Diskuze

Pryč s cyklopruhy, metro zdarma. Strana Klausova mluvčího představila program

Nová strana Motoristé sobě v úterý na Žižkovské věži představila program a kandidátku do voleb na pražský magistrát. Povede ji mluvčí Václava Klause Petr Macinka, na dalších místech je třeba ekonom Vladimír Pikora či bývalý ředitel TSK Petr Smolka.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
AS

Já bych pumpičkáře z města nevyháněl. Poslední dobou jsem na magistrále mezi Těšnovem a Operou ve 3 ráno, potkal několik těchto dárců orgánů. čekám, kdy na tom samém úseku potkám i koloběžkáře. A lidi čekají na transplantace mnoho let...

2 0
možnosti
TN

Toho se má chytit nějaká normální strana a zatnout aktivistům od Čižiňského a Pirátů konečně tipec a hlavně přestat přes náměstka sypat peníze Automatu a kamarádům.

0 2
možnosti
LC

Žádná "normální" strana se toho nechytí, protože jsou všechny na straně cyklofanatiků.

0 0
možnosti
AN

Jsem pro metro zdarma a financovat to z řádově navýšených poplatků za parkování aut.

1 2
možnosti
DB

D66a36v85i45d 96B53r11h96e27l

10. 8. 2022 10:09

nema tuseni o cem mluvi. Do Prahy kazdy den jezdi za praci 300,000 lidi, kteri nemaji kde zaparkovat. Dostanme tyto auta na P+R parkoviste u metra a hned se bude jezdit lepe.

2 0
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
0 0
možnosti
TB

Pár čísel k té myšlence metro zadarmo a kupon za 1 tis. Kč.

Celkové tržby DPP jsou cca 19,4mld. Kč a z toho hlavním příjmem je 15,3 mld. Kč platba od města za veřejnou službu. Druhou nejvyšší položkou jsou tržby za jízdné (kupony a jednorázové jízdenky) které tvoří 3,4 mld Kč.

Pokud přijmu předpoklad že všichni Pražané užívají výhodný roční kupon, tak tržby za kupóny v pásmu P0 (území Prahy) byly 1,8 mld. Kč a tento příjem by se snížil na 0,5 mld. Kč. Navrhovaná změna by tedy znamenala, že se buď zvýší platba města o 1,3 mld. Kč nebo že DPP nalezne úsporu ve svým nákladech ve v této výši, což je cca 7% nákladů. Popřípadě může dojít ke kombinaci.

Tedy nic nerealistického, když město nebude vyhazovat stamilióny za různé studie a zřizování cyklostezek a cyklopruhů, tak tu miliardu najde snadno, a tlak na snížení nákladů DPP je více než správný. Je nutný.

3 0
možnosti
AN

Redukce nákladů tak jak se to předvádělo v minulosti, tedy snižováním výkonů je cesta do pekel. Už teď to na některých linkách vypadá jak v povídce od Šimka a Grossmanna - cestující stojí na jedné noze a ještě ne na své, to k zatraktivnění MHD opravdu nepovede.

0 0
možnosti
MR

Metro zdarma a rocni jizdenka za litr je absolutni nesmysl, nejen, ze Praha ma jednu z nejlevnejsich rocnich jizdenek,... To je bod, ktery ma nalakat ty co jezdi MHD na jejich sliby,... Fakticky to muze znamenat dalsi zasek v rozvoji MHD, ktery uz ted musi dotovat mesto. 3650,- je 10,- denne, i dvojnasobek je v pohode...

4 2
možnosti
MR

Snížení počtu cyklopruhů podle motoristů pomůže s průjezdností hlavního města. To by me zajimalo jak, vetsinou pocet jizdnich pruhu zustal, nekde je soucasti BUS pruhu, ktery je naopak casto blokovan ridici. V soucasnosti se jezdit po Praze na kole neda, takze skutecne na nekterych mistech neni vyuzivany, nebo neni ani nijak napojeny na cyklostezky. Jde to dost proti zvyklostem v jinych mestech v zahranici, nemam na to specialni nazor. Vetsinou spise vidim nevyhrazene pruhy, tedy takove, do kterych autem lze vjet.

0 4
možnosti
TD

T57o74m 89D11v50o96r32a68k

9. 8. 2022 20:06

Co si budem. Jedna parkovaci karta? Ok. Metro zdarma? Ok. Zbytecne cyklopruhy? Ok.

3 3
možnosti
VH

Pozitivní je, že tyhle strany jsou čistě populistické, tedy slibují přesně to, co lidé chtějí slyšet. Z televize a z novin měl člověk pocit, že většina pražanů chce zakázat automobily všude a všechno přeorientovat na cyklistiku. Takže asi ne.

Ale novou stranu nepotřebujeme. V dostatečném rozsahu to určitě prosazují i ODS nebo dokonce ANO.

1 6
možnosti
OU
TN

Tak je fakt, že to co předvádí náměstek proti dopravě je prostě totální schválnost a nesmysl. Prostě aktivisti z (ne)ziskovek jako Automat nemají ve vedení měst co dělat.Rv

7 0
možnosti
LH

Můžou zrušit i chodníky, když je priorita MHD.Vzdy má být chodec, MHD, cyklista,pak auto.V Praze se všechny koalice, ač to slibují ve volbách udělat pěší zóny z některých autovych úseků, neboť všichni preferují plechovky.

2 5
možnosti