Neděle 23. února 2020, svátek má Svatopluk
  • schránka
  • Přihlásit Můj účet
  • Neděle 23. února 2020 Svatopluk
Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

M96i78c26h59a93l 47F21r63ý30d64a 1522529663832

To je teda výtvor pane Kvasničko.

+19/−2
doporučit
22.1.2020 8:16

J94o48s28e83f 42Š70o35l62t88e37s 8844348100713

Ten článek je super, výkon v kWh, nevědomost, že značky na přání mají 8 znaků... Autor je letadlo.

+11/−2
doporučit
22.1.2020 14:19

J57a15n 57M38a26r98e78š 6541738414454

Hehe, vodík. To už můžem jezdit na metan. Motory na zemní plyn jsou, vyrábět se metan z elektřiny dá taky (stačí přidat vodu, CO2 a zamíchat), účinnost celé té srandy bude podobně mizerná jak u vodíku. Navíc se mnohem, mnohem líp skladuje a nepotřebuje tak obrovské nádrže. Čerpací stanice na CNG jsou hotový.

A výroba z elektřiny spolu se spalováním v motoru by byla CO2 neutrální.

+7/0
doporučit
22.1.2020 13:17

P89a55v77e82l 19V76a98l24e59n64t71a 7371521447313

Solidní sumář dojmologií a rozšířených mýtů. Rozhodně by mohl k tomu jak je baterie méně ekologická dát odkaz k tomu výzkumu a napsat nějaká tvrdá data (o kolik díky čemu atd) + ukázat jaký rozdíl bude při provozu třeba německo vs francie kde je 70% elektřiny z jaderek.

To že se na 160 000 musí měnit baterie je taky minulost vzhledem k tomu že třeba právě Tesla má dle posledních statistik pořád přes 90% kapacity i po 200 000.

A ta jistota že vodík je budoucnost... Ano má výhodu v tom že se naplní rychle, za 5 minut, ale pokud se u baterií dostaneme na čas třeba 15 minut tak už ten rozdíl nebude pro nikoho podstatný. Palivové články jsou zatím podobně drahé jak baterie. A navíc skladování vodíku a jeho výroba je problém poměrně velký, a řešení zatím drahá.

+17/−9
doporučit
22.1.2020 12:23

I23g43o89r 87P74l68a47n49d16e24r 9177244356660

jenom na okraj...vykon se neudava v kWh:-)

+8/−2
doporučit
22.1.2020 10:01

M15a50r74t86i48n 51K25a56r79á78s59e84k 9198503178848

Jn, a tohle nekdo i verejne podepise? :-D

Udelat si o elektromobilte zaver na zaklade toho, ze v Praze v tom na radnici maji chaos, a na zaklade PR mazdy....

+9/−3
doporučit
22.1.2020 9:56

M77a14r92t93i85n 44V64i84t 8664753521160

Kdo je Jakub Kvasnička? Clanek hodny Premium... Je v nem strasne moc faktickych chyb, ze ani nemam silu na ne poukazat.

+5/−1
doporučit
22.1.2020 14:48

G70e67o12r62g 73K57o53m23b96e50r14e92c 9164651626201

Taky zajimavy cteni R^

Během dvou let se ukáže praktická neudržitelnost elektroaut, prohlašuje bývalý šéf Škody Auto Kulhánek

https://www.lidovky.cz/lide/behem-dvou-let-se-ukaze-prakticka-neudrzitelnost-elektroaut-prohlasuje-byvaly-sef-skoda-auto-kulhane.A200121_200444_lide_rkj

+4/0
doporučit
22.1.2020 21:27

V37í88t 59O96ž41a30n46a 1128308405794

Na 160 tisíc km je záruka výrobce, baterie vydrží mnohem více.

Jakub Kvasnička, další co o komplikovanosti vodíku neví vůbec nic, tak ho hrdě vytáhne.

