náhledy
Vizualizace 3D modelu Litoměřické brány v Terezíně Jaromíra Voldřicha, kterou vytvořil architekt Lukáš Hudák.
Autor: vizualizace: Lukáš Hudák
Autor 3D modelu Jaromír Voldřich (vlevo) předává svůj model. Přijímá jej historik Jiří Hofman (vpravo). Vizualizaci modelu ukazuje ředitelka sdružení Terezín - město změny Vendula Bláhová.
Autor: archiv Jiřího Hofmana
V těchto místech stála. Litoměřická brána sloužila svému účelu až do konce 19. století. Zbourali ji v roce 1898, protože na státní silnici mezi Prahou a Drážďany, která prochází Terezínem, se už tenkrát navyšoval provoz.
Autor: Pavel Křivohlavý, 5plus2.cz
Trojdimenzionální model už neexistující Litoměřické brány v Terezíně vytvořil pomocí 3D tiskárny Jaromír Voldřich.
Autor: archiv Jiřího Hofmana
Místo, kde Litoměřické brána stála, dnes připomíná už jen nápis na zdi, kolem něhož vede státní silnice.
Autor: Pavel Křivohlavý, 5plus2.cz
Trojdimenzionální model už neexistující Litoměřické brány v Terezíně vytvořil pomocí 3D tiskárny Jaromír Voldřich.
Autor: archiv Jiřího Hofmana
Litoměřická brána se stavěla se spolu se stavbou pevnosti v osmdesátých letech 18. století. Byla to největší a nejzdobenější brána celé pevnosti, protože pro cizince, který přijížděl ze Saska, reprezentovala moc císaře Josefa II.
Autor: Pavel Křivohlavý, 5plus2.cz
Trojdimenzionální model už neexistující Litoměřické brány v Terezíně vytvořil pomocí 3D tiskárny Jaromír Voldřich.
Autor: archiv Jiřího Hofmana
Unikátní 3D model už neexistující Litoměřické brány ukazuje, jak přesné byly v 18. století stavební plány pevnosti Terezín.
Autor: Pavel Křivohlavý, 5plus2.cz
Trojdimenzionální model už neexistující Litoměřické brány v Terezíně vytvořil pomocí 3D tiskárny Jaromír Voldřich.
Autor: archiv Jiřího Hofmana
Trojdimenzionální model už neexistující Litoměřické brány v Terezíně vytvořil pomocí 3D tiskárny Jaromír Voldřich.
Autor: archiv Jiřího Hofmana
Unikátní 3D model už neexistující Litoměřické brány ukazuje, jak přesné byly v 18. století stavební plány pevnosti Terezín.
Autor: Pavel Křivohlavý, 5plus2.cz
Trojdimenzionální model už neexistující Litoměřické brány v Terezíně vytvořil pomocí 3D tiskárny Jaromír Voldřich.
Autor: archiv Jiřího Hofmana
V těchto místech stála. Litoměřická brána sloužila svému účelu až do konce 19. století. Zbourali ji v roce 1898, protože na státní silnici mezi Prahou a Drážďany, která prochází Terezínem, se už tenkrát navyšoval provoz.
Autor: Pavel Křivohlavý, 5plus2.cz
Vizualizace 3D modelu Litoměřické brány v Terezíně Jaromíra Voldřicha, kterou vytvořil architekt Lukáš Hudák.
Autor: vizualizace: Lukáš Hudák
Litoměřická brána sloužila svému účelu až do konce 19. století.
Autor: Pavel Křivohlavý, 5plus2.cz
V těchto místech stála. Litoměřická brána sloužila svému účelu až do konce 19. století. Zbourali ji v roce 1898, protože na státní silnici mezi Prahou a Drážďany, která prochází Terezínem, se už tenkrát navyšoval provoz.
Autor: Pavel Křivohlavý, 5plus2.cz
Unikátní 3D model už neexistující Litoměřické brány ukazuje, jak přesné byly v 18. století stavební plány pevnosti Terezín.
Autor: Pavel Křivohlavý, 5plus2.cz
V těchto místech stála. Litoměřická brána sloužila svému účelu až do konce 19. století. Zbourali ji v roce 1898, protože na státní silnici mezi Prahou a Drážďany, která prochází Terezínem, se už tenkrát navyšoval provoz.
Autor: Pavel Křivohlavý, 5plus2.cz
Unikátní 3D model už neexistující Litoměřické brány ukazuje, jak přesné byly v 18. století stavební plány pevnosti Terezín.
Autor: Pavel Křivohlavý, 5plus2.cz
Historik Jiří Hofman představuje unikátní 3D model už neexistující Litoměřické brány.
Autor: Pavel Křivohlavý, 5plus2.cz