náhledy
Pohled na Benešův most v Ústí nad Labem ze střechy ústeckého krajského soudu. (16. 10. 2019)
Autor: Iveta Lhotská, MAFRA
Benešův most v Ústí nad Labem.
Autor: Iveta Lhotská, MAFRA
Vyschlé Labe v Ústí nad Labem
Autor: Iveta Lhotská, MF DNES
Benešův most v Ústí nad Labem.
Autor: Ondřej Bičiště, MF DNES
Benešův most v Ústí nad Labem.
Autor: Iveta Lhotská, MAFRA
Benešův most v Ústí nad Labem.
Autor: Ondřej Bičiště, MF DNES
Benešův most v Ústí nad Labem.
Autor: Ondřej Bičiště, MF DNES
Benešův most. Jeho technický stav už opravu vyžaduje.
Autor: MAFRA
Most Dr. Edvarda Beneše spojuje centrum Ústí se čtvrtí Střekov.
Autor: Iveta Lhotská, MAFRA
Most Dr. Edvarda Beneše je pro Ústí nad Labem klíčovou spojnicí obou břehů.
Autor: Iveta Lhotská, MAFRA
Protože oprava bude rozsáhlejší, bude i dražší než původně plánovaných 200 milionů.
Autor: Iveta Lhotská, MAFRA
Most Dr. Edvarda Beneše je pravidelně kontrolován statikem.
Autor: MAFRA
Původně měla oprava začít letos v červnu. Prvním zdržením bylo, že se kraj musel vypořádat právě s inženýrskými sítěmi, které jsou na mostě a v jeho okolí, a vykoupit soukromé pozemky v blízkosti mostu.
Autor: Iveta Lhotská, MAFRA
Benešův most, postavený v letech 1934 až 1938, měl tehdy největší rozpětí mezi pilíři v celém Československu.
Autor: Iveta Lhotská, MAFRA
Vozy nad 3,5 tuny na most nesmějí a autobusy a trolejbusy MHD po něm jezdí střídavě pouze středovým pruhem.
Autor: Iveta Lhotská, MAFRA
Největší problém s pilíři se již podařilo projektantovi vyřešit a projektová dokumentace je hotová. Nyní zbývá zajistit přemostění Labe provizorní lávkou pro pěší, říká náměstek hejtmana Ladislav Drlý.
Autor: Iveta Lhotská, MAFRA
Nové trolejbusy svedou jízdu i bez trolejového vedení, díky baterii v zadní části vozu. To umožní zachování provozu při opravě Benešova mostu, ale i obecně obsluhu míst, kam troleje nevedou.
Autor: Iveta Lhotská, MAFRA
Na Benešův most nesmí vozidla nad 3,5 tuny a provoz tu nově řídí semafory, neboť MHD jezdí v obou směrech střídavě jen prostředním pruhem a kříží se s ostatními auty.
Autor: Iveta Lhotská, MAFRA
Benešův most v Ústí nad Labem.
Autor: Ondřej Bičiště, MF DNES
Na Benešův most nesmí vozidla nad 3,5 tuny a provoz tu nově řídí semafory, neboť MHD jezdí v obou směrech střídavě jen prostředním pruhem a kříží se s ostatními auty.
Autor: Iveta Lhotská, MAFRA
V dohledné době má začít oprava Benešova mostu v Ústí. I proto vyráží ode dneška do ulic města devět trolejbusů, které dovedou jezdit i na úsecích bez trolejí.
Autor: Iveta Lhotská, MAFRA
Na Benešův most nesmí vozidla nad 3,5 tuny a provoz tu nově řídí semafory, neboť MHD jezdí v obou směrech střídavě jen prostředním pruhem a kříží se s ostatními auty.
Autor: Iveta Lhotská, MAFRA
Hlavním důvodem pro pořízení nových trolejbusů byla plánovaná oprava mostu Dr. Edvarda Beneše přes Labe a zajištění přepravy obyvatel ze Střekova, uvedl ředitel ústeckého Dopravního podniku Libor Turek.
Autor: Iveta Lhotská, MAFRA
Na Benešův most nesmí vozidla nad 3,5 tuny a provoz tu nově řídí semafory, neboť MHD jezdí v obou směrech střídavě jen prostředním pruhem a kříží se s ostatními auty.
Autor: Iveta Lhotská, MAFRA
Benešův most v Ústí nad Labem.
Autor: Ondřej Bičiště, MF DNES
Na Benešův most nesmí vozidla nad 3,5 tuny a provoz tu nově řídí semafory, neboť MHD jezdí v obou směrech střídavě jen prostředním pruhem a kříží se s ostatními auty.
Autor: Iveta Lhotská, MAFRA
Benešův most v Ústí nad Labem.
Autor: Ondřej Bičiště, MF DNES
Benešův most v Ústí nad Labem.
Autor: Ondřej Bičiště, MF DNES