náhledy
Do problematického úseku nesmí vozidla nad 7,5 tuny, výjimku mají autobusy a vozy integrovaného záchranného systému. Provoz je zachován obousměrný, na samotný most se ale dvě vozila současně nevejdou, musí si dát přednost.
Autor: Miroslava Strnadová, MF DNES
Po provedení výkopů a obnažení nosné konstrukce stávajícího mostu bylo zjištěno, že část klenby je ve velmi špatném stavu.
Autor: Miroslava Strnadová, MF DNES
Práce opět začnou, až to dovolí počasí. Hotovo má být do června 2022.
Autor: Miroslava Strnadová, MF DNES
Lidé z okolí se obávají, že v zimě po komunikaci II/223 neprojedou.
Autor: Miroslava Strnadová, MF DNES
„Důvodem nedokončení stavby v termínu jsou odlišnosti struktury podloží, na které se váže založení mostu, oproti výsledkům geologického průzkumu. Po provedení výkopů a obnažení nosné konstrukce stávajícího mostu bylo zjištěno, že část klenby je ve velmi špatném stavu,“ uvedla mluvčí kraje Magdalena Fraňková.
Autor: Miroslava Strnadová, MF DNES
Do problematického úseku nesmí vozidla nad 7,5 tuny, výjimku mají autobusy a vozy integrovaného záchranného systému.
Autor: Miroslava Strnadová, MF DNES
Oprava betonového mostu za 15,2 milionu korun začala letos v polovině června. Průjezd byl zcela uzavřen, podle původního plánu měla rekonstrukce skončit do 25. října. Firma ji ale nestihla.
Autor: Miroslava Strnadová, MF DNES
Prunéřovský potok v údolí Myší díra v Krušných horách na Chomutovsku překlenul železný provizorní most.
Autor: Miroslava Strnadová, MF DNES