„Nechtěl jsem žádný suchopár. Je to klasická švejkovina, takový obyčejný český fór. Ať pan Klaus vidí, že tady máme smysl pro humor,“ řekl Procházka.
Jak vznikl nápad zvolit takovou formu? „Jednou jsem v noci nemohl spát a přemýšlel o nějaké netradiční formě a tohle mě doslova ťuklo do nosu,“ vypráví Procházka.
Svůj nápad nejprve konzultoval se známými i spolustraníky. „Nejdřív se jim to moc nezdálo, ale pak mi řekli, ať do toho jdu.“
Klausův billboard čtěte zde |
Lidé oceňují dávku humoru, kterou Procházka do bilbordu vložil. „Je vidět, že někteří politici umějí udělat legraci. Beru to spíš než nějaká rozmáchlá a velikášská gesta," řekl Ondřej Frýbort z Jeseníku.
Ve Špindlerově Mlýně se objevila velkoplošná reklama s předsedou Poslanecké sněmovny a ODS Václavem Klausem, kde stojí s lyžemi značky Völkl. Na billboardu je nad Klausovou fotografií nápis "Volte" a hned vedle značka zmíněné firmy. (4. ledna 2002) |
Billboard kandidáta Unie svobody do Poslanecké sněmovny Petra Procházky z Mikulovic na Jesenicku. Pro svou prezentaci zvolil parafrázi na proslulý Klausův „Völkl“, který rozpoutal zuřivou polemiku o roli politiků v reklamně. (21.2.2002) |
Billboard kandidáta Unie svobody do Poslanecké sněmovny Petra Procházky z Mikulovic na Jesenicku. Pro svou prezentaci zvolil parafrázi na proslulý Klausův „Völkl“, který rozpoutal zuřivou polemiku o roli politiků v reklamně. (21.2.2002) |