Diskuze

Lidé létali jeden přes druhého, líčil strojvedoucí havarovaného vlaku

Jednal rychle a pohotově. Strojvedoucí Tomáš Kadlec minulý týden u Uhříněvsi zabránil neštěstí. „Od prvního momentu, kdy jsem ho zahlédl, jsem měl do nárazu jen dvě sekundy. Kdybych ještě chvíli přemýšlel, jsem mrtvý,“ vypráví Kadlec. Díky obrovskému štěstí vyvázl z nehody bez zranění. Reportérům MF DNES se ho podařilo najít a pořídit s ním rozhovor.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Uživatel požádal o vymazání
1 0
možnosti

Ještě více by se měly zamyslet maminky, které mají dítě na vlastním těle v šátku. Je to velká móda, ale strašně nebezpečná. To dítě je nechráněné. Zvláště v dopravních prostředcích, kdy v případě nehody setrvačností rozdrtí dítě vlastním tělem nárazem do předmětů před sebou (podle směru, kterým síly působí a kterým směrem je matka otočená). To dítě může neopatrným pohybem kdokoli zranit (i sama matka) např. při neopatrné otočce, při chůzi na chodníku, mezi regály v obchodě a pod. V kočárku je dítě chráněné.

0 0
možnosti

Nejjednodušší a nejlevnější řešení je dát jen jednu závoru na pravou stranu. Tím pádem výjezd za šrančiště bude vždy volný a peníze za druhou, zbytečnou závoru mohou jít třeba na důchody, nebo mimoúrovňové přejezdy.

1 1
možnosti
Uživatel požádal o vymazání
3 0
možnosti

Na takto frekventovaných přejezdech by mělo být čidlo automobilu na kolejích které zvedne či nespustí závoru bránící opuštění a dá avízo strojvůdci že není vhodné jet 120 km/h. To by pomohlo více než buzerace běžných řidičů spouštěním závor několik minut před vlakem, který kolikrát na přejezd ani nedojede a začne couvat.

Jinak, jak se provádí osvěta sedumdesátiletým kamioniákům z ciziny?

0 13
možnosti

no stačilo by kdyby strojvedoucí "nečuměli do mobilu"

0 12
možnosti

I29v16a59n 68H63o90l95a93s

16. 9. 2019 18:23

Od Vraňan (právě kvůli nic) se ledacos změnilo.

0 0
možnosti

Pomohla by prevence:

Nejlevnější: Nápis s piktogramem uvnitř každého přejezdu o možnosti prorazit závoru. S nouzovým signálem. A s telefonním číslem kam hlásit porouchané vozidlo a číslo přejezdu a s potřebou zvednout závoru a tím signalizovat poruchu. S kamiony jezdí lidi z jiných auto-kultur a ač jsou samozřejmě povinni znát předpisy u nás, tak jim to nemusí dojít, pokud mají v zemi 2 tratě s jedlovými závorami a řetězy a zvonky.

Nouzové tlačítko na přejezdu s varovným klaksonem (... ... ... ... ...) pro strojvůdce a hlášením do centrály. Málo kdo ví, že tento signál znamená pro průvodce Zastavte všemi prostředky. I kdyby se hlášení nemělo dít drážními kabely, ale GSM, tak i při určité míře nejistoty za to stojí.

Snímač přítomnosti předmětu na přejezdu (ať už na jakémkoliv principu).

2 1
možnosti

J56a16n 95J15e76n90i52c

16. 9. 2019 13:50

Nejlepší prevence je dodržovat pravidla. To ostatní je jen sichrovka pro neukázněné řidiče. Proč by měli všichni platit za tyhle pomýlené výjimky?

4 0
možnosti

J15a82n 70J79e20n37i82c

16. 9. 2019 13:46

Tak by mě zajímalo, jak to mají v Srbsku se zastávkami, ale u nás se obvykle na železničním přejezdu nestojí. Proto nechápu, proč tam trčel celé dlouhé 2 minuty. To je tolik času, že mohl závory prorazit několikrát a odjet z kolejí. Otázkou zůstává, jak moc poškodí kamión/plachtu, když prorazí závory. Pokud to pak musí zaplatit, tak to může být dobrý motiv, proč zůstat stát... Ale to je jen spekulace.

0 2
možnosti

Jo no, protože rozjetý vlak nadělá na kamionu (a ostatně i na vlaku samotném a na okolí přejezdu) mnohem méně škod než proražená závora.

2 0
možnosti

Problém je v politicích co řídí tuto zemi. Na silnici se dějí takové prasečiny, že to k takovému vyvrcholení spěje. Kdyby každý pirát silnic dostal přes prsty už při běžném přestupku, tak k takovému mastivnímu těžkému porušování předpisů nedochází. Je to o výchově řidičů v každodenních situacích. Včera mě polák předjížděl přes plnou, na tachometru jsem měl 98 (90GPS). Ví že je absolutně nepostižitelný. V Brně máme kamerový systém v tunelu který sice měřit umí, ale měřit se nebude. Jistý politik z ODS chrání delikventy, sám je asi pirát silnic, pokutovat se nebude. Takže tak to u nás funguje.

4 0
možnosti
Uživatel požádal o vymazání
0 0
možnosti

Nemělo by se to, ale chápu, když se to rozbliká a jste 20m od přejezdu, závory dřív jak za 30s dolů nejdou, ale proč tam proboha zůstanou stát, to už mi jasné není.

0 1
možnosti
Foto

Tak usák by jeste poradne soupravu zrychlil a to neplati jen u vlaku

0 1
možnosti

Srbskýmu dědkovi z kamionu jedině doživotí!!

Strojvedoucímu za bleskovou reakci a po tom, co si už na kolejích prožil, jedině metál...

A iDNES bych vyznamenal Křišťálovou lupou pro rok 2019 za úžasné tři reklamy v délce dvojnásobku samotného videa.

2 4
možnosti

J33a13n 78H35r34u43b98e72š

16. 9. 2019 13:15

A co tak pověsit toho dědka na nejbližší větvi? Nebo že bychom ho upálili? Za živa stáhli z kůže? On je přece jenom jistý rozdíl mezi idiotem a úmyslným vrahem.

1 2
možnosti