Diskuse k článku

VIDEO: Vykrádání kontejnerů může i zabít, nové popelnice narušitele odhalí

Případů, kdy lidé uváznou v kontejneru, stále přibývá a záchranáři vyjíždí k podobným příhodám čím dál častěji. Někdy ale skončí touha po získání obsahu nádob tragicky. V druhé polovině ledna se v kontejneru na elektroodpad udusil 17letý mladík v Opavě. V Česku se nyní objevují popelnice, které poznají, pokud se do nich někdo pokusí dostat.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J32o59s84e12f 23H93a16n32y45á40š 2784849463

A zadruhé je to funkce ochrany uživatelů, kteří se rozhodnou do kontejneru podívat

Zdroj: https:

Takže zloději se nyní nazývají uživatelé.;-D;-D;-D

+1/0
4.2.2018 16:23

P97e41t88r 74L95u59k75á67š 4865774826125

A nevyslo by levneji dat na kontas plaketu s vyraznym textem i obrazkem ze kdyz tam clovek poleze riskuje smrt a hotovo? Dal bych se tim nezabyval a kdo se hodla takhle vyloucit z genofondu....jen dobre. :-)

+2/0
4.2.2018 15:18

J33i55ř25í 57S85t42r23ž90í16n24e73k 3165138656609

Zdravý selský rozum říká, že zloděj musí počítat s tím, že při krádeži může dojít k jeho újmě na zdraví. Pokud se ovšem pro stát stává prioritou ochrana zlodějů a jiných darebáků při jejich trestné činnosti je asi něco hodně špatně.

Stát musí v první řadě chránit slušné občany před darebáky a především na tuto činnost vynakládat finanční prostředky. Pokud zloději vědomě při krádeži riskují život,

logicky není povinností státu je při krádeži jakkoliv ochraňovat.

V rámci přiblblé korektnosti se nyní budou zloději nazývat narušiteli? Doufám, že další možný krok korektnosti nebude povinnost nezamykat domy a byty, aby se narušitelé (zloději) nezranili při násilném vloupání do domu a dále postupný zákaz kamerových systémů pro znemožnění identifikace zloděje, nebo v horším případně i možného vraha.

+1/0
3.2.2018 22:15

P30a20v90e48l 80R97u70s 9198978739810

https://youtu.be/Z5NgAjHHGUk

https://youtu.be/xIO_RbDkbI8

https://youtu.be/MTlwDSaqsGE

https://youtu.be/Irp67kLZoIQ

0/0
3.2.2018 10:42

J87a79n 61K41a52d73l47e13c 7807145404365

prostě politici nepřejí bezdomovcům ani vybírat popelnice, kdy nenažranost podnikatelsko politických polomafií bude mít dost, osobně je mi jedno, kdo z popelnic odnáší cokoli, už tak je dost hrozné, že vůbec se někdo takhle živí

+4/−6
3.2.2018 9:07

O85n63d21ř97e68j 24H39o65r29á79k 8119884341

Podnikatelsko-politické polomafie? A nejsou některé z nich třeba třičtvrtěmafie? Nebo jen čtvrtmafie? Nebo 2/13mafie? Neházej je všechny do jednoho pytle.

+3/0
3.2.2018 9:19

J73a86n 76K86a59d49l21e91c 7357225134105

no právě proto polomafie, půlka je slušnejch

0/0
3.2.2018 10:05

L66u42d75v45í93k 66G86a47j31d20o86š48í54k 2955703934912

Nicméně z hlediska práva je to krádež jako každá jiná.

+1/0
3.2.2018 12:23

O76n57d53ř75e76j 41H75o78r88á51k 8489214551

Jak tady čtu některé příspěvky, tak si začínám říkat, jestli bych neměl před odchodem z domova vždycky nechat otevřená okna, aby je případný zloděj nemusel rozbíjet a nepořezal se o střepy. Abych pak nebyl za svini, co vytvořila past na chudáka, který jen toužil po větší televizi.

