Diskuse k článku

Vlastníci se nedohodli, přejezd v Kroměříži má opravenou jen jednu kolej

Řidiči, kteří jezdí přes Kroměříž, jsou rozčarovaní z podoby opravy železničního přejezdu v blízkosti hlavního nádraží v Hulínské ulici. Je to jeden z hlavních příjezdů do města, přesto tady musí dál brzdit hluboko pod povolenou rychlost.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P62e29t68r41a 51H95r24o56m97a56d19o94v42á 1788877681745

jeli jste někdy přes přejezd v Uhřičicích to je maxi retardér

0/0
21.9.2017 21:05

A26n32t30o31n67í22n 67Š83v54i78h34n14o46s 8568757231712

To u nás kraj postavil kruháč, kde kanalizační vpusť na jednom přechodu u tohoto kruháče je v nejvyšším bodě. A ta voda do kopce ne a ne, potvora.

+1/0
21.9.2017 19:56

B33l95a55h42o85m10í57r 34S19k31o65u56p89ý 1370855638657

Naše klasické "opravy".

Opravy vozovek: kde je díra, dá se "flusanec" asfaltu, trochu udusá (někdy jen ušlape), a většinou je po "opravě" místo díry hrbol, který se do půl roku zase vydrolí. Tak znovu...

Na mnoha úsecích je vidět celá mnohaletá historie takových oprav: flusanec na flusanci a pořád dokola.

A pořád chybí peníze na opravu vozovek.

Ministr dopravy Dan Ťok: „Znovu jsme po dlouhých letech rozhýbali výstavbu dálnic a obchvatů měst, zahájili jsme výstavbu skoro 140 kilometrů dálnic a 40 kilometrů silnic I. třídy. Navíc jsme opravili a opravujeme stovky kilometrů komunikací a poprvé jsme přispěli skoro 11 miliardami na zdevastované krajské silnice.“

A "úžasné" je, když houpe i zbrusu nově (a draze!!) vystavěná dálnice. Zvlněná vozovka či mosty ve špatném stavu, u nové, "moderní" dálnice D1 (dríve D47)...

Tímto způsobem, no to se naplatíme..... Skvělě placený šlendrián.

Jak by řekl Donutilův dědeček: "V Česku?? Tam je všechno možný!!"

0/0
21.9.2017 19:09

P20a42v95e93l 17N10o56v96á26k 2895527612102

Copak neznáte tyto opravy, stejně jako opravy děr v asfaltu?

Dá se tam větší množství než je okolní vrstva, nebo to déle vydrží :-D Napřed to bude hrbol nahoru, pak se to časem ojezdí do roviny na krátkou dobu a pak se to zase vyjezdí :-D

Proč proboha to opravovat kvalitně, když to jde opravit rychle a opakovaně? ;-D

0/0
21.9.2017 18:47
Foto

J43i80r69k55a 91P22ř42i39b32y72l 3962576902116

po té opravě je to řekl bych ještě horší jako před ní Rv

0/0
21.9.2017 18:40

O37d64s51t48r50a79n22ě64n80ý 75U38ž88i54v84a88t83e67l

Uživatel požádal o vymazání
0/0
21.9.2017 16:01

M81a56r30t32i74n 29H80r92o50u33d14n87ý 5697982454257

Já tam nic rozbitýho nevidím. Obě kolejiště jsou v pohledově akceptovatelném stavu.

+2/−5
21.9.2017 12:52

J97a28k42u73b 50Z11a81c86h 3775106923260

Stačí se po tom projekt a změníte názor. ;-)

+2/−1
21.9.2017 14:45

M13a67r56t49i48n 14H24r11o69u78d62n44ý 5697552104557

Tak pak je chyba v tom, že plocha mezi kolejnicemi je o několik cm níže než to, co je už mimo kolejnice. Ale to je chyba někde jinde, ne té vlečky. Dle videa z průjezdu přejezdu to "hupne" u obojího, jak při přejezdu tratě, tak při přejezdu vlečky. Maximálně by to šlo udělat tak, že to "hupne" jen jednou táhle, ale "hup" tam bude vždycky, to by se jinak musely zvednout koleje a nebo snížit vozovka.

+2/−1
21.9.2017 15:37

J18a76n 21C75h91o72b55o66t 5553198279797

A teď která že je ta opravená půlka? Mně podle videapřijde, že se houpou obě úplně stejně... :-/

+5/0
21.9.2017 10:36

M74i42c53h73a36l 64S88e81m75r63á48d 3642836447559

I v okamžiku zahájení opravy se k tomu mohla firma postavit style: Opravte obojí a pošlete fakturu - pochybuji, že by s tím SDŽC měla problém...

0/0
21.9.2017 8:57

V29í64t 97B13r94z11o35b78o11h88a26t33ý 7400222893921

v případě opravy hrazené státem, státním podnikem, či firmou ve které má stát nějaký podíl, případně firmou v jejíž názvu je "český, česká, české" bych rozhdoně takovou blbost neprováděl, neb veškeré práce a materiál bývají jakousi záhadou několikanásobně dražší, než když si takovou práci zajišťuje daná firma sama

+5/0
21.9.2017 9:08

B38o86h44u36m36i34l 88M18i15c65h27a79l 3535374555911

To je jak u Cimrmanů:

KRÁL: Tak znova. Vy jste spolu nehovořili?

ZLATOVLÁSKA: Hovořili.

JASOŇ: Nehovořili.

...

JASOŇ: V případě, že tento pán je princezna Zlatovláska, pak myslím, že Rudolf

nepřijel.

--

Možná by někdo mohl SDŽC vysvětlit, že existuje něco jako prokazatelné oznámení - třeba že to pošlou do datové schránky nebo klasicky poštou na doručenku.

+15/0
21.9.2017 7:39

P57a26v35e11l 57O16b31d77r48ž63á52l84e19k 6416584698842

Otázkou je, komu to pošlou. U větších firem je běžné, že vlastníkem některých částí je nejake servisní s.r.o., nebo má sídlo někde jinde, případně je v katastru zapsána jiná firma s jinou adresou.

A pokud to SŽDC poslala doporučeným dopisem třeba někam do zahraničí, může to takhle dopadnout.

0/0
21.9.2017 8:02

V69í19t 77B48r18z29o93b75o88h97a38t83ý 7550342723421

možná by stačilo se podívat sem http://www.gebeshuber.cz/cs/texty/provoz-kromeriz

mimochodem, nemá tak náhodou ze zákona firma povinnost vlastnit datovou schránku? Přičemž úřady mají povinnost v případě existence datové schránky komunikovat výhradně přes ní. Vím SŽDČ není úřad, ale státní organizace, nicméně pokud měli zájem se dohodnout měli asi zkusit obě cesty.

+5/0
21.9.2017 9:12

P34a75v23e85l 88O45b32d64r66ž86á72l81e13k 6986734178562

No vidíte a podle katastru má vlastník části přejezdu sídlo v Sokolnici a další kus patří firmě z Kotojed.

Takže kdo ví, kam informace odešla.

0/0
24.9.2017 12:52

J93a83r28o77s52l48a96v 41K34o68š18e91k 5921919388780

;-D tohle by se dalo normovat jako jednotka jednoho šlendriánu...

+7/0
21.9.2017 6:37

Najdete na iDNES.cz