Pondělí 2. srpna 2021, svátek má Gustav
  • schránka
  • Přihlásit Můj účet
  • Pondělí 2. srpna 2021 Gustav

Diskuse k článku

Kam zalehnou demonstranti, policie neví

Za deset dní začne v Praze summit Severoaltlantické aliance. Policie očekává, že přijede demonstrovat až 12 tisíc aktivistů, většina z nich ze zahraničí. Kde se tisíce hlav odpůrců NATO složí? To police zatím neví. "Podle mých informací, které mám ale pouze z médií, budou bydlet někde na okrajích Prahy. Kde to přesně bude, nevíme. I kdyby jsme to věděli, tak to tisku dávat nebudeme," řekla iDNES mluvčí pražské policejní správy Eva Brožová.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

idiot

milí spolu pakážníci,
tady se to jen hemží tím nejslušnějším nejopravdovějším výkvětem civilizace, co by nejraději všem oponentům nakopal p.... a jiné části těl, prohnal vlastní kulky hlavami a tak podobně. Což kdyby se iDnes zkusilo optat těch bijců z druhé strany, proč to dělají (tady to sice mnozí "vědí", bohužel jen na principu "podle sebe soudím tebe")? Nevím, ale tipnu si, co by řekli : tenhle druh lidské veteše ničemu jinému nerozumí......V podstatě jste stejní mravenci, jen z jinýho mraveniště.  Co kdybyste byli taky trochu užiteční lidem a nejen svý hromádce jehličí? Protože jestli se přemnožíte a zůstanete takoví, lidi budou muset něco vymyslet, abyste tak moc neštípali.....(nejlepší vtip tu ovšem bývá, když mravenec praví : každý včetně nemravů se musí rozhodnout, kterým mravencem, černým nebo rezatým, bude ---- vtaky jedna věc, co vás na rozdíl od lidí  spojuje - aspoň něco, že) 
0/0
12.11.2002 9:04

Tomáš 32,

O co jde?
Za prví,chci říct,že mě taky docela štve,že se to koná tady.I kvůli těm rádo by demonstrantům,kterí akorát všechno rozbijou a je jim fuk,že to s NATEm nemá nic společnýho.O tom jsou ovšem všechny druhy těhle akcí,ne?Zničit,rozbít zapálit,za každou cenu na sebe upozornit.To jsem teda hrdina,když rosekám výlohu,co?Proč se teda nepostavim do první linie a nejdu přímo k budově summitu?Protože bych dostal pěkně do držky a to už takovej geroj nejsem,co?Mě to ale štve úplně z jinýho důvodu.Celá vláda brečí,že nemá peníze na povodňový škody.Je zcela jasný,že kdyby se ČR omluvila,že tento summit pořádat nemůže z důvodů této přírodní katastrofy ,že by to ty státy,který jsou jistě na daleko vyšší úrovni než mi,normálně pochopily a nikdo by s toho nic nedělal.A ty stovky milionů ,co to bude stát,by se snadno mohly použít na povodňové  škody.ALE TO NE?Češi se furt jako blbečkové potřebujeme předvádět a tuto trapnou schůzku pořádat musíme i kdyby čert na koze jel i kdyby lidi co jim voda sebrala baráky měli chcípnout hlady.To ne,to ať radši chcípnou ,ale ten blbinec s NATEm tu prostě bude.A tohle mě na tom všem pěkně sere!!!Jinak vás Prážáky lituju.Já bych v tom blbinci nebyl ani minutu.Mějte se .Zdraví Jižní čechy.
0/0
11.11.2002 22:03

konspirator

jdete do prdele socialisti a anarchisti
s tvrzenim, ze poradate jen pokojne demonstrace ....jsem videl na vlastni oci ty chudacky demonstranty, jak vymlatili restauraci u Muzea a jak delali bordel po Praze. Videl jsem horici popelnice uprostred krizovatky, rozbite vylohy banky, restaurace, obchodu, ...videl jsem ty klidne anarchisty a socialisty... a podle me to je pekna verbez. Za hozeni kostky do vylohy meho obchodu, bych vytahl zbran a branil svuj majetek. Maji si to rozmyslet, nez hodi kamenem. Protoze my chlebem hazet nebudem.
0/0
11.11.2002 21:42