+7/0
3.2.2018 9:07

P83e74t85r 34T80r47u51h15l79a68ř19í63k 3222699865191

Oblíbenou taktikou některých rodičů je, že položí dítě na pohyblivou část, překlopením ho dostanou dovnitř a ono poté vyhazuje ven oblečení, které si rodina odnese domů.

----------------------

To fakt nekdo provozuje8-o

0/0
3.2.2018 8:47

M54a83g13d27a 35K47a73t80z88o79v92á 9306481339718

Jo, běhalo tu docela podařené video s opálenou rodinkou.

0/0
3.2.2018 16:13

M93a69r73t65i21n 70Š22a30n90c15a 6504387460975

U nas musime zamykat vsechen odpad. Jak je kontejner odemceny, tak z nej ruzne existence vsechno vyhazou ven.

+3/0
3.2.2018 8:32

F90r12a55n51t96i50š98e43k 40N86o74v20á72k 1636937379967

Nechápu proč by kontejner na odpad měl být nedobytným trezorem.

+2/0
3.2.2018 7:13

H30o75n50z82a 25B48e88n96a39d60a 4622639939627

Tak už i kontajner bude chytřejší než......

0/0
3.2.2018 4:57

P52e13t17r 32M68o31l18á28k 9418661537414

Než ti co do něj lezou. Tak to určitě, ti mají IQ houpacího koněRv

+3/0
3.2.2018 6:45
Foto

Z37d67e29n68e65k 78F92u64t50o 6930152218258

Tak já si myslím, že největší lumpové jsou ty firmy jako Asekol, Ekokom, Elektrowin, AVE a pod. Před cca 20ti lety nás na střední učili, že primárně by recyklace měla spočívat v opětovném používání věcí, dokud fungují.. takže třeba funkční mobil by klidně někdo mohl používat i poté, co ho první majitel odloží.. Tady se kriminalizují lidé, kteří z popelnice něco loví - můžou to být radioamatéři, kutilové nebo jen chudí lidé, kteří si tak přivydělají nějakou korunu (v podstatě tím nikomu neškodí, není to krádež v obchodě nebo z cizí kapsy.. a to elektro by se stejně jednou zrecyklovalo) Bohužel firmy typu Asekol tu nejsou pro nás nebo ekologii, jak se nám snaží propaganda vnucovat. Jsou to firmy založené na pobírání dotací a vysávání recyklačních poplatků z nové elektroniky. Na jedné straně Vám budou tvrdit, že musíte zaplatit recyklační poplatek za nové elektro, protože je práce a náklady s recyklací - na druhou stranu se ale o staré elekro budou prát s nejchudší vrstvou obyvatel - nesmrdí na tom něco??

+6/−11
3.2.2018 1:23

F90r81a87n12t22i12š22e64k 45N90o94v34á73k 1966977469667

Nejen kriminalizují, ale evidentně i zabíjejí ...

0/−5
3.2.2018 7:13

K21a56r30e72l 44N81e73d69o38p54i45l 7618956989714

Vykrádat popelnice? Někdy vyžaduje nepracovat pořádnou dřinu.

+8/0
3.2.2018 0:09

A78l64e48š 62J51a48n47á12č12e47k 3323564146763

Jako past na opálené je to výborně vymyšlené a úspěšně funguje, jen bych jich instaloval více :-D

+11/−2
3.2.2018 0:03

J82a90n 89K51a48d80l49e74c 7337955574235

opálenejch není ani 10 % ti se živí jinak

0/0
3.2.2018 9:10

P15e23t64r 55M52a87r70š31o89u91n 5325388186226

A když dovnitř vleze kočka, tak je třeba nějakého Schrödingera.

+1/0
2.2.2018 23:46

J74i93r34k73a 72K12o19ž30i74c13h 4966249939952

Oblíbenou taktikou některých rodičů je, že položí dítě na pohyblivou část, překlopením ho dostanou dovnitř a ono poté vyhazuje ven oblečení, které si rodina odnese domů......Asi je nám všem jasné o jakou minoritu našich občanů se jedná.

