Diskuze

Ministerstvo kývlo na přeměnu nádraží ve Zlíně, začít má v roce 2018

Ministerstvo dopravy schválilo studii, která řeší elektrifikaci železniční trati z Vizovic do Otrokovic procházející Zlínem i výstavbu nového vlakového nádraží v krajském městě. Práce mají začít nejdřív za tři roky.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PJ

P35a11u77l 70J65a10r18o20s

26. 2. 2015 21:23

To by tam musel byt Bata,aby to bylo provedeno rychle.a dostaveno v terminu..S dnesnimi " odborniky" pro vystavbu dopravnich komunikaci,to bude vypadat jako s vystavbou dalnic. Tipuji to,tak  na rok 2032;-)

1 0
možnosti
JK

No nevím jak město přišlo k číslu 2018 jako rok výstavby. To úplně padli na hlavu. Jsem stavební inženýr a vím co to je u tak velkého projektu změna URka. Vždyt tam je přes tisíc vyjadřovaček, každý co má pozemek u tratě s tím bude muset souhlasit, pak budou tendrovat projekt, pak projektovat, pak shánět peníze (protože na to teď budou potřebovat tak o 3 miliardy více ... to jsem zvědavý, který šikula na městě si nabalí kapsu) a ještě udělat stavebko, pak prováděčku a pak tendrovat generálního dodavatele stavby. Tak ti pardálové budou štěstím bouchat šampaňské pokud začnou stavět za 10 let. Mě se strašně líbí jak to ti radní střílejí od pasu. Paráda. Takže se ptám, jaký tunel se tady připravuje?

1 0
možnosti
TN

Osobně si myslím, že je to zbytečné. Nejlepší by bylo to celé v úseku Zlín - Otrokovice předělat na nějakou rychlotramvaj apod. - dvojkolejnou a byl by pokoj. A do Vizovic by stačila jedna kolem a menší intervaly. Problém by bylo to překladiště v Lípě kvůli nákladním vlakům, jinak ta trať pro náklad je zbytečná.

1 3
možnosti
NO

co ty dalkove vlaky zacinajici a koncici v sevcove? :-)EUR^

0 0
možnosti
JZ

J58a52k26u82b 26Z62a33c77h

24. 2. 2015 13:26

3 roky je hooodne optimisticka prognoza a bohuzel po zkusenostech s ostatnimi projekty tomu moc neverim, ale kdyby to vysl9, bylo by to hooodne dobre.

3 0
možnosti
Foto

J92a53n 69A91d58l98e65r

24. 2. 2015 13:03

Berlička pro krémové hochy, jak se vykroutit ze záměru "Fabrika" - za ten čas budou obchodní podmínky úplně jiné, než když je kalkulovali. O stavebním projektu (který stejně neměli s SŽDC předjednaný) nehovoře. Na místě 24 - 26 zůstane - bohužel - parkoviště. Přesně dle našich prognos.

Současné nádraží svým vzhledem alespoň zmátlo novodobé strašiče bombami - nezahrnuli jej ani do nedávné provokace proti hlavním nádražím v krajských městech.

1 3
možnosti
JT

Vsadím se, že Fabrika bude. Privátní sektor se nemusí zdržovat tendrováním a jinými soutěžemi, které jsou nutné u veřejných peněz. U svých financí si soukromník určuje svá pravidla.

Nádraží, dle poslední studie, se ale stavět nezačne. Možná až po novém dotačním období po roce 2020. Město do r. 2018 nesežene prachy a nezvládne nové územko.

2 0
možnosti
AZ

Nějak se to zamotává. Myslím tím podjezd pod kolejemi /tunel / u Lidlu Obeciny pro obchvat Zálešné, Podvesné a Věžových domů. A na druhé straně tunel Čepkov - Lidl Obeciny - viz varianta "A" Pravobřežní komunikace jako nového západo - východního průtahu městem.

2 0
možnosti
FI

Vzhledem k tomu, že plánují zrušit tři ze šesti zastávek na trase, tak už snad ani není nutno přidávat druhou kolej aby se to zrychlilo..

3 0
možnosti
DJ

Ta aktivita Creamu je veřejnému zájmu dost nebezpečné. Mohlo by to skončit nádražím jeětě dál od trolejbusů a navíc podle jejich představ také v nájmu na jejich pozemcích. Snad to nezvládnou všechno promazat.

7 1
možnosti
Foto

Mimořádně špatně dostupný po železnici je Liberec, nikoli Zlín. Na hlavní trať do Otrokovic je to pár minut. Z Lbc na hlavní trať několik hodin.

2 0
možnosti
KH

"v druhé vznikne menší dopravní terminál, díky němuž lidé přestoupí snadno z vlaku na autobus" - to jsem zvedava, jak toho ve Vizovicich dosahnou, kdyz vlakove nadrazi je od autobusoveho vzdalene kilometr ;-D

0 0
možnosti
JC

Je to sice složité souvětí, ale dá se pochopit, že tou druhou zastávkou jsou Otrokovice.

1 0
možnosti