l 4153747391184

Praxe možná chybí, ale taky chybí lidi. Dřív patřilo k bontonu, že se kolem drah motalo fakt hodně lidí, byla to prestižní záležitost - uniformy, výhody, respekt.. dneska jich zbylo jenom pár a zabezpečit celej vlak třeba ve dvou lidech určitě není žádná sranda. Navíc když není kdo by vás vystřídal nebo s kým se poradit..

+2/0
doporučit
23.3.2019 17:57

M60o93j97m59i46r 65P71e88ř12i34n20a 6978540956

A podobně tristně to vypadá na silnicích s řidiči kamionů. Žádná praxe, žádná zkušenost, ale za volantem těžkotonážníků, který může způsobit katastrofu a masakr.

+2/0
doporučit
23.3.2019 13:17

V16l26a69s42t74i65m20i59l 45P93ř74í60k40a94z82s18k42ý 4541142

Taková práce se dá úplně jednoduše nahradit robotem. Tak šup šup !

+1/0
doporučit
23.3.2019 22:05

F30i59l81i73p 78Z46á94v75o44d43n18ý 3497873757888

Podle té statistiky by měli mašinfírové jít do provozu po 16 letech praxe a po 25 jít zase od válu. Pokud o ně bude nouze, tak nováčky nechat jezdit 5 let, ale pak v žádném případě nedovolit jízdu těm, co jsou v oboru 6-15 let.

+1/−1
doporučit
23.3.2019 22:21

M33i37l46a97n 58V69o74l85e38k 5879103116719

Nejprve je třeba zaplnit velkoměstské kancelářské budovy, teprve potom budeme řešit lidi pro ty méně důležité profese.

+1/−1
doporučit
23.3.2019 20:28

P96e38t70r 39B37á89č22a 8515126945195

No a co? Do aut se seda pomale po mesici a taky to tady nikoho netrapi a boura se mnohem vic jak na zeleznici a kupodivu se tady na autoskoly nikdo ani nesahne a ze by to bylo sakra potreba.

+1/−1
doporučit
23.3.2019 13:18

V59í11t86ě73z63s69l58a40v 52B90o16c16h 6282185265666

Čtyři roky ve škole a dva roky v depu? To vás rychleji naučí létat i s dopravním letadlem !!

Jak dlouho trvá udělat řidičák na autobus?

+1/−1
doporučit
23.3.2019 12:43

M32a11r22t97i91n 18L17a74s43e70v20i20č 2276466617434

Ono podle té statistiky to vypadá, že primární problém není ani tak krátký vzdělávací proces či nedostatečná praxe - nebo si myslíte, že fíra, který má odjezděno 5-15 let se považuje za strojvůdcovské nedochůdče? Pokud se ale někdo hájí, že ani po 5 letech intenzivního ježdění v provozu není vyježděný, tak za kontrolérem nemá co dělat a měl by jít z mašiny dolů, protože aspiruje na fírovského "doktora Švarce"...

Pravda je, že uvedenou statistiku zkresluje neexistující informace o počtu strojvedoucích v dané kategorii odsloužených let. Je to tak nesmyslná statistika, jako říct to, že muži častěji bourají při řízení aut než ženy....ale jaké procento žen je za volantem, to už nikdo neuvádí.

Takže suma sumárum.....primární příčinou je přetěžování, provozní slepota a tupost....a taky hlavně to, že si toto přetěžování fírové nechají líbit a nechají s sebou orat...takže je to vlastně i jejich blbost.

+1/−2
doporučit
23.3.2019 15:02

M25i94r94e62k 59T25u84r50e23č45e41k 4223652850782

A jak to je ale mozne? Copak asi udelali soudruzi po revoluci spatne ?

+1/−2
doporučit
23.3.2019 13:09

R33o30b70e13r34t 45M72a17t46u13l93a 8657569936255

To by mě zajímalo jak 4 roky ve škole a 2 roky v depu někomu pomůžou v tom, aby tu mašinu líp řídil? Jestli nebude větší problém v tom, že dřív pracoval předepsaný počet hodin a nikdo ho nehonil. Navíc na papíry nedostal každý, kdo o ně požádal i když instruktor vidí, že na to dotyčný není zrovna vhodný, ale když on by s tím jinak neměl kdo jezdit...

+1/−2
doporučit
23.3.2019 13:02

R68o41s79t87i69s66l74a10v 70C36a47h61a 6813177667921

Ridic auta se pripravuje tez jen mesice. A projizdeji masivne cervenou???

+1/−6
doporučit
23.3.2019 13:01

Najdete na iDNES.cz