+21/0
2.2.2018 23:29

P34e56t18r 44M85a67r57š56o59u63n 5655818806796

Tak tak.

A hlavně je mi jasné, že toto není normální chování normalnich rodičů. To se řeší jak? Pokus o ublížení na zdraví?

0/0
2.2.2018 23:47

M79i35l76a84n 37N82ě35m96e85c 1625740676316

Možná je to eugenika.

0/0
3.2.2018 0:15

J82i84ř56í 43H76a93n46d57l 8274889222

O Ostraváky?

0/0
3.2.2018 16:57

L17u42k19á77š 79K39l76i47n55k11á85č87e44k 3481669438

Tak tahle diskuze mě teda dneska fakt dorazila. Tolik lidí kteří se zastávají exotů, co lezou do kontejnerů, i když musí vědět, že jejich konstrukce je taková právě proto, aby do ní nelezly. Tolik lidí kteří odsuzují kontejnery na odpad a myslí si, jaký v nich není poklad na kterém někdo bohatne. Tolik lidí, kteří se přiznávají k tomu, že dělají bordel kolem popelnic tím, že dávají svůj bordel mimo ně, aby si ho jakože vzal někdo, kdo ho využije.....A někteří by kontejnery na elektro a textil rovnou zakázali aby v nich náhodou neskončil nějaký exot...

+26/−3
2.2.2018 22:40

K41a67r74l36a 63N16o41v79á71k31o79v39á 1842930278158

Jako proč ne? Měli jsme nějaké funkční elektro (televize, settopbox, rádio) po dědovi, dali jsme jej ke kontejneru s cedulkou funkční - když jsme se po pár hodinách vraceli domů tak už tam nebylo, kdyby se tam stále válelo, tak nemám problém ho zajet vyhodit. Takhle ještě někomu poslouží. Já si naopak odnesla vyhozený projektor, vyčistila jsem ho, vyměnila lampu a teď nám slouží. Na co hned všechno likvidovat?

+3/−1
3.2.2018 8:52

L67u55k11á52š 35K91l29i91n26k26á50č42e70k 3761249348

A proč to nedat třeba za odvoz na bazos, nevyhazujto.cz....u kontejneru bych si nikdy žádný elektro nevzal: 1) kdyby to bylo funkční, proč by ho někdo vyhazoval? 2) nikdy nevim, jestli to někdo dal vedle popelnice, nebo to z ní někdo vyndal - kdoví od čím to může být kontaminovaný 3) kdoví jak to tam bylo dlouho - jestli do toho nepršelo, dát televizi do který pršelo do zásuvky může nedopadnout dobře 4) jako vy je asi málokdo, většinou se kolem popelnic válí od pohledu zničený věci a válí se tam tak dlouho, dokuď to popeláři neuklidí... 5) fakt vypadá blbě, když se kolem popelnic válí hromada "darovaných" věcí

Neříkám všechno hned likvidovat, ale proč to nenabídnout rovnou konkrétním lidem, třeba chudším příbuzným a známým? Nebo nedat to na inzerát za odvoz?

+1/0
3.2.2018 10:21

K98a23r16l79a 78N42o20v31á53k73o38v23á 1952450798808

1) protoze uz to nepotrebuje? Koupi nove, lepsi, dneska svetem vladne konzum. 2) jako ze od televize chytim zloutenku nebo aids? 3) samozrejme, ze pokud se jedna o elektro, tak ho prvne rozeberu, zkontroluji, nervu to hned do zasuvky a pokud tomuhle nerozumim, tak to samozrejme nedelam nebo pocitam s tim, ze se neco muze stat 4) o znicenych a rozbitych vecech muj prispevek urcite nebyl 5) nikdy jsem zadnou hromadu (pouzitelnych, funkcnich) veci u popelnice nevidela, vy ano?

