náhledy
Nové trolejbusy svedou jízdu i bez trolejového vedení, díky baterii v zadní části vozu. To umožní zachování provozu při opravě Benešova mostu, ale i obecně obsluhu míst, kam troleje nevedou.
Autor: Iveta Lhotská, MAFRA
Nízkopodlažní trolejbus pojme 150 cestujících, jeho maximální rychlost je 65 kilometrů za hodinu.
Autor: Iveta Lhotská, MAFRA
V dohledné době má začít oprava Benešova mostu v Ústí. I proto vyráží ode dneška do ulic města devět trolejbusů, které dovedou jezdit i na úsecích bez trolejí.
Autor: Iveta Lhotská, MAFRA
Dojezdová vzdálenost trolejbus mimo trakční trolejové vedení je 10 až 12 kilometrů. Baterie ukazuje Martin Záhora, mistr elektroúdržby.
Autor: Iveta Lhotská, MAFRA
Hlavním důvodem pro pořízení nových trolejbusů byla plánovaná oprava mostu Dr. Edvarda Beneše přes Labe a zajištění přepravy obyvatel ze Střekova, uvedl ředitel ústeckého Dopravního podniku Libor Turek.
Autor: Iveta Lhotská, MAFRA
Nový trolejbusem na částečný bateriový pohon se svezl i ministr životního prostředí Richard Brabec. (30. 1. 2020)
Autor: Iveta Lhotská, MAFRA
Garantovaná životnost trolejbusu v městském provozu je minimálně 15 let, baterie vydrží zhruba 5 let, záleží na terénu. (Na snímku Pavel Dolejš, vedoucí údržby trolejbusů.)
Autor: Iveta Lhotská, MAFRA
Souprava má také nabíječky telefonů, což ocení zvláště mladí cestující.
Autor: Iveta Lhotská, MAFRA
Nové trolejbusy jsou vybaveny kamerovým systémem, což umožní řidiči pohodlný dohled nad prostorem u všech dveří.
Autor: Iveta Lhotská, MAFRA
Martin Záhora, mistr elektroúdržby ukazuje důmyslný systém pro kontrolu případného uvolnění matic na kole.
Autor: Iveta Lhotská, MAFRA
Nové trolejbusy svedou jízdu i bez trolejového vedení, díky baterii v zadní části vozu. To umožní zachování provozu při opravě Benešova mostu, ale i obecně obsluhu míst, kam troleje nevedou.
Autor: Iveta Lhotská, MAFRA