Jan

Re: jdete do prdele socialisti a anarchisti
V realu ale zalezes pod lavici a budes si tam klepat strachy, anebo vypadnes z Prahy na chaloupku, jako vetsina prispevatelu. Je ale prijemne pozorovat jak se naiiiiras kazdym radkem: "bych", "bych", "bych"...
0/0
12.11.2002 2:36

Erza

12 000 aktivistu???
Idnes zase popijeli... chce mi tady nekdo nakecat, ze na takovouhle akci prijede jenom 12 tis aktivistu??? Hm, ja tipuju asi tak 500 000..
0/0
11.11.2002 21:41

Lenka

Re: 12 000 aktivistu???
to by me zajimalo kam vy se vlezli ty chytrej
0/0
11.11.2002 22:38

Chlodwig

Pece o demonstranty
Ja jen nechapu, jak je mozne, ze se o ten anarchistickej ci buh vi jakej dobytek ma starat nejaka lekarska sluzba. Tak sem nemaj jezdit a nicit nase krasne mesto, a kdyz to chtej, tak maj pocitat s tim, ze je obcas nekdo pretahne pendrekem. Kdyby se radeji ti zdravotnici zamerili na chudaky obyvatele Prahy ci policajty. To, ze jim nekdo hodi sutr na hlavu, je jim asi jedno. Takhle si demokracii rozhodne nepredstavuji. Ona demokracie totiz neni bordel, jak se mnozi mylne domnivaji.
0/0
11.11.2002 21:26

!!!!

chloddviku-ritýři státnej--dibi se ta zdrávottnycka pozornost soustřédila na tebe mjelo bi naše krasne hlávny mjesto o 1 inválidu mínj--at ti panbu nadjeli...
0/0
11.11.2002 21:29

DDT

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
11.11.2002 21:08

Martin

Ale ne :-(((
Cituji: "Na práva a zdraví demonstrujících budou během summitu dohlížet dvě skupiny hlídek". No to je hezke.... A kdo bude dohlizet na prava a zdravi beznych  obcanu po dobu summitu? Ti musi jen bezmocne prihlizet a divit se. To jsme to dopracovali. Kdejaka nicnedelajici verbez ma vetsi prava nez pracujici clovek radne odvadejici dane. Svet opravdu jde do pr****.
0/0
11.11.2002 18:22

Flasi

Re: Ale ne :-(((
Na prava a zdravi obcanu bude dohlizet policie. Od toho si i platime ze svych dani. Od toho tam bude. A to dost mozna v poctech stejnych jako demonstranti. Nicnedelajici verbez ma uplne stejna prava jako pracujici clovek. Nejen v CR, ale vsech civilovanych zemich. Pokud vam verbez neco rozbije, co dokonce vas zrani, tak chtejte po policii aby chytila a usvedcila viniky. A ne jako behem MMF, kdy skoro nikoho nechytila a kdyz tak vetsinou nahodne pozatykala pokojne demostranty (a pochopitelne jim nic nedokazala). OPH chteji monitorovat praci policie, protoze na ni nedohlizi nikdo (reps. dohlizi inspekce min. vnitra, ale to je jako kdyby nic). A taky proto, ze policie ktera by mela zakony vynucovat (a sama dodrzovat) behem takovychto akci casto zakony porusuje.
0/0
11.11.2002 18:56

