náhledy
Frekvence komunikace mezi třídní učitelkou / třídním učitelem a žáky
Autor: Klinika adiktologie, 1. LF UK a VFN
Podíl komunikujících rodičů na školách podle stupňů
Autor: Klinika adiktologie, 1. LF UK a VFN
Vnímaná důležitost prevence v situaci distanční výuky
Autor: Klinika adiktologie, 1. LF UK a VFN
Střední hodnoty (mediány) pro vnímanou důležitost oslovovat jednotlivé formy rizikového chování na škále 1 až 5
Autor: Klinika adiktologie, 1. LF UK a VFN
Střední hodnoty (mediány) pro vnímanou důležitost oslovovat jednotlivé formy rizikového chování na škále 1 až 5
Autor: Klinika adiktologie, 1. LF UK a VFN
Podíl škol, které oslovily jednotlivé typy rizikového chování během podzimní distanční výuky
Autor: Klinika adiktologie, 1. LF UK a VFN
Podíl škol, které oslovily jednotlivé typy rizikového chování během podzimní distanční výuky
Autor: Klinika adiktologie, 1. LF UK a VFN
Podíl škol, které mapovaly jednotlivé oblasti rizikových jevů.
Autor: Klinika adiktologie, 1. LF UK a VFN
Podíl škol, které mapovaly jednotlivé oblasti rizikových jevů.
Autor: Klinika adiktologie, 1. LF UK a VFN
Podíl škol, které spolupracovaly v oblasti prevence během distanční výuky s jednotlivými externími subjekty
Autor: Klinika adiktologie, 1. LF UK a VFN
Střední hodnoty (mediány) vnímané důležitosti překážek pro realizaci distanční prevence
Autor: Klinika adiktologie, 1. LF UK a VFN
Střední hodnoty vnímaného dostatku materiálů využitelných v distanční prevenci v jednotlivých oblastech
Autor: Klinika adiktologie, 1. LF UK a VFN
Máte dostatek informací / materiálů, které byste mohli poskytnout rodičům o rizikových typech chování v období distanční výuky?
Autor: Klinika adiktologie, 1. LF UK a VFN
Ilustrační snímek
Autor: Fotolia