Diskuze

Znásilnění lahví, žádný trest. Zákony o sexuálním násilí měnily až kauzy

Opilost, paralýza oběti nebo absence násilí – nic z toho neznamená souhlas. To je stručný obsah zákonů založených na souhlasu se sexuálním stykem. Ty prosadilo již 12 evropských zemí. O podobnou úpravu se v Česku snažily peticí neziskovky, nyní se problematika řeší i ve Sněmovně. A stejně jako u nás kauza bývalého poslance Dominika Feriho, i v části těchto zemí byly spouštěčem nejrůznější medializované případy.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Mam obavu zda extremni ochrana pred zlem nakonec nebude ve sve extremnosti zlem mnohem horsim nez bylo to puvodni.

1 1
možnosti
Uživatel požádal o vymazání
2 1
možnosti

K73a28r26e22l 32H60o62r52á45k

23. 6. 2021 15:08

Absence násilí znamená souhlas. Ztřeste se jakékoli jiné definice.

0 7
možnosti

Jak to je, když ve Francii znásilní třináctiletý kluk (z jeho strany jde ze zákona o nedobrovolný sex) šestnáctiletou holku?:-/

0 0
možnosti

Pokud je to nedobrovolně je to znásilnění no.

0 0
možnosti

J55i78ř49í 61B56á82r49t21ů

22. 6. 2021 22:19

Článek je jenom masírka pro istanbulskou úmluvu. Lidi to nechtějí, tak je potřeba sim to "vysvětlit".

5 5
možnosti

Přitom, jak plyne i ze samotného článku, k zpřísnění legislativ již došlo.

1 0
možnosti

M20i42l92a49n 40N72o78v15á10k

22. 6. 2021 20:54

Co dalšího pak vymyslí až jim tohle schválí?

0 3
možnosti
Foto

Potom se bude trestat na základě pohlaví preemptivně a k tomu to už nabíhá, od toho tu máme istambulskou úmluvu. ;-)

0 4
možnosti
Foto

Věznice jsou přeplněné, mimo jiné také neplatiči výživného, dal bych tu tedy spíš prostor pro alternativní tresty.

Jako rozumnou a vyváženou variantu bych tu viděl vyjmout trestný čin znásilnění a sexuálního obtěžování v obou případech pouze u dospělé osoby z trestního zákoníku jeho přesunutí do zákona o přestupcích jako jako přestupek proti občanskému soužití se správní pokutou až 5 000 Kč. Případy kdy má oběť vážné následky by dále mohly být posuzovány jako těžké ublížení na zdraví a zůstaly by tak trestně-právní rovině.

Nebylo by to tak nejlepší?

0 14
možnosti

zbláznil jste se? chce se Vám znásilňovat beztrestně nebo jste jen troll?

8 0
možnosti
Foto

Znásilnění? Normálně bych jim za to dával 30let.......a bez pardónu........a vykastrovat.

2 1
možnosti
Foto

A máte k tomu nějaké zdůvodnění nebo je to jen prázdný výkřik?

1 2
možnosti

P18a97v54e81l 25A53n56t32o42n

22. 6. 2021 20:06

Demagogie. Vytáhne se z kontextu vytržený a překroucený případ z minulosti a začne se nesmyslně tvrdit, že lze beztrestně nebo s nízkým trestem brutálně znásilňovat... což ale není pravda.

3 1
možnosti

J83i63ř75í 74K10a89ň62k28a

22. 6. 2021 19:41

Pohoda, za sex jen kriminál když si to partnerka zamane. Narodit se jako kudlanka, samička by mě sežrala.

3 3
možnosti
Foto

Spíš než v živočišném druhu bude problém ve státu. U nás je dobrá polovina všech soudců tvořena komunisty a česká justice je s velkým odstupem ten nejméně důvěryhodný orgán státu.

0 4
možnosti

M10a16r42e82k 19Š57i86m56o68n

22. 6. 2021 19:28

Jen se bojím, aby se to nepřevážilo do: Sice jsem mu řekla, že to chci, ale vnitřně jsem to nechtěla, takže je to znásilnění.

2 4
možnosti

O tom jsou přesně ty vyjmenované případy, tři kluci znásilní 15letou holku lahví až krvácí a soud to smete ze stolu, však o nic nešlo. Bohužel i u brutálních případů v Čechách to takhle je, takže Vy se opravdu ničeho bát nemusíte, než se začne alespoň prokázané násilí, tak to asi bude ještě hodně dlouho trvat.

4 2
možnosti