Diskuze

Aktivisté sází u D49 na obstrukce, ministerstvo dostalo 700 připomínek

Ministerstvu dopravy přišly stovky připomínek k plánovanému důležitému úseku dálnice D49 z Hulína do Fryštáku. Také proto stále nevydalo stavební povolení, které chtělo vydat do konce loňského roku.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PP

Rozvojová země a neprávní stát. Několik jedinců šikanuje majoritu a stát se s tím neumí/nechce? vypořádat.

1 0
možnosti
AZ

Vážený pane inženýre Karle Řího alias Romane Šenkeříku. Byl jste výborný projektant ale od získání postu vedoucího pracovníka musíte skákat jak šéfové pískají. Jste nucen vymýšlet a zaplétat se do čím dál větších nesmyslů. Daří se vám rozbíjet VŠECHNY SNAHY TAKÉ PROTO, PROTOŽE JSTE DOSUD NIC PŘIJATELNÉHO NEVYMYSLEL A JIŽ NEJSPÍŠ ANI NEVYMYSLÍTE. Nejméně DESETKRÁT JSEM SE VÁS PTAL V NESČETNÝCH DISKUZÍCH jak dál s dopravou Zlína. Dosud jste ani nepípl. Tentokrát jste do svých plků zakryl to, že v článku nad kterým diskutujeme jsou nepravdy o tom, že Zlín spasí dálnice D49 - VIZ NÍŽE V DISKUZI. Jak dlouho takoví hrobaři města jako vy budou brzdit prosperitu, atraktivitu a zhoršovat životní prostředí Zlína? Není vám hanba? Zlín má organizaci dopravy z doby Marie Terezie, kdy se jezdilo vždy středy měst. Je na čase s tím něco udělat nebo ne?? Ptám se znova jak dál??

K vašim destruktivním komentářům jenom toto:

Není vůbec žádný problém, aby po doporučení odborníků začínala Přeložka 1/49 na dálnici D55 v Otrokovicích. Upozorňoval jsem na to před 10 lety.

Končit musí smysluplným napojením na mezinárodní dálnici D49 někde nad Lípou.

Modely a výpočty v Generelu dopravy nejsou směrodatné, protože musely upřednostnit nesmyslný a nerealizovatelný 1 km dlouhý tunel. Ostatně dovedete si představit 1 km dlouhý výkop při současném dopravním zatížení místo čtyřproudé 1/49 ve středu města?? Nebo jinak: výsledek musel splňovat představy zadavatele. Nebo ne?

Cestovat z Jižních Svahů do celého světa se bude tak, že na Gahurové na úrovni Tržnice na přivaděči Zlín centrum dáte plný plyn a zastavíte v Paříži nebo Kyjevě. Ničenu nevadí obrovský spád, který se bude eliminovat povolenou rychlostí směrem dolů.

Cestovat po pravém břehu Dřevnice po komunikaci magistrátní provenience se nebude ani v této situaci. Přikládat jí nějaký význam je nesmysl - stejně jako VŠECHNO OSTENÍ CO NYNÍ PLODÍTE

1 0
možnosti

Na tohle už nezbývá jinak než reagovat nahlášením diskutéra a žádostí o ban. Přestaňte urážet cizí lidi. Pan Říha mě již kvůli tomu i kontaktoval. Děkuji

1 0
možnosti
Foto

"Ministerstvu dopravy přišly stovky připomínek k plánovanému důležitému úseku dálnice D49 z Hulína do Fryštáku. Také proto stále nevydalo stavební povolení, které chtělo vydat do konce loňského roku."

- já jsem žil v domnění, že stavební povolení vydávají městské a krajské úřady, zatímco ŘSD a MDČR jsou žadatelem o toto povolení...

0 0
možnosti

Je v tom bohuzel zmatek jak se menila legislativa. Drive vetsinu povoleni povoleni vydaval nejblizsi urad (coz bylo "skvele", kdyz urednik co za karieru povoloval domky, garaze mel resit dalnici). Pak se neco presunulo na ministerstvo (hlavni trasa), zbyvajici stavebni objekty - prelozky, vodohospodarske objekty resil mistni urad, uzemka zustaly u mistne prislusnych uradu.... Od lonska?? je to tak, ze uzemka uz resi jen krajsky stavebni urad (meli by mit vetsi kapacitu a zkusenosti) a dalnici pak ministerstvo dopravy jako specialni stavebni urad. Zalezi, kdy bylo ale rizeni zahajeno, retrospektiva se neuplatnuje.

0 0
možnosti
PO

Řešením by byl německý model - připomínky je možné dávat jen jednou, na začátku řízení a po jejich vypořádání se k novým už nepřihlíží a to ani u soudu.

12 0
možnosti
Foto

Však taky nový stavební zákon to takto chce řešit. Ale zase tu jiní lidé řvou, že ten zákon je betonářsky lobbistický.

