- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
A v březnu po zavedení letního času počet srážek se zvěří ubývá?
Tyhle články, ve kterých se vysvětluje, že za nehody může zvěř, změna času, snížení teploty pod bod mrazu, stromy u cesty a podobně jsou úsměvné. Za dopravní nehodu může člověk, zpravidla řidič.
Jestliže zpomalím za značkou pozor zvěř na sedmdesát a ti, co jeli za mnou mne začnou zběsile předjíždět, tak mne žádný titulek na světě nepřesvědčí o vině změny času. Na druhou stranu, mě ti předjížděči nevadí, vyčistí mi cestu.
To je i moje taktika - pustit někoho před sebe a držet se za ním. Jenže oni jsou ostatní taky tak "chytří" a přede mne se moc nehrnou; s výjimkou brusičů, které stíhat nehodlám.
Vida, tím pádem je potřeba déle světlo večer, to znamená, že letní čas celoročně by byl ideální.
Zvěř je na změnu času zřejmě alergická, měli bychom ji před zvěří tajit.
Co to je za blbost :D.. Není to spíš tím, že je zvěř na podzim daleko aktivnější, dělá si zásoby na zimu a tak hledá více potravy. Opravdu autor myslí, že zvěř reaguje na změnu čásu?
Je to spíše tím, že staří vyvedli mladé poblblé kolouchy a srnky, kteří ještě nemají zkušenosti.
Co to je za hloupost, že by změna času měla vliv na nehodovost.Není to náhodou , milá redakce ,tou tmou ?
Hm... ne. Je to především tím, že auta v noci jezdí o hodinu déle.
Tyjo, tohle je ovšem jako argument pro letní čas vynikající! S tím by se mělo jít do EU!
Zabrzdit nemám šanci, vždycky je mi na kufru nalepený nějaký spěchač. Jezdím po silnici první třídy 94km/h(tachometrových) a téměř se mi nestává, že bych neměl na kufru někoho nalepeného.
Když to zašlápnu smete mě zezadu, když uhnu, tak kotrmelec,
A co zapnout vystrazna svetla a kdyz po dvou takovych upozorneni nezareaguje nechat probliknout brzdova svetla (ale nebzdit, jenom jemne seslapnut)? v 95% lepici pochopi.
To jsou ty TSI a vozy na operák, zátah od spodu a 90 je vlastně 100. Vždyť to není moje a už je nový model.