Diskuse k článku

Poslanci se přece jen mají zabývat dálnicí D1. Až projde EET

Na druhý pokus se poslancům osmi stran podařilo prosadit jako bod jednání Sněmovny mimořádné jednání o řešení situace na kolabující dálnici D1. Podpořily to všechny subjekty s výjimkou vládního hnutí ANO, které má na pozici ministra dopravy Dana Ťoka. O zařazení mimořádného bodu usilovali lidovci, kteří navrhují řidičům osobních vozidel odpustit na D1 dálniční poplatek.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P89a35v89e39l 21B46e14ň75o 1788811341370

Kolik lidí má dálniční známku proto, že jezdí JENOM po dálnici

D1 Praha Brno ? ;-)

0/0
20.12.2018 0:17

P46e60t24r 10Š71r48á15m21e22k 4874423968968

Ministerstva dopravy funguje tragicky špatně. Když nejsou schopni ani odstranit nelegální billboardy, jak můžeme čekat, že budou schopni stavět dálnice?

+5/0
19.12.2018 16:05

A57l97e62x91a70n77d95r 10Š15í54r 5491170253

Vida, vláda soudruha Babiše (ANO) se začíná lidem prodražovat. Odpadne příjem za dálniční známky, ale také za mýto, protože pokud se pro náklaďáky stane dálnice jednopruhovou silnicí, bez odstavných parkovišť a dalších služeb, bude nutno zrušit i mýto.

+2/0
19.12.2018 12:49

J39i23n14d47ř60i21c66h 68Š79k84o93p74e80k 4905601830555

dálnici necharakterizuje akutální počet pruhů a parkovišť

0/0
19.12.2018 14:21

K77a46r56e41l 24R87y16s 9223859210569

I kdyby náhodou cenu známek snížili, tak stejně ty prachy musí vybrat někde jinde. Tzn. buď je vyberou od motoristů, co si pořídí známky, nebo plošně od všech na daních...

0/0
19.12.2018 12:25

S41t45a55n69i59s63l32a74v 96C17h50y80t85r40a 3884273767979

. . a na pokutách. Stát i v rozpočtu s nima počítá. Takže vlastně platí to, že se nějaké prostě musí vybrat.

0/0
19.12.2018 13:59

M95a95r14e49k 31G97a71j69d67a 4963984256402

Je třeba přestat vybírat mýto na kolejích, aby se valná část nákladů presunula na bezpečnější koleje.

0/0
19.12.2018 12:15

S48t34a55n21i48s48l47a14v 30C36h37y18t57r69a 3954753557839

Koleje ke každému Kauflandu. ;-D

+1/0
19.12.2018 14:01
Foto

M97i88c44h87a24e60l 36D95o34s70t87a92l 8643771977905

Především by se mělo přestat vybírat mýto a vyžadovat známky na úsecích kde to nesplňuje standarty.Tudíž opravy jakkoliv komplikují provoz a rychlosti snížené na úroveň okresek.Pak by měli popřemýšlet jestli není možné vykoupit pozemky v ještě nerekonstruovaných úsecích aby se dalo přidat 3pruh.A zakomponovat budování odstavných parkovišť pro kamiony.Ne po desítkách míst jak mají v plánu ŘSD do 2-3let ale stovek aby se nemuselo stále řešit kde řidič zaparkuje aby ho pomahači a chrániči nebudili že stojí slušně řečeno na "Rumuna"(blbě a ještě nebezpečně)Stěžijni místa by byli někde vysočina když by se D1 zasekala aby se dali stáhnout mimo a nedělali pauzu v odstavném a kolem Prahy minimálně 3-4.D1 D11 D8 D5.A potom 2x Brno jako uzel na SK a na sever k Polsku.Jenže to by musel mít někdo zájem a ne jenom přemyšlet kolik z toho mýta bude mít vývar.Je třeba také nabídnout slušnou protihodnotu za ty nemalé prachy co nasypou dopravci do černé díry rozpočtu.

+9/0
19.12.2018 10:28

P19e42t61r 83M77a78t37ě59j 8906741760224

Plně s Vámi souhlasím, ale prvotní by mělo být opravit a dokončit D1. Nedávno zde byl článek jak je vše krásné, jak práce pokračují , že pouze místo dokončení 2019 to bude až 2023, ale největší problém ŘSD spatřuje v tom, že úřady nestačí vybírat pokuty za úsekové měření, které ŘSD zavedlo pro zvýšení bezpečnosti na opravovaných úsecích.

Myslel jsem, že zájem ŘSD a Min. dopravy by měl být jiný, ne vybírání pokut.

+5/0
19.12.2018 11:46

M22a49r11e72k 91G51a24j27d51a 4133464406602

Je také třeba snížit počet kamionů.

0/0
19.12.2018 12:16

S21t52a23n43i42s42l71a40v 59C77h86y42t92r98a 3304203177379

Pane Gajda, pokud chcete snížit počet kamionů, omezte nakupování v obchodě. Proč si myslíte, že jich tolik jezdí? Protože se hodně vyrábí a prodává. Jak by jste chtěl jinak vozit zboží? Koňma? A vlakem? Haha. Zkuste si sednou na Brenneru k role a kouknout, kolik vezme kamionů jedna vlaková souprava a kolik jich tam mezitím projede kolem.

0/0
19.12.2018 14:05

J32i84n58d83ř21i30c85h 29Š72k35o82p73e67k 4395241530275

1) kamionová doprava je komerční činnost, vysoce zisková pro všechny mimo státu. Vzhledem k tomu, že kamiony v ČR často ani netankují, ať investuje do parkovišť třeba Česmad a pak je provozuje s výběrem parkovného

Z mýta je sice příjem, ale ani náhodou nedosahuje hodnot škod, které kamionová doprava působí především na silnicích

0/0
19.12.2018 14:29

J66i84ř45í 57B42r43u49t81o88v33s85k58ý 2570258952410

Většina řidičů má známku,jestli na rok 2019 tak to je jiná

0/0
19.12.2018 9:51

Premium

Výrazný nos, vzdělání sestry. Proto si Gott vybral Ivanu, říká novinářka

Profesní vztah je pojil pětadvacet let, ona ho však osobně poznala už jako holčička. Navzdory všem turbulencím, které...

Krampol o Belmondovi: Když on točil Zvíře, já hrál traktoristu

Přes třicet let promlouvá na české diváky božský Bébel, jak Jean-Paul Belmondovi v rodné Francii přezdívají, hlasem...

Premium

Chci chlapa, co má větší koule než ego, říká svobodná matka Nikol Štíbrová

Před pár dny oslavila třiatřicítku a cítí se šťastná a spokojená. Nebylo to ale zadarmo – moderátorka a hvězda...

Najdete na iDNES.cz