- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Aby se smlouva dala uzavřít po telefonu a zároveň byla platná, musí tam byt uvedeno minimálně jméno a příjmení, adresa, datum narození a další technické údaje. Jak jinak se k těmto údajům může dostat druhá strana, než že jsou jí nadiktovány? To abych se bála mluvit třeba s operátorkou Tescoklubu, že když řeknu ano, uzavřela jsem možná třeba pracovní smlouvu.
Prosíme my senioři o zveřejnění těch nejhorších zprostředkovatelů dodávek energií. Mě čast volají z Inogy, abych k nim přešla i s el. energií. Prý budu mít úsporu několika tísíc Kč za rok. Jak tomu mám věřit nebo nevěřit? Volá moc příjemná slečna s takovým tónem, že pro vás chce opravdu to nejlepší.
Výborná je aplikace v mobilu "Nevolejte.cz" a kombinace s "Call recorder" je téměř ideální. Pro některé seniory je super dětská pojistka - blokování všech cizích hovorů, které nejsou v kontaktech.
Kecy o "šmejdech" - já tak někoho nazvat, zasáhne cenzor, ale na hlavní straně je inzerát "snižte si jednoduše spotřebu o 5 l na 100 km" - to bude určitě seriozní, to šmejdi nebudou
Dříve mladí získávali praxi na brigádách ve fabrikách, Dnes začínají v Call centrech, takže nucení přes telefon mají už v krvi.
Kdyby jen tohle. To je na každém rohu prodejkyně úžasných parfémů, co vám jich dá x zdarma, když... Každá společnost vám jako zaměstnanci cpe, jak to a tamto klientům zamlčet a hlavně v pracovní smlouvě zakazuje o firmě mluvit a do médií už vůbec, jinak vyhazov a hrozba soudy (to píšu i o "normálních" firmách, jako je Kik nebo Česká pošta). Všude samá hromada lží, hlavně, aby se prodávalo a ve výsledku už se nedá věřit vůbec ničemu, ani soudům ne, protože vyhrává spíš ten s dražším právníkem, než ten, co má pravdu.
Myslím si, že by pro smlouvu uzavřenou po telefonu měl platit nějaký pevný formát a ne ten systém, jak to probíhá nyní, kde se vás během hovoru několikrát ptá poskytovatel na to vaše ano. Jeden takový hovor jsem jedou schválně strpěl a vedl ho asi 7 minut a během hovoru o podmínkách a výhodnosti jejich nabídky se mě několik krát zeptali a chtěli slyšet to kýžené ano. Hovor byl veden tak, že stačilo být trochu nepozorný a to ano by člověk lehce vyslovil. Proto by mělo to samotné uzavření mít přesnou skladbu prvně upozornění, že jde o smlouvu uzavřenou po telefonu a co z toho plyne pro vás, tedy možnost odstoupení do 14 dnů a jakou formou a výše smluvní pokuty za pozdější odstoupení, pak by měly následovat všechny důležité věci jako je cena celková a všech jejich složek, doba platnosti smlouvy atd. a hlavně kontakt a sídlo poskytovatele a pak by na závěr měla padnou jasně formulovaná otázka zda s takhle uzavřenou smlouvou souhlasíte.
Ideální stav pro člověka, který dokáže 7 minut udržet pozornost. Oni míří často jinam, na vyšší věkové kategorie.
Minimalne kazdy druhy obcan ojebava stat (dane, prace na cerno, obchazeni zakonu) a zaroven se ti sami lide udivuji nad tim, ze ostatni podvadi take.
Jen si vzpomente nas diskuze zde ohledne obchazeni zakazu koureni a podobne.
Normální člověk neuzavírá smlouvu po telefonu, nebo mezi dveřmi
To máte sice pravdu, ale u seniorů je problém v tom, že je tihle lidé v obleku nebo usměvavé dámy dokáží pěkně zpracovat a oni se nechají, protože pro tyhle lidi znamená slušně oblečený a příjemně hovořící člověk záruku solidnosti.