náhledy
Ještě pár sekund a téměř stometrový tanker sjede na vodní hladinu. (18. prosince 2019)
Autor: Pavel Křivohlavý, 5plus2.cz
Plavidlo se sedmi nádržemi se vyrábělo půl roku. Při maximálním zatížení zvládne 2,5 tisíce kubických metrů nákladu. Cenu loděnice neprozrazuje, je to obchodní tajemství. (18. prosince 2019)
Autor: Pavel Křivohlavý, 5plus2.cz
Spouštění tankeru si nenechaly ujít desítky diváků. (18. prosince 2019)
Autor: Pavel Křivohlavý, 5plus2.cz
Po namazaných ocelových kolejnicích tanker hladce sjel do vody. (18. prosince 2019)
Autor: Pavel Křivohlavý, 5plus2.cz
Stačilo pár sekund a velký tanker klidně spočinul na labské hladině. (18. prosince 2019)
Autor: Pavel Křivohlavý, 5plus2.cz
Po spuštění na vodu bylo nutné tanker ještě přitáhnout ke břehu. (18. prosince 2019)
Autor: Pavel Křivohlavý, 5plus2.cz
Po spuštění na vodu bylo nutné tanker ještě přitáhnout ke břehu. (18. prosince 2019)
Autor: Pavel Křivohlavý, 5plus2.cz
Takzvané kasko je dlouhé 86, široké 11,45 a vysoké 5,35 metru.(18. prosince 2019)
Autor: Pavel Křivohlavý, 5plus2.cz
Po spuštění bylo ještě nutné tanker přitáhnout ke břehu. (18. prosince 2019)
Autor: Pavel Křivohlavý, 5plus2.cz
Po spuštění tankeru loděnice zela prázdnotou. (18. prosince 2019)
Autor: Pavel Křivohlavý, 5plus2.cz
Stačilo pár sekund a tanker byl na vodě. (18. prosince 2019)
Autor: Pavel Křivohlavý, 5plus2.cz
Tanker pár minut před spuštěním (18. prosince 2019)
Autor: Pavel Křivohlavý, 5plus2.cz
Celé události Přihlížela i policie. (18. prosince 2019)
Autor: Pavel Křivohlavý, 5plus2.cz
Spuštění tankeru si nenechaly ujít ani desítky lidí. (18. prosince 2019)
Autor: Pavel Křivohlavý, 5plus2.cz