Nemam nikoho kdo by takovou vec vyuzil, neznam nikoho takoveho, pri likvidaci veci po dedovi jsem se stala inzeratovym mistrem, ale ne vzdy je pravidlem, ze se nekdo kdo ma zajem k inzeratu dostane, nebo treba vubec nehleda, ale hodi se mu to :) Mimochodem na sbernem dvore uz me poznaji podle auta a smejou se, ze jsem tam zase...

0/0
3.2.2018 22:44

K73a32r81e12l 68P93e22š61e37k 7890429459110

Řekl bych ze hodnota lidského života by měla mít vyšší hodnotu než hodnota vyhozeneho elektroodpadu. A to ze se spolecnosti brani krádeži obsahu kontejneru takovymi zpusoby, ze pri tom umiraji lidé je nehorázné. A to bezdomovce ani mladíky v lasce nemám...

+4/−19
2.2.2018 21:59

M73i34l70a77n 53N47ě64m11e11c 1885260226406

Ale on ty lidi u těch kontejnerů nikdo nestřílí nebo tak něco. Podobné úvahy mají smysl u malých dětí, jenže ty se tam zas nedostanou.

+9/−1
2.2.2018 22:34

O44n98d61ř45e97j 71H70o69r28á83k 8829514891

Jo, je to divné, že pro ty zloděje mají nějaké odpadky větší hodnotu než jejich vlastní život.

+2/0
3.2.2018 8:13

M42a36r94t49i75n 60Ž65e98l51i67n79s31k92ý 9408749209882

V pravdolaskovskem rezimu je zda se pro lidi normalni, ze nekdo spi v kontejneru, nebo tam i umre. To je sila. Vyrustal jsem za tech strasidelnych komunistu, ktere dnes chce kazdy druhy pravdolaskovec veset, a nic takoveho se tam nedelo. Tezko se mi zvyka na zrudnosti dneska... ze pry demokracie a lidska prava ... hezky lidem polistopadovy rezim vymyl mozky, ze jim takoveto veci neprijdou zrudne.

+4/−17
2.2.2018 21:57

R20o47m52a34n 58P28o14l67á11č58e37k 5466729865

On je někdo k tomu nutí?

Já vidím že firmy nemají lidi, takže práce je dost ;-)

+14/0
2.2.2018 22:21

M20a96r29t41i88n 60Ž19e17l61i24n64s64k86ý 9788239259812

Tak vysvetlete ten zpusob, jak clovek, ktery nema kde bydlet, nastupuje do prace. To by me fakt zajimalo. Nema bydleni, penize, poradne obleceni...

0/0
3.2.2018 12:04

J82i45ř72í 63S26t76r33a97k12a 9628466912598

Jsou, byli a budou lidé, kterým takovýto způsob vyhovuje. Toto bylo i za komunistů, ale tam to bylo potlačeno represemi a nepsalo se o tom ani do novin nebo v TV (a ani na internetu a sociálních sítích to být nemohlo).

+6/0
2.2.2018 22:31

M73a77r75t88i95n 55Ž15e76l59i88n96s37k33ý 9748749489432

Spouste lidi vyhovuje krast, vrazdit... a stat jim da ve vezeni stravu a strechu nad hlavou. Ano, to bych resil represemi. Kdyz se nedivate na ty lidi, ze nemaji kde spat, tak se to chce alespon divat na tzv. slusne obcany, jejich majetek, ktery je temito lidi zneuzivan, jsou nimi obtezovani. Pokud by takovy clovek mel nekde misto na ubytovne, tak jej police muze naprosto legitimne odevsud vykazat, ma se kam vratit.

0/0
3.2.2018 12:07

J82i86ř73í 55S58t52r31a14k95a 9958956982938

Dobře, kdo ty ubytovny bude platit? Kdo je bude udržovat čisté, nezavšivené, bez štěnic....?