Martin

Re: Re: Ale ne :-(((
Diky za vysvetleni. V tom pripade by jeste bylo bylo potreba OPH ktere monitoruji praci nasich soudu. At je spravedlnosti konecne ucineno za dost. Diky OPH je konecne svet lepsi.... Paneboze clovece, co mi to pisete? Ja nejsem padly na hlavu. To jako OPH bude "monitorovat", kdo kdy a kde hodil dlazebni kostku? Bude psat do denicku, ktery z policistu zasahl nezakonne ( jiste to OPH dokaze na miste posoudit) nebo snad usmernovat bandu demostrujicich co maji delat? Se probudte!!! Mam opravdu v "lasce" dvacetilete aktivisty, kteri "vi" vsechno o svete a snazi se zajistit budoucnost lidstvu. To uz tu ale jednou bylo.... Ja vim, myslite to dobre a proti Vasemu prispevku nic nemam. Jen to, ze jste dost naivni.....
0/0
11.11.2002 19:41

Flasi

Re: Re: Re: Ale ne :-(((
Pokud soud pracuje spatne, tak se muzete odvolat vyssimu soudu a jeste vyssimu a klidne to hnat k ustavnimu soudu. V extremnim pripade je tady prezident, ktery udeluje amnestie. Netvrdim, ze nase justice funguje spravne, ale nejaka kotrola a opravne prostredky tam jsou. OPH nebudou usmernovat bandu demnotrujicich. Od toho tam bude policie. To je jeji prace. OPH tam bude pozorovat jestli policie porusuje pri svych zakrocich zakon, nebo ne. Pokud bude mit nekdo pocit, ze policije porusila zakon, tak si to asi opravdu zapise do denicku a pak o tom poda svedectvi. A mozna i nejake trestni oznameni. A soudy rozhodnou jestli zakon porusen byl, nebo ne. Dvacetileti vyrostci s jedinym spravnym nazorem jsou mi k smichu. Sam jsem se byl na demostrace na MFF podivat a ti mladi byli z 95% to co ja nazyvam komunisti (v negativnim nazoru na ne shodneme). Problem je, ze policie pri potlacovani jejich demonstrace porusovala zakony. Pokud dostane nekdo do huby primo pri policejnim zasahu, tak se to da pochopit. Pokud dostane do huby nekdo az vecer na sluzebne (a to uplne od jinich policstu, nez na ktere letaly kostky), tak je to tezky pruser. Nemyslim si, ze jsem naivni. Myslim si naopak, ze naivni jsou jini lide. Lide, kteri si mysli, ze kdyz jsou slusni a sporadani, tak se jich policejni nedorzovani zakonu netyka. Na sluzebnu se muze dostat velmi snadno kdokoliv. Odpovidate popisu hledane osoby, nekdo vas z neceho nepravem obvini, prochazite se okolo vytluceneho mekdonalda,... Na sluzebne dostanete po tlame a kdyz se potom u soudu zjisti, ze jste nevinny, tak uz vam v ustech sviti nekolik zlatych zubu. A nasledne vysetrovani vasi rozbite huby je zastaveno, protoze si policisti dosvedci, ze jste spadl ze schodu. Kazdy tlak na policii, ktery jim pripomene, ze by meli dodrzovat zakony sami v prvni rade je dobry. A mozna udela i nas svet lepsi :-))
0/0
11.11.2002 20:21

Martin

Re: Re: Re: Re: Ale ne :-(((
Jeste jednou reaguji. Vas prispevek byl naprosto v poradku a ja s nim absolutne souhlasim. Myslite, ze to tak bude i v praxi co se tyce OPH?
0/0
12.11.2002 2:22

Flasi

Re: Re: Re: Re: Re: Ale ne :-(((
Nevim jak bude. A uz vubec nevim kam vase otazka miri. Myslite, ze OPH budou hazet dlazebni kostky, nebo co?
0/0
12.11.2002 9:21

Pilat

Re: Ale ne :-(((
Doporucoval bych ti Ottuv slovnik naucny zjisti si co pod slovem demokracie se naleza mozna te to prekvapi kolik noveho se dovis
0/0
11.11.2002 19:35

slovan

Re: Re: Ale ne :-(((
A co tam pisi o demokracii?
0/0
11.11.2002 19:51

Martin

Re: Re: Ale ne :-(((
Zkus to i Ty. Mozna ze ve slovniku naleznes spoustu novych informaci. :-))
0/0
12.11.2002 2:27

slovan

Re: Re: Re: Ale ne :-(((
Z ktereho roku mas vydani a kdo ho redigoval? Myslim, ze jsi ten slovnik ve svem zivote jeste nikdy nevidel. .
0/0
12.11.2002 10:24

