Diskuse k článku
VIDEO: Technika vyprošťuje havarované vlaky na Teplicku
Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
![]() |
V62l56a71s43t90i12m92i77l 12P56r42a30u83s 6684730496444Z bangle je dost blbě vidět. Pak se v plné nahotě projevuje zavedení jednomužné obsluhy........... |
![]() |
J48i24ř44í 81E88r95b47e14n 1563854796837Za prvé, jednomužná obsluha platí u elektrických a motorových mašin už asi padesát let. Za druhé, ani dvoumužná obsluha nezabránila nehodám v Šakvicích 1953 (103 mrtví) či Stéblové 1960 (113 mrtvých). |
![]() |
K54a26r33e68l 26F89i63l31i70p 3658875110560živák vlak zastaví, ale s prodlevou takže čas na toto bych řekl byl. spíše bych se zaobíral tím jak je možné, že generální stop jde vyřadit pouhým nepřeladěním si radiostanice. |
![]() |
L80i25b32o11r 12V92e96s66e56l74ý 2729706852102Jenže nejdelší čas, za který odpadne ventil bez obsluhy tlačítka a vlak začne brzdit, je 22 s. Tady jel daleko déle. |
![]() |
P56a47v14e78l 79J93a35n79s11a 2685339981924mám dojem, že strojvůdce mohl zkolabovat nebo náhle zemřít ještě před projetím návěstidla... |
![]() |
M18i83c57h59a22l 21C33h17a45l56u48p15a 6638610529233To by se měl vlak zastavit po chvíli sám. |
![]() |
J40i70ř58í 42R88a57m10e78š 8876544180142a co infarkt |
![]() |
L79a84d62i46s35l24a69v 64N21á53d29v89o48r44n13í29k 6334765897486..taky mne to napadlo....ale neměl by vlak zastavit tzv "živák"...??? |
![]() |
L42a26d84i16s91l23a50v 47N21á80d33v40o10r90n88í57k 6544305627716...tímhle tempem vídím zahájení provozu na příští týden.... |
![]() |
V29á28c60l23a79v 77J25o36n50á53š 8962513702273Změňte titulek na "Posloucháte přímý přenos"..... |
![]() |
V82á12c94l23a13v 19J38o62n71á96š 8132813782673Přímý přenos finito? |
![]() |
M21a71r28t41i86n 41J92a22r62ů23š86e73k 2619365663426jj já osobně viděl živě asi dvě minuty |
![]() |
R65o95m88a55n 92P46o86k37o46r60n75ý 3158251513835Zajímavé porušování bezpečnostních předpisů v přímém přenosu. Pod zavěšeným vagónem se pohybují zaměstnanci bez ochranných prostředků - helem. To ať se nikdo nediví, že strojvedoucí kašle na všechno. |
![]() |
V26á16c27l32a68v 74J39o40n97á97š 8502243622303Když jim spadne vagon na hlavu, helma je jim na nic..... |
![]() |
J90o55s25e75f 96Š45o75l24t45e11s 8244828720483Ze zavěšeného vagonu upadne uvolněný nebo prasklý kus listového pera. Člověka bez helmy zabije, s helmou se jenom otřepe a bude pracovat dál. |
![]() |
V49l54a65d74i12m46í81r 58J19a52n50ů 2353478739306Jezdil jsem jako strojvedoucí 35 let u ĆSD a ČD. Nikdy jsem já ani mojí kolegové na všechno nekašlali. Na rozdíl od řidičů. |
![]() |
D63a16n87a 39K94o45c23i84á34n94o68v50á 2183818559538Kdyby České dráhy nevyhazovaly statisíce za nesmyslnou reklamu v TV a investovaly do zaměstnanců, nemuseli by zaměstnanci dělat nesmyslné přesčasy, aby se uživili! |
![]() |
L38i37b26o25r 34V12e73s18e63l25ý 2539786932482A jak tohle souvisí s nehodou dvou dopravců, z nichž ani jeden nejsou ČD? |
![]() |
