- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Typicke pro dnesni dobu..Nevedi co s tim,musi se rozhodnout,nikdo nechce vzit zodpovednost..Tak to bude trvat nekolik let.Pak prijde vyberove rizeni.kdo to bude delat atd. ,Dalsi protahovani,tak jako se vsim,co se ma tady ne jen ve Zline vybudovat..Skoda ze ten zkrachovaly Svit,nedostala Batova rodina nazpet..Vse by bylo vyrizene raz dva.
K vyčerpávající informaci chybí plánek, který jasně ukáže o kolik tolik potřebných parkovacích míst město přijde.
Vzhledem k tomu co je tam plánováno to vidím, že o všechny pod točnou
V Magazínu Zlín pan Novák tvrdí, že se doprava VE ZLÍNĚ BRZY NEPOHNE. Já tomuto stavu říkám klinická dopravní smrt.Plánovaná oprava křižovatky Mostní/Březnická to ale nezachrání. Myslím, že by to také vyřešil třetí pruh na Mostní směr Březnice a kousek třetího pruhu na Březnické směr Lesní hřbitov. Ještě umravnit chodce semaforem a vymalováno.
Další zlínské slabé místo na Přímé ulici v Prštném je nutno doplnit mostovým prefabrikátem tak, aby směr Otrokovice - Prštné - Jižní Svahy míjel semafor na Nábřežní a taky hotovo. Alespoň do chvíle, kdy /pořád ještě?/ magistrát plánuje zahloubení 1/49 do tunelu.
Nebo se snad opráší varianta generelu dopravy navrhující Přeložku státní silnice 1/49 a obchvat města Zlína v lese pod Tlustou horou? V souvislosti s vyvíjeným tlakem na budování mezinárodní komunikace D49, která v budoucnu zdesateronásobí tranzit Zlínem bylo včera pozdě.
Ten bypass v Prštném přímo na Svahy je fajn nápad. Lepší by sice byla zcela nová komunikace, protože nábřeží samo o sobě není na dnešní intenzitu dopravy zrovna ideální, ale i toto by hodně pomohlo.
V případě krizové situace je proto nutné mít do budoucna zachovánu únikovou trasu z této budovy,“ dodal Novák.
... Ale na to jestli ji zasypeme ještě neznám odpověď.... Hmmmm.
Tak se pak úředníci a politici ven prohrabou. V pracovní výbavě přibude lopatka. Asi. ;)