DDT

Re: Re: Re: Re: Ale ne :-(((
Viděl bych to na vydání z roku 1950, redakce Zdeněk Nejedlý a kolektiv. A demokracie je vysvětlena tak, že je to stav, kdy všichni sami rádi musí chtít dělat přesně to, co chce KSČ.
0/0
12.11.2002 13:06

slovan

Re: Re: Re: Re: Re: Ale ne :-(((
Parada. Komunisti ale demokracii nevymysleli, ty ji akorat zneuzili. Ve slovniku, o ktery se opirate a ktery mam i ja, ne vsak ten z roku 1950, ten neznam, je popsana demokracie na priklade Athen, kde zadni komunisti nebyli, a je to pekne cteni. Spociva v tom, ze se o necem hlasuje a vysledek je zavazny pro vsechny i pro ty co nesouhlasili. Komunisty bych do toho netahal, ty jsou na jinych strankach, tam, kam se slusny clovek nediva. 
0/0
12.11.2002 19:25

Hallford

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
12.11.2002 14:58

kolouch

To Kimota
Je videt ty "mlady cloveku" ,ze jsi jeste nedostal do drzky od policajta.Ani nemusis v Cechach.Staci se blbe podivat a jsi u soudu.Bud jses skutecnej magor,nebo policajt,a nebo coz je horsi,jsi policejni provokater.Preju ti jenom aby jsi se u ty demonstrace jen malinko priplet,a pokud nemas nejake znaky aby te zakrocujici policajti rozpoznali jako provokatera,tak bys mel dostat od tech mladejch ,slusnejch ,zenatejch policajtu co maji male deti,a jsou obleceni do toho brneni za 50.000,- Kc poradne do drzky  a az si pujdes stezovat ,tak te serezou znova a vyrazi ti zbyvajici zuby,a daji te k soudu za napadeni verejneho cinitele,ty blbe.Pak az vylezes z basy ,tak si nech prehrat na videu ty blaboly tveho oblibence Standy Grosse.
0/0
11.11.2002 18:14

Kimota

Re: To Kimota
Mily Kolousku,
od policajta jsem po drze nedostal a ani nedostanu, jsem slusnej clovek a vyhejbam se typum lidi, kteri chodi na takovy demonstrace. Protoze takovy lidi neberu - nici cizi majetek a jsou agresory - nikdy se nestalo (krome dob komunismu), ze by policie utocila svevolne..... je mi jasny, ze s tim nebudes souhlasit, ale tvuj nesouhlas bych prirovnal k takovym nazorum, jako kdyz skini tvrdi, ze neexistovaly koncetracni tabory... (a je to evidentni pitomost).
0/0
11.11.2002 18:22

Walker J.

Re: Re: To Kimota
0/0
12.11.2002 7:59

Kimota

Občanské právní hlídky? Aby chránili tu verbež? Proč?
Když jsem včera viděl v televizi mladou holku, která tvrdila, že jako členka Obč. právní hlídky chce hlídat, aby chudáčkům demonstrantům neublížili Ti zlí policajti, rozčílilo mě to k nepříčetnosti. Kde to jsme? Parchanti z celý Evropy, kteří se sem přijedou poprat a roumlátit na co přijdou - a my se jich budeme ještě zastávat? Sám jsem taky mladej člověk a pracuju v počítačový firmě, ale znám spoustu policajtů, i těch mladejch - jsou to normální lidi, kteří mají manželky a malý děti, choděj do práce, do hospody, za sportem, jako všichni. Teď se ovšem musej sbalit a jet do Prahy, nechat po sobě házet dlažebníma kostkama a zápalnejma lahvema? Já bejt na jejich místě, tak ty hajzly mlátím hlava nehlava. Dostat se mi do rukou jeden z těch výtrřžníků, tak si ho nechám podržet a rozkopu mu ksicht s vysvětlením, že "uklouzl v koupelně". A odůvodnění, že chtějí hlídat, aby nebylo ublíženo někomu nevinému, kdo se jen připletl, naprosto neberu. Když policie zasahuje, vždy nejdříve upozorňuje tlampači, aby se dav rozešel, nebo že bude použito donucovycích prostředků - a kdo v tu chvíli neuposlechne, má dostat pořádně přes držku. A každej slušnej člověk ví, že v těch dnech nemá do centra radši vůbec chodit a pokud tam bydlí, tak má zůstat doma a nebo se rozhodně vyhejbat skupinkám demonstrantů.
0/0
11.11.2002 18:01