J35a33n 73Č19e63k50a61l 7909835434664Paní Kociánová, přečtěte si to znovu a lépe, dotyčný strojvedoucí byl zaměstnancem Unipetrolu, ne Českých Drah... |
![]() |
K35a78r66e33l 96H33o24r83á10k 2278659273753Pětašedesátiletý strojvedoucí už měl být dávno v důchodu. |
![]() |
J51i35ř88í 71E14r92b70e14n 1303184516887Není za něj náhrada. Či, přesněji řečeno, za něj není náhrada, která by byla ochotná pracovat za stejných podmínek... |
![]() |
P55e68t56r 31V79a28c73h75o63v42e28c 6400513371464Strojvůdce 3x ignoroval generální stop a ještě telefon? To na spánek moc nevypadá. Tipuji něco vážnějšího, možná infarkt či mrtvice. V 65 letech by nešlo o nic překvapivého. |
![]() |
I86v54a95n 25M21a49r73e91k 6974328852Pokud by se tak stalo, zaúčinkoval by VZ-Ž a nebo vzpomínaný "generální STOP" |
![]() |
I49v58a54n 93M31a85r94e28k 6764258712A propos,strojvůdce asi velmi těžkomůže "ignorovat generální STOP" ten funguje nezávisle i bez jeho součinnosti ? ! Ale možná se mýlím ? ! |
![]() |
L93i53b57o18r 94V95e32s61e23l18ý 2709746402622Strojvůdce může nepřeladit stuhu a GS se jej pak nedotkne. |
![]() |
I91v70a64n 44M59a53r45e81k 6154368752Dík za info,na parních lokomotivách jsme tuto "vymoženost" neměli . |
![]() |
O52n76d92ř68e84j 56F16e60l90c35a29n 6982484551307Zlatá pára. Tam na to byli vždy dva a museli se spoléhat jeden na druhého. Jinak to totiž nešlo. |
![]() |
V44á88c37l88a26v 96S40v85o60b21o64d65a 5836538179Na elektrikách taky byli dva,ale to už je dávno... |
![]() |
M58i93l13o72s23l89a95v 84K70a40n76t15o54r16e84k 1209727181399Na páře původně jezdili tři |
![]() |
K54a95r35e84l 90F86i24l86i75p 3718545690550Jenže ne hned a za tu dobu dojel kam dojel. spíš bych se zaobíral tím, že generální stop jde vyřadit tak jednoduchou věcí jako je nepřeladit si vysílačku. |
![]() |
V49á35c69l44a54v 40J95o35n40á25š 8242983302213Nebo sebevražda.... |
![]() |
F69r54a82n16t20i59š98e43k 44M50a63t58ě76j86č14e14k 7973552523111Není to tak dávno, kdy podobnou nehodu v České Třebové také zavinil strojvedoucí soukromé společnosti. Pokud byla řádně provedena zkouška brzdy, byl otevřen kohout VZ, správně nastavena radiostanice, tak by k tomu nemohlo dojít. Tudíž je viník jasný! Dělá to na mne dojem, že u malých dopravců není na odpovídající úrovni kontrolní činnost. I věk strojvedoucího dává tušit, že soukromá společnost dává přednost zisku, před bezpečností! |
![]() |
I42v98a45n 39M70a46r48e93k 6984648392Tedy že bych tam viděl nějakou vyprošťovací techniku se říct nedá. Odsunuli zatím snad jen nevykolejené vozy? ! Měla ta lokomotiva vůbec zabudovanou funkci "generální STOP" ? A pokud ne jak to že mohla být provozována nna železniční síti ? ! Kdejaká kača na polní lokálce je touto technikou vybavena . |
![]() |
J58o60s70e10f 87K54a60r84f24í72k 7432255206450Stopka vyžaduje aktivní spoluúčast strojvůdce v podobě "přelaďování" podle toho kde zrovna jede. Když nepřeladí, tak stopka nefunguje... |
![]() |
J21a95r55o71s81l48a37v 94K26o22m23o12ň 1800724204231bohužel není, lokálka na trati 298 ji nemá. Ta nemá ani vysílačku |