+8/−5
doporučit
22.1.2020 12:46
Foto

P69e84t88r 30V71i98n18š 8844224763

Tak takova snuzka polopravd a vyzdvyhovani ucelovych analyz jsem uz dlouho necetl :-D Kdybyste ten clanek napsali pred 5ti lety, tak mozna, ale dnes jste fakt k smichu :-D Vodik? VW tuto cestu aktualne opustil, protoze to je fakt totalni hovadina. Vite kolik stoji 1km jizdy na vodik? Trikrat tolik co nafta a sestkrat vic nez elektrina. Hmmmm, to je budoucnost :-D Zivotnost baterie 160tis km? Co je to za nesmysl? To jste cetli na tom odbornem autoforum.cz, ktere je zname svou anti-elektro tematikou. Vy me bavite :-D

+4/−1
doporučit
22.1.2020 18:00

R96a21d60e95k 92B87e36r10a10n87e30k 2808535564765

O elektromobilech jsme pravidelně poslouchal jako dítě a v zásadě bylo všem jasné, že až budu dospělý, tak budou představovat když ne všechen , tak většinu vozového parku. Dospělý jsem už hoodně dávno, teď už více méně stařec a vypadá to, že se to až tak moc nikam nehnulo - vrcholem je auto s dojezdem cca 400 km, "tankování" je možné jen někde a vždy v řádu desítek minut - podtrženo sečteno, bez politické objednávky by nebylo ani těch několik málo procent co tvoří elektromobily na našich silnicích. Ale dnešní děti opět poslouchají, že až budou velké, tak budou jezdit jen elektromobily.

+4/−1
doporučit
22.1.2020 13:57

R25a54d73o50v30a10n 42U42r76b83a38n 7177292414926

Je to tak. Navic chci videt jak dlouho by se u nas budovala dobijeci infrastruktura. 100 let? Jedine vodik. i kdyz ten se ted take nevyrabi z vody, ale vetsinou v podstate tezi.

+4/−3
doporučit
22.1.2020 7:27

J97o79z50e43f 40K76o97s11t48e42l19a11n29s52k59ý 8875412429526

Niekto si dáva ozaj veľkú prácu očierňovať nástup elektromobilov. Nie je ťažké si domyslieť, odkiaľ vietor fúka...

Čo sa týka problémov pri presadzovaní sa elektromobilov, tak sú úplne logické a naopak nelogické by bolo, keby problémy tohto druhu neexistovali.

Ak chcete vymaľovať byt, tak logicky budete mať v prechodnej fáze maľovanie väčší neporiadok, ako keby ste ten byt nemaľovali. A títo "experti" na elektromobily mi pripomínajú frflošolov, ktorí hovoria: veď som to hovoril, že s tým maľovaním budú problémy. Že vznikne neporiadok a špina, že nebudeme mať kde spať atď. atď.

Podobný "problém" sa dá nájsť kdekoľvek: pri rekonštrukcii bytu, výmene bytu či zmene zamestnania. VŽDY v prechodnej fáze kvalitatívna zmena prináša zníženie miery komfortu a určité problémy.

Ak by však ľudstvo takto uvažovalo, tak doteraz by sme lozili po stromoch. Pretože zísť zo stromov na zem bolo na začiatku nie moc pohodlné a hlavne to bolo nebezpečné...

+3/−2
doporučit
22.1.2020 19:41

I56g53o43r 44P91l75a64n78d83e21r 9647794176680

z toho si nic nedelej, mne dali dva znalci fyziky minus, kdyz jsem napsal, ze vykon se neudava v kWh;-D;-D;-D

+2/0
doporučit
22.1.2020 16:07

P16e89t50r 40S20v25o10b27o53d35a 8184208974220

Pan Kvasnička neví nic o vyrobe a hlavne distribuci vodiku, jinak by takou blbost nemohl napsat.

+2/−1
doporučit
22.1.2020 20:01

J88a27n 95B95r74o76ž 3848490631447

A taky by se měla zavést ekodaň. Ale pro elektromobily!!! Ono je hezké, že v třeba Praze bude čistý vzduch, ale odnesou to lidi, co bydlí v dosahu elektráren. Takže v Praze (např.) hezky zaplatíte z odebrané elektřiny pro Váš "čistý" vůz daň, která bude následně poslána jako kompenzace znečištění do regionu s elektrárnami a doly. Jasný, že je to trochu nadsázka, ale v principu to tak je. Potěmkinova vesnice Praha bude čistá, ale Krušné hory zase bez stromů a Podkrušnohoří jedna velká (ještě větší než teď) jáma po uhlí. O nutnosti nový jaderných reaktorů kvůli ekořidičům nemluvě..... (A ten borec, co mu před dvěma měsíci došla elektřina ve Kbelský a na nějakých 5 hodin zablokoval půl Prahy, je už odtažený?)

