náhledy
Na snímku projíždí vlak nejvyšším bodem trati Praha–Linec. V sobotu začal provoz na novém úseku železničního koridoru z Prahy přes Českou Sibiř, konkrétně mezi Voticemi a Sudoměřicemi u Tábora. Po 151 letech tak zanikla specifická část, kde vlaky překonávaly nejvyšší převýšení na trati. (2. července 2022)
Autor: Michal Sváček, MAFRA
Na snímku projíždí vlak Heřmaničkami. V sobotu začal provoz na novém úseku železničního koridoru z Prahy do Lince přes Českou Sibiř, konkrétně mezi Voticemi a Sudoměřicemi u Tábora. Po 151 letech tak zanikla specifická část, kde vlaky překonávaly nejvyšší převýšení na trati. (2. července 2022)
Autor: Michal Sváček, MAFRA
Na snímku nádraží Heřmaničky. V sobotu začal provoz na novém úseku železničního koridoru z Prahy do Lince přes Českou Sibiř, konkrétně mezi Voticemi a Sudoměřicemi u Tábora. Po 151 letech tak zanikla specifická část, kde vlaky překonávaly nejvyšší převýšení na trati. (2. července 2022)
Autor: Michal Sváček, MAFRA
Na snímku projíždí vlak Červeným Újezdem. V sobotu začal provoz na novém úseku železničního koridoru z Prahy do Lince přes Českou Sibiř, konkrétně mezi Voticemi a Sudoměřicemi u Tábora. Po 151 letech tak zanikla specifická část, kde vlaky překonávaly nejvyšší převýšení na trati. (2. července 2022)
Autor: Michal Sváček, MAFRA
Na snímku projíždí vlak poblíž Mezna. V sobotu začal provoz na novém úseku železničního koridoru z Prahy do Lince přes Českou Sibiř, konkrétně mezi Voticemi a Sudoměřicemi u Tábora. Po 151 letech tak zanikla specifická část, kde vlaky překonávaly nejvyšší převýšení na trati. (2. července 2022)
Autor: Michal Sváček, MAFRA
Na snímku tunel Deboreč a zastávka Ješetice. V sobotu začal provoz na novém úseku železničního koridoru z Prahy do Lince přes Českou Sibiř, konkrétně mezi Voticemi a Sudoměřicemi u Tábora. Po 151 letech tak zanikla specifická část, kde vlaky překonávaly nejvyšší převýšení na trati. (2. července 2022)
Autor: Michal Sváček, MAFRA
Na snímku úsek staré a nyní zrušené trati u Ješetice. V sobotu začal provoz na novém úseku železničního koridoru z Prahy do Lince přes Českou Sibiř, konkrétně mezi Voticemi a Sudoměřicemi u Tábora. Po 151 letech tak zanikla specifická část, kde vlaky překonávaly nejvyšší převýšení na trati. (2. července 2022)
Autor: Michal Sváček, MAFRA
Na snímku vlak míří k Voticím. V sobotu začal provoz na novém úseku železničního koridoru z Prahy do Lince přes Českou Sibiř, konkrétně mezi Voticemi a Sudoměřicemi u Tábora. Po 151 letech tak zanikla specifická část, kde vlaky překonávaly nejvyšší převýšení na trati. (2. července 2022)
Autor: Michal Sváček, MAFRA
Na snímku projíždí vlak úsek poblíž obce Ješetice. V sobotu začal provoz na novém úseku železničního koridoru z Prahy do Lince přes Českou Sibiř, konkrétně mezi Voticemi a Sudoměřicemi u Tábora. Po 151 letech tak zanikla specifická část, kde vlaky překonávaly nejvyšší převýšení na trati. (2. července 2022)
Autor: Michal Sváček, MAFRA
Na snímku úsek v obci Heřmaničky. V sobotu začal provoz na novém úseku železničního koridoru z Prahy do Lince přes Českou Sibiř, konkrétně mezi Voticemi a Sudoměřicemi u Tábora. Po 151 letech tak zanikla specifická část, kde vlaky překonávaly nejvyšší převýšení na trati. (2. července 2022)
Autor: Michal Sváček, MAFRA
Na snímku tunel Mezno. V sobotu začal provoz na novém úseku železničního koridoru z Prahy do Lince přes Českou Sibiř, konkrétně mezi Voticemi a Sudoměřicemi u Tábora. Po 151 letech tak zanikla specifická část, kde vlaky překonávaly nejvyšší převýšení na trati. (2. července 2022)
Autor: Michal Sváček, MAFRA
Nový úsek železničního koridoru z Prahy přes Českou Sibiř, konkrétně mezi Voticemi a Sudoměřicemi u Tábora. (2. července 2022)
Autor: Michal Sváček, MAFRA