Čtvrtek 12. prosince 2019, svátek má Simona
  • schránka
  • Přihlásit Můj účet
  • Čtvrtek 12. prosince 2019 Simona
Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

E42r88i45k 55L27e59v70i96n47s84k68ý 8461544723645

Ty protihlukove steny vsude a za kazdou cenu jsou zlo. Lide jsou zvykli bydlet u trati, vlaky jim nevadi a ted budou bydlet za betonovou zdi. Protoze hygienicke predpisy.

+6/−1
doporučit
14.11.2019 10:58

M75i57r15o39s69l13a83v 86Z18i52k52m65u58n34d 6828362607728

Protihlukové studie jsou trestuhodným plýtváním veřejných prostředků. Hluk vzniká v oblasti pojezdu, tedy na podvozku, nikoli v úrovni oken nebo trolejového drátu.

Po dostavbě má být provedeno podrobné změření hluku a podle toho stavba protihlukové bariéry v místě, kde hluk vzniká. Protihluková stěna vyšší než 1 metr by měla být poukázkou na pobyt v sanatoriu na Mírově a zabavení majetku.

V Německu, ve stanici Montabaur, projíždění ICE rychlostí 300 km. Kolem peronu bez protihlukové stěny projedou za necelých 10 vteřin, bez výrazného hluku.

Ve Zlíně není třeba řešit protihlukové stěny v Hornomlýnské. Stačí cca v km 10,4 zapustit trať do tunelu, v místě dnešního podjezdu na Dlouhé u stejnojmenné zastávky vybudovat přestupní uzel "PODJEZD", vozovku ulice Dlouhá vést v úrovni na Cigánovský most. Odpadne problém zatopení podjezdu.

Vyústění tunelu "někde" v místě bývalých uhelnách skladů, resp. vybudování výhybny Příluky s výhybkami minimálně 60 km/h, spíše 80 km/h., což umožní interval vlaků do Vizovic (na celé trati) 20, případně 15 minut.

Současně se vyřeší problém křížení trakčního vedení železnice 3 000 v = (výhledově 25 kV 50 Hz) s trakčním vedením MHD v prostoru zastávky Podvesná, která bude rovněž "pod zemí".

Vzhled města (Morýsovy domy, Věžové domy) to nenaruší. Ano problém je městská infrastruktura - kanalizce atd.

Stejný problém byl v Otrokovicích při křížení trakčního vedení železnice a MHD v Kvítkovících. Námět vybudovat tunel byl (cca 10 - 15 zpět) odmítnut s odkazem na městskou infrastruktury, když neprošel nesmyslný návrh na nadjezd se stoupáním trati přes 30 promile, skončilo TO u tunelové trasy. Zatímco ve Švýcarsku lze vytvořit úrovňové křížení "místní" železnice s napětím do 1 000 V s drážním trakčním vedením 15 kV 16,7 Hz, v tuzemsku TO nejde ... raději se postaví tunel za desítky nebo stovky milionů korun. Místo toho, aby se propustili z práce ti, kteří tvrdí, že TO nejde ...

+3/0
doporučit
14.11.2019 22:40

J64a41n 53M90a13c40e31k 9574845272308

Byla by vhodná stěna vysoká třeba metr a pak vyšší části ze železa a skla. Pokud na tom SŽDC trvá, že to v úseku mezi Dlouhou a Podvesnou musí byt, tak to měli vymyslet lepší.

+2/0
doporučit
14.11.2019 11:03

M48i23r11o41s85l80a17v 33T31i66š12e98r 4489549984692

Nejvíc železnice vadí těm, co si postavili baráky vedle kolejí v době, kdy už tam ty koleje byly a teď se diví, že tam jezdí vlaky.

+2/−1
doporučit
15.11.2019 8:28

Š87t20ě22p46á91n81k10a 74P96a66v62l33í24k85o53v92á 1559509784771

Pohrůžky vyvlastněním proběhly i v otrokovicích. Zástupci ČD zjevně nemluví pravdu. Jako ostatně ve spoustě dalších ohledů v tomto případě. Pak se bohužel nemůžou divit neochotě druhé strany.

+1/0
doporučit
16.11.2019 19:10

P16a40v97e43l 84P43i58l39á95t 8131129685844

4 m stěna :-o , zas ti betonáři. Přesně to jsem čekal, když jsem ten článek začínal číst, SŽDC jinak protihlukové opatření navrhovat neumí. :-)

+1/0
doporučit
15.11.2019 14:42

M15i88l59a64n 93V68o55l41e11k 5659873236549

"Hlavní vlakové nádraží Zlín-střed je ostudou krajského města."

Tohle tady zavedli elitáři jako Václav Havel: 'Já jsem ten, kdo rozhoduje, co je ostuda.' Ostuda je relativní pojem a proto je určována součtem všech jednotlivých názorů na ostudnost. Nikdo to nemůže tvrdit za ostatní.

+1/0
doporučit
14.11.2019 18:44

Premium

Cítím hořkost. Bývalý šéf mordparty poprvé promluvil o svém odchodu

Nejznámější český kriminalista Josef Mareš sloužil u policie téměř třicet let, stál za objasněním řady vražd a...

Premium

Zalepili matce prsa, aby nemohla kojit. Při příbězích z Osvětimi pláče i průvodce

Lukáš Lev provází v koncentračních táborech a popisuje nacistická zvěrstva. Jeho babička si však stála za tím, že za...

Premium

Kam dál, Slavie? Manažer Nezmar připouští obavy: Jsme na hraně

Na Dortmund má jednu bizarní vzpomínku. Po letech se jí zasměje, ale tehdy? V březnu 2002 bylo Janu Nezmarovi ouvej....

Najdete na iDNES.cz