+4/−10
doporučit
22.1.2020 12:26

J58a66r75o97s24l88a82v 61Ř12e41z22n62í19k 1569301261522

Prvni elektromobil byl v roce 1905 a od te doby se technologie poradne nepohla..a budoucnost nevypada ruzove...jezdi v tom snobove podobne jako snobove kupuji apple..oboje dvoje tezce zaostale

+2/−3
doporučit
22.1.2020 17:03

P38a10v18e35l 80N77e51u88b65a25u67e15r 6401839665352

Víra je věčná, realita je bohužel jiná. Před 60 lety bylo heslo - Už naše generace bude žít v komunismu. I tam bylo vše na elektřinu a na vše zářilo slunce míru a pokroku.;-D

+1/0
doporučit
22.1.2020 22:44

J15a81n 52B49e11n12e63š 8528555178664

Až na to ře autu nepřidělíte ELISKA1 jako značku na přání. Ta je vždy o jeden znak delší než značka standardní. Tedy osobák 8 znaků, motorka 7 znaků. Zase článek "odborníka"

+1/0
doporučit
22.1.2020 15:00
Foto

F10i36l18i48p 75H57e33d55v49i55č18á76k 4885342198573

A ještě dodatek k těm německým profíkům zde: https://eufactcheck.eu/factcheck/mostly-false-electric-cars-generate-higher-emissions-than-diesel-cars/

+1/0
doporučit
22.1.2020 11:29

L73u25k56á71š 56K54l36í14m74a 2765763507355

Az prijde do diskuze nejaky fanda elektromobilu, ktery dokaze prijmout, ze elektromobily maji sve plusy i MINUSY, dejte mi vedet. Co jsem zatim videl, tak ortodoxni fanda Steva Jobse = ortodoxni fanda Elona Muska a vecna diskuze s nima nema vubec smysl.

+1/−1
doporučit
22.1.2020 17:46

V46l64a79d72i21s50l61a57v 75B91u56r16y38š27e79k 1959142637244

budoucnost to jistě není, budoucnost tkví ve spalování fosilních paliv v elektrárnách, především uhlí, nafty a benzínu v motorových vozidlech, dokud fosilní paliva budou a přizpůsobování se změnám, které z tohoto spalování vzniknou vhodnými ochrannými pomůckami, budoucnost je naprosté volnosti při parkování a vypouštění výfukových plynů, budoucnost je v tom, že my se přizpůsobíme autům a ne auta nám, pěkný článek

+1/−1
doporučit
22.1.2020 16:54

P91e54t88r 36Ž98á45k 9198547989132

No, představy politiků jsou jiné než občanů. Nějaký citigo je mi nanic, z toho důchodce nevydoluju. V běžném životě potřebujete rodinné auto a nějak zatím v nabídce elektroaut MPV nevidím. a až bude, tak to bude raketa. a cenu SUV už nemá cenu řešit, navíc je to nepraktický auto.

a v druhý řadě, když dojedu domu, potřebuju mít auto kdykoli schopný odjezdu, kdyby zase byl problém. že se mi dobije do rána, to je mi večer platný jak mrtvýmu zimník. navíc ani za deset roků nebudou ulice pokrytý dobíjecími místy, občas bude pár míst, jako reklama, že je dotyčné město pokrokové.

až bude vodík, můžeme se pobavit

+1/−1
doporučit
22.1.2020 16:22

J72a97r80o81s29l12a89v 38V14a77c83e56k 1102962332986

Zatím i ta elektřina je postavena z velké části na fosilních palivech.

Vodík patří k méně pravděpodobné budoucnosti pro auta. Bohužel toto by měl alespoň tušit i absolvent gymnázia.

+1/−1
doporučit
22.1.2020 14:41

J64i28r37i 55V18r70a23b61e58c 3803562375799

Budoucnost to každopádně je, možná ne v zaostalých zemích. Tam až E-ojetiny.

+1/−1
doporučit
22.1.2020 13:14

Premium

Která auta jsou skutečně bezpečná? Crash testy versus realita

Setkáváme se s názory, že auta jsou navrhována tak, aby dosáhla dobrých výsledků v nárazových testech. Díky Folksamu...

Premium

Trend u rozvodů: čím dál více dětí končí ve střídavé péči

Neustálé pendlování mezi dvěma domácnostmi dětem škodí, varují odborníci. Ve střídavé péči je v Česku stále více dětí....

Premium

Když je střílečka povinná. Hraju hry a platí mě za to, říká člen týmu Brute

Má k dispozici fitness trenéra, mentálního kouče, psychologa a ve škole individuální studijní plán. Tedy servis...

Najdete na iDNES.cz