Ilustrační foto

Ilustrační foto | foto: Profimedia.cz

Klienti versus cestovní kanceláře: jak nepřijít o peníze za zájezd

Cestovní kanceláře jsou zahlceny žádostmi klientů o zrušení zájezdů. Sociální sítě se plní příspěvky nespokojených zákazníků. Vyčítají kancelářím, že s nimi nekomunikují, že jim místo vrácení peněz nabízejí jiný termín či poukaz na koupi nového.

Zaplatili si dovolenou v zahraničí a těšili se na ni. Pak přišel koronavirus a balení kufrů vystřídala obava, jestli nepřijdou o peníze, které do dovolené vložili. Takovou situaci teď řeší tisíce Čechů. „Bohužel žádná cestovní kancelář peníze nevrací. My jsme měli letět 7. dubna do Senegalu. Včera mi dali na výběr buď přesun termínu, anebo voucher v hodnotě zájezdu,“ postěžovala si například Šárka N. ve facebookové skupině Jak na cestovní kanceláře.

Tento článek je součástí exkluzivního obsahu

První měsíc za 1 Kč, následně za 39 Kč měsíčně. Členství je možné kdykoliv zrušit a je bez závazků.

Již máte předplatné?
Stačí se přihlásit a číst dál.