moc nebo malo?

kolik ti plátjej v tej fírmje za to vitiráni poddláh--mládi človječe?
0/0
11.11.2002 18:06

Flasi

Re: Občanské právní hlídky? Aby chránili tu verbež? Proč?
>Když policie zasahuje, vždy nejdříve upozorňuje tlampači, >aby se dav rozešel, nebo že bude použito donucovycích >prostředků To vite odkud? To si myslite, ze tak je. A kdyz se schyluje k zasahu, tak to tak asi obvykle byva. Problem je, kdyz policajti nahodne seberou lidi postavajici na vaclavaku, protoze. "..vaclavak je rozbitej a my nemame nikoho zatcenyho.." Verte, ze tehdy policajti nehlasili tlampacem: za chvilku vas vsechny seberem, tak se rozejdete. Proste je vsechny sebrali. A vas zaver je uplne nejlepsi. Kdyz je nejaka demostrace (a ty jsou docela casto, nejen pri MMF ci NATO summitech), tak clovek nema vubec chodit do centra. Bravo. U nekterych demostraci se nasili cekat da u nekterych ne a presto k nemu dojde. To bysmo potom mohli zustat doma i kdyz prijdou zemedelci kricet o vetsi dotace. A proc to omezit na centrum - vzdyt by se demostranti mohli presunout i na periferie. Radeji vubec nevychazet. A ani nepsat na idnes, protoze jinak by pres drzku mohly dostat i ty pakety :-)
0/0
11.11.2002 19:09

Kimota

Re: Re: Občanské právní hlídky? Aby chránili tu verbež? Proč?
Souhlas, pokud predpokadam, za na demontstraci muzu dostat pres drzku a na demonstracich v Praze ve dnech zasedani to rozhodne predpokladat mohu, protoze je o tom kazdy informovan, tak se tam necpu! A pokud se tam cpu i pres upozorneni Policie, atd... jdu tam na vlastni riziko. A pokud ses trochu soudnej, tak uznej, ze na demonstracich zemedelcu se nehazeji zapalny lahve, a taky tam nedostal nikdo pres hubu od policajtu.
0/0
12.11.2002 7:21

Flasi

Re: Re: Re: Občanské právní hlídky? Aby chránili tu verbež? Proč?
No to je prave ten problem, ze vy dopredu nevite co se bude na ty demonstraci dit. U summitu NATO je pravdepodobnost, ze dojde k nasilnostem velika, zatimco na zemedelskych demostracich se to u nas zatim nestalo. U nas. Zatimco ve Francii drive dochazelo na zemedelskych demostracich k ledascemu. Ono se klidne muze stat, ze dlazebni kostky zacne hazet i nektery "spravedlive rozhorceny" sedlak. Pokud se nekdo priplete do mista stretu a dostane "do drzky" pri zasahu, tak to je opravdu jak rikate. Jenze kdyz nekdo dostane pres drzku vecer na sluzebne, tak je to spatne. A kdyz dostane vecer na sluzebne pres drzku nekdo kdo se demostraci neucastnil jen prochazel mistem kde byl pred nekolika hodinami rozit mekac. Mistem na kterem se uz vubec nic nedeje, tak je to kurevsky spatne. A to je to o cem tady pisu.
0/0
12.11.2002 9:14

