![]() |
A32n55t11o45n88í86n 89Z93e73l16i28n25k48a 5694978345640Článek jenom potvrzuje nastoupenou cestu ŘSD, kdy je upřednostňován jihozápadní obchvat Valmezu a 1/57 Valmez Valašská Polanka a dále na Střelnou s dokončenou dálnicí v Semetíně. Až toto bude zrealizované, nastane čas pro realizaci D49 v úseku Hulín - Valašská Polanka a přes to nejede vlak!!!! Je neuvěřitelné, že se v současné zoufalé dopravní situaci nepřipravuje obchvat Zlína, protože z Lípy do Otrokovic přes Zlín to bude vždy 14 km. Z Lípy do Otrokovic a VĚTŠINU Jižní Moravy přes Hulín 44 km!. V této souvislosti je potřeba si uvědomit, že Lyský průsmyk s D49 jednou vytvoří komfortní mezinárodní trasu /podle kraje Paříž - Kyjev/ a na tuto situaci MUSÍ BÝT Zlín PŘIPRAVEN. |
![]() |
J13a42n 59S69o98u48k86u48p 1224594216585Obchvat nebude řešit tranzit, po dokončení spojky na Palačov se situace ještě zhorší. Směr RpR BpH nebude obchvatem vůbec řešen. Dopravní situace VM jako celku je tragédie. |
![]() |
A93n18t96o62n60í63n 81Z87e85l75i45n74k74a 5564348795250Směr Rožnov p. Radhoštěm je řešen tak, že se E 442 PŘESMĚRUJE Z VRCHOLŮ BESKYD do údolí Vsetínské Bečvy a Seninky společně s budoucí D49 do Střelné. |
![]() |
J74a10n 62S60o45u31k56u91p 1104614566615Takže tranzit jezdí momentálně přes RpR, protože chce na jih? A proč nejede na jih rovnou? A proč nejezdí už teď na jih a proč volí Bumbalku? Koukám, že jste hotový expert. |
![]() |
A58n49t74o39n81í24n 21Z19e27l84i19n43k52a 5764278665240Ve finále je to tak, že na Slovenské dálnici bude tah přes hřeben Beskyd a tah přes Lyský PRŮSMYK cca 20 km od sebe! Proč si myslíte. že se nemluví o západo - východním obchvatu Valmezu směrem na RpR a Slovensko?? Proč si myslíte, že se neplánuje zkomfortnění E442 v úseku Valmez - RpR - Bumbálka - Slovensko? |
![]() |
J94a34n 90S61o68u95k84u20p 1954434726755Většina tranzitu přes VM ale pokračuje na RpR a Bumbálku, ne na Lysou. Ten tranzit se jednoduše vyhýbá D48, když pojedete s nákladem z Prahy do Trenčína, či na východ, volíte jednoduše cestu s nejmenším odporem. Pro dopravce to ale znamená, že se vyhýbají placeným úsekům a tedy se vyhýbají D48. Ale přece nepojedete do Trnavy z Prahy přes VM, ne? Pokud bych tak jel, tak je nakonec nejvýhodnější trasa po E50, tedy budoucí D49, není důvod jet do VM a to skutečně odpovídá stavu, kdy většina kamionů na druhém kruháku ve VM odbočí doleva, tedy NEjedou rovně. Oni NEchtějí jet na Lysou, chtějí jet na východ, na Žilinu atd. Nemluvě o tom, že konkrétně VM má další problém v tom, že je silný tranzitní provoz taktéž sever-jih (klasicky se Poláci vyhýbají cestou do Rakouska dálnicím). I tomuto směru obchvat pomůže (jde pouze o to, jak bude napojený a ne všechny varianty s tímto počítají, to orto jsem s tím viděl jen jednou a to je patnáct let zpět). VM potřebuje jak D48, tak D49. Ale taktéž potřebuje..voalá..dokončení palačovské spojky a IHNED její osazení mýtnou bránou. |
![]() |
A15n67t63o30n41í33n 26Z94e10l44i74n20k67a 5164568245520VŠE O.K. Serpentýny na stávající E442 zbytečně prodlužují trasu a nejsou a nikdy nebudou umožňovat rychlý a komfortní průjezd. Z toho zákonitě plyne postoj ŘSD a všechno sepsané výše. |
![]() |
J26a92n 53S39o35u85k66u31p 1704954806775Ano, jenže ten tranzit tam jezdí, to je ta věc. Nicméně problém ValMezu není zrovna jedině tranzit, ale místní doprava.. a opět, ta je všesměrová. |
![]() |
A53n71t28o77n46í51n 78Z50e79l31i44n92k49a 5294938885260Tranzit tam ZATÍM JEZDÍ, ale nebude. Na Střelnou a Lyský průsmyk není JEDINÝ KOPEC A JEDINÁ SERPENTINA! Ve Zlíně tvoří tranzit 8%, zdrojová a cílová doprava města 62% /čili obchvat odvede 70% dopravy ze středu města/, vnitřní doprava města 30%. Když to budu podle svých znalostí Valmezu aproximovat: cca 50% tranzit, zdrojová a cílová doprava 25%, vnitřní doprava města 25%. Plánovaný obchvat vám bohužel odvede méně než 75% stávajících vozidel - o vozidla s tranzitem do míst které nebudou moci využít plánovanou KOMFORTNÍ trasu na Slovensko. |
![]() |
A51n10t89o37n95í52n 26Z78e31l75i42n77k63a 5194628295230Ještě bych připomněl hrůzy zimního provozu v horách. To všechno mluví za správnost nastoupené cesty. |