Luxus a jedinečnost, tak se dají charakterizovat sportovní auta německé automobilky Wiesmann. Na mosteckém autodromu na srazu těch nej aut v Česku patřily německé retromodely k nejobletovanějším.
Méně známé sportovní vozy mají ve znaku ještěrku. "Jsou to velice kvalitní vozy a co kus to originál. Továrna je vlastně taková manufaktura a každý majitel wiesmanna si tedy může být jist, že stejné auto už nikdo jiný mít nebude,“ říká Antonín Blažek, manažer firmy Charouz Motors.
Kdo by si chtěl tohoto krasavce pořídit, musí si připravit od 3 do 4 milionů. Prvním vozem značky byl v roce 1993 roadster s označením MF25, z něj se vyvinul současný model MF3.
NEPŘEHLÉDNĚTE VODNÍ SRAZ SUPERBOURÁKŮ V MOSTĚ |
Motory dodává BMW a jedná se o agregát z M3, tedy řadový šestiválec o objemu 3,2 litru a se špičkovým výkonem 252 kW při 7900 ot/min.
Design může připomínat anglické vozy, ale tohle je "čistokrevný Němec“. Firma Wiesmann Auto-Sport si vydobyla renomé výrobou kvalitních pevných střech pro otevřené vozy.
Na konci 80. let se však majitelé, bratři Friedhelm a Martin, rozhodli postavit sportovní roadster. Výsledek jejich úsilí vyjel v roce 1993. Současným vrcholem nabídky je zmíněný MF3 a také kupé GT.
Jelikož každý roadster je vyráběn ručně, dělá firma jen malé řady. Objem výroby se počítá za rok v desítkách kusů.