Mgr Prděný Josef

Re: Re: Re: Re: Občanské právní hlídky? Aby chránili tu verbež? Proč?
Osobně si myslím, že člověk, který háže kostkama ap.by měl dostat ještě do držky na cestě ze služebny.
0/0
12.11.2002 10:00

Flasi

Re: Re: Re: Re: Re: Občanské právní hlídky? Aby chránili tu verbež? Proč?
A ze ktere dalsi preciny by mely nasledovat fyzicke tresty od policistu? Nemate nejaky sazebnik? Treba: Vysoka rychlost v obci - 2vyrazene zuby;Jizda na cervenou - modriny pod obema oky;Kradez - skopani do kulata s bonusovym otresem mozku; Ucetni podvody - deka od vsech policistu na sluzebne a paleni cigaretou. Nebo by tyhle tresty meli byt bez jakekoliv kontroly - proste policista usoudi, jestli uz ze zlosyna jeho cernou dusi vytloukl, nebo jestli ne. V pripade, ze se u soudu ukaze se policie chytila a zmlatila nevinneho, tak by mel dostat jeste nasup aby se videlo, ze policie muze co chce. Krasny tot svet. Doufam, ze se ho dozijete. :-))
0/0
12.11.2002 11:01

Kimota

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Občanské právní hlídky? Aby chránili tu verbež? Proč?
Sazebnik? No jasne - oko za oko, zub za zub, dlazka za dlazku, flaska za flasku - aby bylo jasno, hodi-li po me jakozto policajtovi, demonstrant molotovuv koktejlek, postavim si ho na sluzebnim dvorecku ke zdi, zapalim koktejlek (popr. vezmu par dlazek), a schvalne jestli se trefim:-)) V pripade ze netrefim, muze jit... to spravedlive, nebo ne? Mile obcanske pravni hlidky?
0/0
12.11.2002 13:43

Flasi

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Občanské právní hlídky? Aby chránili tu verbež? Proč?
Oko za oko, zub za zub. To je skvely napad. Takovy moderni a neotrely :-) Jenom premyslim, proc v to v civilizovanych statech neni zavedeno. Jestli ono to nema nejake nevyhody :-)
0/0
12.11.2002 14:08

SKAJP

Re: Občanské právní hlídky? Aby chránili tu verbež? Proč?
Kimoto Kimoto  nejseš mladej , ani starej ty jsi v ....... Skajp
0/0
11.11.2002 20:07

bh

kontrola práv
Neměly by raději hlídky přesvědčit demonstranty k dodržování zákonů a nenásilí?
0/0
11.11.2002 17:39

plky

plky
preju vsem ubozakum, co se tady vyjadrili, aby se nahodou pripletli k demonstraci a aby jim policajti ukazali, jak umi respektovat pravo. jako se to stalo pri mmf. az vam nejaka policajtska svine omylem zlomi nos, pak mozna pochopite, o co tem pravnim hlidkam jde.
0/0
11.11.2002 17:29

Inkvizitor

Re: plky
Nechápu, jak se někdo náhodou může připlect k demonstraci. myslím, že každy normálně svéprávný člověk snad ví co dělá a proč to dělá. je to velmi chatrný argument. A co se týče nosu, vporadku - myslím,že si dotyčný bude svoji hloupost pamatovat dlouho. Nebo Vám připadá normální po někom házet dlažky a rozbíjet obchody, auta ap. Jak by jste reagoval, kdyby se mi znelíbily názory Vaší rodiny a šel Vám vytlouct pár oken v domě a zapáli vaše auto, samozřejmě za asistence právní hlídky.
0/0
11.11.2002 17:34

moc bi ti to slú šelo...

to bi tje Inkvisitore mohli satlouct do zemje jako kolik a pák na tobje vivjesit čéskou vlájku-
0/0
11.11.2002 17:38

Inkvizitor

Re: to bi tje Inkvisitore mohli satlouct do zemje jako kolik a pák na tobje vivjesit čéskou vlájku-
Bruno soutěž už skončila , tak to pochop
0/0
11.11.2002 17:39

Jilek

Re: to bi tje Inkvisitore mohli satlouct do zemje jako kolik a pák na tobje vivjesit čéskou vlájku-
aaaaaa radoby originální Bruno opět na scéně. Víš Bruno idealní by bylo, kdyby jsi si stoupl mezi obě strany a ty by Ti zmalovali obličej/v tvem případě držku/ do provedení státní trikolory. Nebo víš co ať ji zmalujou abys hrál všema barvama. A můžeš tam šišlat nje betjeme jaa seem jzen debilmni brunmo dja seje zte omvylem
0/0
11.11.2002 17:47

gorílko..

