Bojkot, bojkot! Zpackaná soutěž se na Filipínách setkala s velkým hněvem.

Bojkot, bojkot! Zpackaná soutěž se na Filipínách setkala s velkým hněvem. | foto: Profimedia.cz

Nešťastné číslo. Zpackaná soutěž Pepsi skončila na Filipínách nepokoji

Celý článek jen pro členy

Chcete číst prémiové texty bez omezení?

Předplatit
Šance na hlavní výhru se dala vyjádřit poměrem jedna k desítkám milionů. Pořadatelé se postarali, aby na celých Filipínách, které marketingové hře PepsiCo dočista propadly, mohli být maximálně dva velcí výherci. Pak ale došlo k chybě, kvůli které místním lidem dodnes hořkne sladká limonáda v ústech.

Expandovat do světa, obsadit nové trhy, zvýšit výnosy z prodeje, udělat si pořádnou reklamu. A taky se na chvilku stát symbolem společnosti, která může zákazníkům plnit sny. O to všechno se pokoušela korporace PepsiCo v roce 1992 ve Filipínské republice s pomocí neotřelé reklamní kampaně.

Výherců je na Filipínách nějak podezřele mnoho, někdo asi udělal pořádnou chybu.

Dočtěte tento exkluzivní článek s předplatným iDNES Premium

Měsíční

89
Předplatit
Můžete kdykoliv zrušit

Roční

890
Předplatit
Ušetříte 178 Kč oproti měsíčnímu předplatnému

Dvouleté

1 690
Předplatit
Ušetříte 446 Kč oproti měsíčnímu předplatnému

Připojte se ještě dnes a získejte:

  • Neomezený přístup k obsahu iDNES.cz, Lidovky.cz a Expres.cz
  • Více než 50 000 prémiových článků od renomovaných autorů
  • Přístup k našim novinám a časopisům online a zdarma ve čtečce
Více o iDNES Premium
Máte už předplatné? Přihlásit se
,