náhledy
Lokomotiva patřila do početné řady mašin, které byly ve své době velmi oblíbené a spolehlivé.
Autor: Jiří Dobiáš
Mašina původně jezdívala na Ostravsku, v novodobé historii obstarávala speciální jízdy na Brněnsku i v jižních Čechách.
Autor: Jiří Dobiáš
Lokomotivu, jíž se původně přezdívalo Velký Bejček, budou lidé nově znát jako Tuláka.
Autor: Jiří Dobiáš
Valašská společnost historických kolejových vozidel získala Tuláka z depa historických vozidel v Lužné u Rakovníka.
Autor: Jiří Dobiáš
Lidé uvidí Tuláka v akci v rámci Rožnovského parního léta, kdy vozí historické vozy na trati mezi Valašským Meziříčím a Rožnovem pod Radhoštěm.
Autor: Jiří Dobiáš
Lokomotivu 423.041 vyrobila v roce 1924 firma Českomoravská-Kolben.
Autor: Jiří Dobiáš
Parní lokomotiva Matěj dýmá už 70 let
Autor: vlareha, iDNES.cz
Parní lokomotiva Matěj
Autor: archiv Jiřího Dobiáše
Parní lokomotiva Matěj
Autor: archiv Jiřího Dobiáše
Parní lokomotiva Matěj
Autor: archiv Jiřího Dobiáše
Parní lokomotiva Matěj
Autor: archiv Jiřího Dobiáše
Parní lokomotiva Matěj
Autor: archiv Jiřího Dobiáše
Parní lokomotiva Matěj
Autor: archiv Jiřího Dobiáše