A jak je tam vykážete? Pokud je tam odvezete a nezamknete, tak odejde zase pryč. Pokud je tam budete zamykat, máme tady... vězení.

0/0
3.2.2018 14:32

M53a73r66t77i85n 56Ž81e97l84i42n78s41k77ý 9498579819232

Kdo plati nemocnice, veznice, udrzuje je ciste, nezavsivene? Pokud odejde, tak uz to porad neni bezdomovec. Problem vyresen. Zbytek je na represivnim aparatu, pokud ten clovek porusuje zakony, a i takovi ve vezeni maji strechu nad hlavou.

0/0
3.2.2018 14:41

J38i27ř42í 69S90t30r33a88k68a 9298266262238

A co tedy vynechat ten mezistupeň ubytovnu.

Jestli chceš být na ulici, buď tam. Pokud tam budeš zlobit, dostaneš přes prsty (pokuta, podmínka, veřejné práce...), pokud budeš zlobit dál, šup s tebou do basy (+ nejlépe povinnost pracovat, aby se tam moc nehrnuli).

Jenže to všechno už tu máme a nějak to nefunguje. Viz. zprávy typu recidivista, 30x přistižen při ukradnutí chleba, dostal 56. podmínku (záměrně přeháním).

0/0
3.2.2018 14:52

M42a25r13t44i87n 81Ž86e76l33i62n93s53k20ý 9878359949732

Prave, ze nemuzete vynechat tu ubytovnu... to je prave reseni bezdomovectvi (nebo nejaka jina forma bydleni, holobyty a pod.)... pokud nekdo nema kde bydlet, represe v podstate nic neresi. Pokud bude mit kde bydlet, tak je moznsot, ze jej to vyhaneni odevsud donuti se zdrzovat tam, kde ma bydleni... navic si nemyslim, ze dusevne zdravy clovek bude spat v mrazu na ulici, kdyz ma nekde vyhraty pokoj na ubytovne.

0/0
3.2.2018 14:59

J45i94ř76í 47S67t75r29a88k44a 9938256622478

Ubytovny existují a lidem bez práce, evidovaných na úřadě práce je většinou zaplatí stát. Jsou tady Azylové domy, kde platí totéž a navíc tam má člověk servis v podobě lidí, kteří jsou ochotni pomoci najít práci, najít bydlení, naučit hospodařit. První problém, člověk tam nesmí být napitý. Ale i to jde řešit. Když jsem napitý, zůstanu venku.

0/0
3.2.2018 15:05

M47a28r14t55i29n 68Ž10e31l62i96n25s92k74ý 9908129459432

Kdyz je pro cloveka alkohol vic, nez strecha nad hlavou, tak uz tam asi bude vazny zdravotni, nebo psychicky problem, ne? Dalo by se to brat jako forma sebeublizovani a narizena lecba. Kdyz se nekdo pokusi o sebevrazdu, take skonci na psychiatriii, svoboda, nesvoboda, ne?

0/0
3.2.2018 15:29

L54i91b90o97r 25J85i20ř91í 32B64e77n66e12š 1582154102586

Mne to zrudne neprijde. Kdo chce delat, praci najde.

Usmevne je, kdyz VY pisete, ze lidem polistopadovy rezim vymyl mozky.

Neco Vam prozradim; Vy mate mozek vymyty jiz pred listopadem, coz je daleko horsi, Želinský.

+13/−1
2.2.2018 22:32

M21a91r94t19i53n 84Ž88e95l25i22n94s41k79ý 9888939629442

Ja jsem krestan, byl jsem rad, ze totalita padla, takze pokud jsem mel a mam dodnes vymyty mozek, tak asi ten nevymyty bude podle vas mozek multikulturni, propagujici islamizaci, vyberc pohlavi podle nalady, zajmy zahranicni politiky USA apod. to je dnes u nas vudci ideologii.

