náhledy
Provokativní, kontroverzní, ale také morbidní a nevkusný. Kalendář firmy Lindner již tradičně vyvolává rozepře. Podobně jako jiné značky totiž Lindner sází ve svém reklamním kalendáři na sex. Jenže na rozdíl od jiných přitom vyrábí a prodává rakve.
Autor: Profimedia.cz
Poprvé Lindner nahé modelky instaloval ke svým výrobkům v roce 2009, hned to tehdy pobouřilo konzervativní kruhy i katolickou církev.
Autor: Profimedia.cz
Od té doby proplétá nahotu s rakvemi každoročně. Letos se však pokusil o krok dál a o „umělecký přesah“.
Autor: Profimedia.cz
V souladu s trendem doby se prý snažil zachytit erotiku ženskýma očima a vdechnout svému byznysu spojení s přírodou. „Slyšeli jsme i hlasy, podle nichž můžete při pohledu na náš kalendář téměř slyšet radostný zpěv ptáků,“ tvrdí mluvčí firmy. A své dílo odívá do slov jako „hledání klidu a míru, ticha, přírody a slunečního tepla“.
Autor: Profimedia.cz
Pravdou je, že letošní vydání kalendáře je ve srovnání s fotkami z předchozích ročníků, které najdete v naší galerii od této fotky dál, přece jen povedenější a „sofistikovanější“.
Autor: Profimedia.cz
Dříve se firma spokojila například s touto fotkou.
Autor: Profimedia.cz
Majitel a zakladatel firmy Zbigniew Lindner svůj nápad vysvětluje lítostí, že zatímco rakve stojí tolik práce, lidé je vidí jen na krátký okamžik pohřbu.
Autor: Profimedia.cz
Kromě toho se prý rakve snaží zbavit aury posvátnosti. „Je to jen nábytek,“ tvrdí, „je to poslední postel, do níž si lehnete.“
Autor: Profimedia.cz
A ve svém prohlášení se dokonce rozletěl ještě výš. Jeho ambicí tak prý není nic jiného než skrze nahé ženy u rakví „změnit negativní vnímání smrti“. A mimo to doufá, že na trhu udá všech patnáct tisíc svých kalendářů.
Autor: Profimedia.cz