3 0
možnosti

Tentokrát (asi poprvé v životě) se musím zastat Patrika a DZ. Oni v tomto v podstatě nejedou, většinou mají tak 3-5 připomínek, z toho cca 2 jsou v pořádku a úřady jim vyhoví. Co ale předvádí totální pomatený aktivista Mach z egerie, který přemluvil i 3 dlaší spolky, aby se staly představiteli neuvěřitelné hlouposti a sobeckosti, to je neuvěřitelné. Holešov vydal nedávno změnu územního rozodnutí na D49 (změna projektu připojení konce dálnice na stávající silnici a jedné křižovatky). Několik měsíců se useli vypořádávat s opakovanými desitkami připomínek Egerie (p. Macha), všechno zamítnuto, tisíce hodin práce a právnických služeb v pr... Teď vydali stavební povolení na drobnější úpravy souvisejících vodních staveb - opět desítky nesmyslných připomínek, vše zamítnuté, případně i nad rámec legislativy dodáno navíc. A opět příšlo odvolání s desítkami připomínek. Na každé kácení vyschlého stromku chodí desitky připomínek, odvolání, na každý krok v tom složitém procesu odvolání, soudy... prozatím vše prohrál, ale ty roky zdržení, miliony za lidskou práci, to nikdo už nevrátí... Kdo si chce počíst... např zmíněná změna UR ze stránky úřadu v Holešově https://www.holesov.cz/webfiles/strategicke-dokumenty/59770193.pdf a nebo to odvolání na vodní stavby... https://www.holesov.cz/webfiles/strategicke-dokumenty/783162102.pdf Stavební úřad prostě dostane papíry a pokud jsou OK, stavbu povolí. P. Mach chce po ůřadu, aby třeba ve stavebním řízení filozofovali a vraceli se k záměru projektu, atd... prostě egoisticky blazen

4 0
možnosti
JP

Dekuji za vysvetleni. Paradoxne tyto radoby ekologicke spolky jako Egerie a pan Mach delaji vsem ekologum takove negativni PR, ze se to obraci proti ochrane prirody nebo samotnym ekologum a muze v budoucnu nastat to, ze nedojde ke zvyseni ochrany prirody ale cokoliv dobre mysleno bude zavrhovano jen proto, ze je to od ekologu.

1 0
možnosti
AZ

Jako vrchol arogance státního úředníka považuji prohlášení, že Zlín žádný jiný obchvat než dálniční nedostane. Zvlášť zarážející je okolnost, že situaci ve Zlíně zná a právě on odpovídá za stejnou kvalitu dopravní obslužnosti Zlína, který bude mít do údolí se stejně situovaným Vsetínem zpoždění 70 let.

Také by měl nahlédnout do Generelu dopravy města Zlína na variantu "C", kterou vypracoval tým ostravských odborníků, kterým se podařilo vyřešit dopravu Ostravy. Viz Dopravní fórum 2019 a ministerskou zrávu.

1 0
možnosti
VB

Upřímně, za to co si Zlín po rozdělení federace proloboval s D1 a R49 (D49) - dobře mu tak!

0 0
možnosti
JS

J69a96n 13S97l34o28v77í35k

4. 6. 2020 14:14

Jako by nestačilo, že si ekopomatenci vynutili, aby příhraniční část dálnice byla jen dvoupruhová místo klasických čtyř dálničních pruhů.

8 0
možnosti
AZ

Zlín má podle platného Generelu dopravy 8% tranzitní dopravy. JEDINĚ Z TĚCHTO 8% MŮŽE ODPADNOUT NĚJAKÝ TRANZIT, COŽ JE ZE 42 TISÍC PRŮJEZDŮ MĚSTEM CCA 3%!!!!!!! D49 bude pro Zlín pouze tranzitní obchvat z hlediska dálkového a mezinárodního tranzitu! Víc nic nedokáže.

Vlastně dokáže stáhnout dopravu z východu objetím 30 zlínských semaforů a zahlušením již tak ucpaného východu Zlína. Proto všechna občanská sdružení při odsouhlasování generelu dopravy města Zlína požadovala první etapu prodloužit až do Lípy!

Ptám se: není důležitější přeložka 1/49 ze středu města Zlína? Neudělá lví službu od Lípy po Kvítkovice? Nebude to provozně výhodnější pro 100 000 obyvatel od Otrokovic až po Vizovice? Na 100 % bude, zejména pro ucpaný Zlín.

D49 Hulín - Slovensko má čas. Ten se naplní po vzniku dálničního uzlu Pozděchov se státem preferovanou 1/57, potažmo 1/35 a E442.

0 6
možnosti
PD

přeložka kam?

0 0
možnosti
MH

Začátek titulku zněl nádherně. .. Já myslel. že aktivisti sází stromky.

10 0
možnosti
MH

Já bych začal sázet aktivisty.. ;-D

3 0
možnosti
PK

Kolik z těch aktivistů nikdy ale opravdu nikdy nejelo po dálnici.

9 0
možnosti