Jileku-vim še bis mje chranil tjelem i dušou- ti moja
0/0
11.11.2002 17:59

slovan

Re: Re: to bi tje Inkvisitore mohli satlouct do zemje jako kolik a pák na tobje vivjesit čéskou vlájku-
Nahodou, Bruno je klasa, at se podivas na vsechny diskuze co jich na netu je, vsech se ucastni. To neni clovek, to je snad celej tym. 
0/0
11.11.2002 18:43

a mama podobnje...

mili slováne-jen pro tfoju innformáci--naš tatynek se menuje Klápzúba...
0/0
11.11.2002 18:48

slovan

Re: mili slováne-jen pro tfoju innformáci--naš tatynek se menuje Klápzúba...
To je parada, ze se tak hezky mnozite. Hrajes v obrane nebo v utoku? 
0/0
11.11.2002 19:05

bochušel...

míli slovane-jen pro tvoje oko...ja sem nahradnyk--salocha...
0/0
11.11.2002 19:08

slovan

Re: míli slovane-jen pro tvoje oko...ja sem nahradnyk--salocha...
Tak na sobe pracuj, at se dostanes do sestavy. Zlepsi fyzicku a zapracuj na takticke priprave. Mimochodem, Bruno, Klabzubu je presne do sestavy, takze nahradnikem byt nemuzes. Byls nekdy na Golanech? Pekne o nich pises, oko mi z toho zvlhlo.
0/0
11.11.2002 19:20

pro slována

ohlednje zeleneich pahorků Golanskeich---mam tam mále pole a oslika--sentimetalnje sem ho po menoval--SLOVAN- mošna pod doimem tffích rad to doplnym o -BRATYSLAVA...
0/0
11.11.2002 20:07

slovan

Re: ohlednje zeleneich pahorků Golanskeich---mam tam mále pole a oslika--sentimetalnje sem ho po menoval--SLOVAN- mošna pod doimem tffích rad to doplnym o -BRATYSLAVA...
Pekne jsme si popovidali, musim uz ale domu. Bruno, pozdravuj oslika a nezapomen zalit policko, at mas peknou urodu. Co pestujes? Dobrou noc.
0/0
11.11.2002 20:20

Inkvizitor

Re: Re: Re: to bi tje Inkvisitore mohli satlouct do zemje jako kolik a pák na tobje vivjesit čéskou vlájku-
To nechapu a nerozumim, že je pro tebe někdo klasa, když jednou za dve hodiny proleze tři,čtyři příspěvky a nasoli tam jednu nesmyslnou uslintanou větu. Jinak, že to není člověk souhlasím, ale co to je ,to se mi nechce kvalifikovat
0/0
12.11.2002 7:49

KOMENTÁŘ: Cesta do elektromobilního pekla. Auta přinášejí víc problémů než výhod

Premium Nová doba elektromobilní nás vrátí o půlstoletí zpátky: auto bude luxus, mobilita taky a draze to zaplatíme všichni. I...

Mlčeti zlato. Profesionální vyjednavač vysvětluje, jak jednat s dětmi či šéfem

Premium Každý člověk vyjednává v průměru pětkrát za den. Doma s partnerem, s dětmi, v práci se šéfem, s podřízenými. Radim...

Český vlk z Wall Street jde k soudu. Hlavní roli v kauze Via Chem má miliardář Sisák

Premium Schyluje se k dlouho očekávané soudní bitvě, v níž je hlavní postavou známý český finančník a miliardář Petr Sisák...

Mohlo by vás zajímat