náhledy
Na dlouho nevyužívané trati musí být odstraněna vegetace a vyměněny některé pražce.
Autor: Iveta Lhotská, MAFRA
Vlaky se vrátí na devět kilometrů dlouhý úsek železniční tratě z Lovosic do Chotiměře.
Autor: Iveta Lhotská, MAFRA
Práce na obnově mají stát 10,7 milionu korun.
Autor: Iveta Lhotská, MAFRA
Na devět kilometrů dlouhý úsek železniční tratě vedoucí Českým středohořím, jejíž část v roce 2013 spolu s dokončovanou dálnicí D8 zavalil sesuv půdy, se vlaky vrátí v červnu.
Autor: Iveta Lhotská, MAFRA
V budoucnu se má obnovit i navazující úsek trati přes Středohoří postižený závalem, mezi Radejčínem a Dobkovičkami. Ten je dosud nesjízdný.
Autor: Iveta Lhotská, MAFRA
Koleje železniční trati v úseku Úpořiny - Chotiměř po sesuvu v roce 2013.
Autor: Karel Pešek, MAFRA
Koleje železniční trati v úseku Úpořiny - Chotiměř po sesuvu v roce 2013.
Autor: Karel Pešek, MAFRA
Koleje železniční trati v úseku Úpořiny - Chotiměř po sesuvu v roce 2013.
Autor: Karel Pešek, MAFRA
Koleje železniční trati v úseku Úpořiny - Chotiměř po sesuvu v roce 2013.
Autor: Karel Pešek, MAFRA
Správa železnic opravuje Chotiměřské nádraží
Správa železnic opravuje Chotiměřské nádraží
Autor: iDNES.tv