Počet reálných uživatelů iDNES.cz dosáhl v lednu podle auditovaných údajů Netmonitoru 4 109 947. Rekordní návštěvnosti dosáhl zpravodajský portál především díky dvěma volebním víkendům, kdy čtenáři sledovali na webu průběžné výsledky prezidentského souboje. Během druhého volebního dne překonala návštěvnost dlouhodobý průměr o 106 procent (viz článek o vlivu voleb na návštěvnost).
"Jsme rádi, že čtenáři ocenili úsilí našich týmů o co nejlepší obsah," řekl Roman Latuske, člen představenstva vydavatelství MAFRA zodpovědný za on-line projekty. "Je to pro nás motivací a závazkem zároveň," dodal.
Portál iDNES.cz je tak první mezi weby zaměřenými na poskytování obsahu. V závěsu za ním jsou Novinky.cz se 3 986 951 návštěvníky. Jedničkou českého internetu zůstává vyhledávač Seznam.cz s počtem návštěvníků 5 607 246.
V lednu se v auditované návštěvnosti společnosti NetMonitor poprvé objevily také mobilní weby. A zde je iDNES.cz rovněž na stupni vítězů, v lednu ho přes mobilní telefon navštívilo 591 256 reálných uživatelů. Seznam.cz je opět první s 928 605 návštěvníky a Novinky na druhém místě s počtem 691 112.
Jak se dělá zpravodajství iDNES.cz
7. dubna 2010 |
MAFRA je na internetu úspěšná
Mediální skupina MAFRA slaví na internetu úspěch také s dalšími projekty svého vydavatelství. Server Lidovky.cz, který vzniká v redakci Lidových novin, poprvé překonal milionovou hranici. Za leden dosáhl 1 021 658 reálných uživatelů.
MAFRA vydává rovněž bezplatný deník Metro. A návštěvnost jeho internetové verze v lednu také stoupla, server Metro.cz měl podle NetMonitoru 240 178 návštěvníků.