- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Zlínsko a významný uzel? Kde to vzali? Skoro nic tama nejede, nemají ani elektronickou trať a přitom je to krajské město! Ostuda! První přiveďte zlínský kraj do 21.století a zmodernizujte celou trať a taky zvyšte frekvenci jízd vlaků a potom tam brečte nad cenami!
Jestli jsem to správně pochopil, jim by nevadilo, že to od nich stojí 400, ale že to je jinde levnější. Takže kdyby to měli jiný stejně drahé jako oni, bylo by to v pořádku....
Davide,já bych s Vámi v zásadě souhlasil. Problém ale je,že ČD dostávají na ty tratě nemalé dotace od státu. Čili bych ten problém posunul o 1-2 úrovně výše. Nejprve na těchto dálkových tratích zrušit dotace (když tam konkurence může jezdit bez dotací, tak proč to má daňový poplatník ČD dotovat?), a pak ať si tam ČD v rámci konkurečního boje dělá, co chce.
Jenze to se obavam, ze by slo CD ke dnu... A je to statni podnik
Letenka Praha - Wien stojí 3800,- ale Praha - Sofia s přestupem ve Vídni a tou samou společností 2600, -. Mám si jít taky stěžovat na Austrian Airlines?
takto to funguje v německu,rakousku,itálii atd ..
naprosto normální - doby tabulkového jízdného jsou dávno pryč!
Na to je potřeba si prostě zvyknout.
Teď jsem hledal letenky do New Yorku na říjen a z Prahy to s KLM vychází na 17.000 Kč a přitom z Vídně, která je dál jen za 7.800 Kč.
To mohu jen potvrdit. V pondělí jsem si kupoval přes internet jízdenku. Potřeboval jsem na středu z Kolína do Brna. A nabídka byla 249,- Když jsem zadal stejný spoj z Prahy tak cena byla 219,- No nekupte to.
fakt?? Jsou uplne hloupi nebo jim to jen nedoslo, k cemu tohle povede?
CD je des bes hnus!
Obcas jezdim CB - Praha hodne brzy rano, i kupuju si jizdenku 1. tridy, neb chci klid.
Ten obcas je, obcas ne (pac ten debili hlasac stanic se neda vypnout).
Obcas prinesou vodu a obcas ne (je to pry dle jmena vlaku ale ze by to reki, kdyz si listek kupuju?). Zachody furt stejne spinavy, kupe take. Nekdy jsou tam zasuvky, jindy ne. Pridavam odkaz na 1 tridu ve vlaku v UK: https://www.virgintrains.co.uk/experience/first-class
Nastupy do vlaku? POkud clovek neni zdravy a fit a ma velke zavazadlo, je to docela narocna telocvicna akce.
A nejvic me dostavaji ty desne prijemny pruvodci. Na druhou stranu, pokud jezdi v takovych vlacich porad a pokud za to maji nic moc plat, proc by meli byt prijemni?
PS. uvedomuju si, ze muj prispevek neni uplne k tematu clanku a omlouvam se - jak jsem precetla CD, uz jsem datlovala ten vyse napsany vylev. Ono me dost stve, jak se chovaji k zakaznikovi. Nikdo nechce Vuz Cisare pana ale to, co delaji...a pry kupte si jizdenku z jineho mesta....
Bylo by transparentnější, kdyby se České dráhy rozdělily na dvě společnosti: jedna může jezdit veřejné zakázky za cenu stanovenou objednatelem a v integraci se všemi ostatními dopravci, druhá ať si jezdí na kšeft za komerční ceny a komerční slevy. Pokud tedy podnikání má být předmětem činnosti státu a státních firem.
Podle článku usuzuji, že komunální politici sice chtějí něco řešit, ale bohužel nemají nejmenší tušení kde je jádro pudla. Zajímalo by mne zdali součástí té petice je také to, že ta její zakladatelka bude požadované nižší jízdné dotovat ze svého.
Vždyť hradí. Dráhy žijí hlavně z dotací státu a obcí.