0/0
3.2.2018 12:15

M18a70r68t22i65n 72Ž54e36l49i55n46s47k47ý 9608139529712

A kdyz je nekdo bez penez, bez bydleni, tak opravdu do prace nastoupit nemuze... ale to pri vasich "logickych zavere" asi nemuzete pochopit. Navic podle nekolika studii maji mit asi dve tretiny bezdomovcu nejake zdravotni postizeni, bud telesne, psychicke nebo kombinovane... a takove lidi stat nechava na ulici. Hnus, co u nas vladne za ideologii.

+1/−1
3.2.2018 12:18

J94i89ř64í 94S76t34r88a49k19a 9848606802408

Jak to chcete udělat. Máme protialkoholní léčebny - dobrovolně tam jde málokdo. Máme protidrogové léčebny - málokdo tam jde dobrovolně. Máme psychiatrické léčebny - málokdo tam jde.....

Prostě vždy bude nějaké procento lidí, kterým žít "na ulici" vyhovuje, rotože to je jednodušší, než na sobě pracovat.

Kdo na sobě pracovat chce má od našeho státu (od nás) minimum zajištěné.

0/0
3.2.2018 14:37

M68a67r22t26i69n 18Ž83e45l25i59n24s30k58ý 9328539879542

Z pohledu te osoby... musi nekde bydlet, abychom po ni chteli, aby pracovala. Pokud ma misto na ubytovne, nici tam zarizeni, tak je presunut do vezeni... strecha nad hlavou... casto je takovy clovek postizeny - presun do pecovatelskych domu, ustavu... zase vyreseno.

Z pohledu spoluobcanu a diskriminace... kdyz chce slusny clovek bydlet, tak si musi bydleni zkolaudovat, dodrzovat urcita pravidla... bezdomovec zazracne nemusi... proc pro nej plati jina pravidla? Ja chci svobodne prestat platit dane, zdravotni pojisteni... nemohu, stat mne perzekuuje... takze asi tak... kazdy ma povinnosti... pohadky o svobode zrovna u bezdomovcu neberu. Oni maji take povinnosti... potencialne by se dalo uvazovat, ze pokud chce byt nekdo bez tech povinnosti, tak se mu ve mu vycleni nejaky uzemi a tam at si takovi lide sami hospodari, ale nas stat podle me takovou moznost nema, nema tolik volnych lesu, poli, kde by takovi lide mohli sami existovat.

0/0
3.2.2018 14:49

J52i82ř75í 17S43t67r22a88k70a 9328316602628

Tak ono těch lidí zas tolik není. Pole a lesy by se jistě našly (třeba bývalé vojenské prostory).;-D

Teď vážně. Ty možnosti se zabezpečením střechy nad hlavou a jídla tady jsou a celkem dobré.

Problém je právě v té represi, která u nás pokulhává.

Možná to tak z mých příspěvků vyplývá, ale nejsem pro to, aby si kdokoliv dělal co se mu zamane. Pokud porušuje kdokoliv zákon, má být potrestán.

Jsem však také pro, abych se mohl rozhodnout, že chci žít na ulici a nikdo mě nebude cpát násilím do nějaké ubytovny, "protože to je pro mě lepší".

0/0
3.2.2018 15:01

M29a82r40t59i90n 51Ž70e22l70i62n42s86k43ý 9188349359182

Problem ale je, ze jak zjistite, ze ten clovek chce byt svobodne na ulici, kdyz nema alternativu, a proto rikam... dejte jim nejake zakladni bydleni (pokoj na ubytovne, holobyt apod.), a pokud jej najdete na ulici, tak uz to neni bezdomovec. Pak jej muzete odevsud vyhodit, protoze ma kde bydlet. Podobne s cizinci - bezdomovci, ty zavrit do tabora pro imigranty a tam at cekaji na vyhosteni, aby se o nasi zemi rozkriklo, ze to u nas neni tak jednoduche sem prijit nelegalne a pobyvat na ulici.

0/0
3.2.2018 15:34

Najdete na iDNES.cz