Po roce a čtvrt se otevře nově zrekonstruovaný 350 metrů dlouhý most přes Labe ve Štětí, který slouží pro silniční i železniční dopravu. (29. června 2020)
Autor: Pavel Křivohlavý, 5plus2.cz
Oprava mostu, uprostřed něhož vede vlečka, stála téměř 212 milionů a hradil ji kraj jako vlastník stavby. (29. června 2020)
Autor: Pavel Křivohlavý, 5plus2.cz
Jedna z posledních cest provizorního štětského přívozu. (29. června 2020)
Autor: Pavel Křivohlavý, 5plus2.cz
Unikátní štětský most, uprostřed něhož vede vlaková vlečka, byl uzavřen od dubna loňského roku. (29. června 2020)
Autor: Pavel Křivohlavý, 5plus2.cz
Rekonstrukce mostu trvala rok a čtvrt. (29. června 2020)
Autor: Pavel Křivohlavý, 5plus2.cz
Unikátní štětský most, uprostřed něhož vede vlaková vlečka, byl uzavřen od dubna loňského roku. (29. června 2020)
Autor: Pavel Křivohlavý, 5plus2.cz
Rekonstrukce, jejíž cena se vyšplhala na téměř 212 milionů korun, měla zesílit nosné konstrukce mostu pro přejezd těžkých vozidel a vlakových souprav na vlečce, prodloužit životnost stavby a zlepšit podmínky pro pěší a cyklisty. (29. června 2020)
Autor: Pavel Křivohlavý, 5plus2.cz
Díky zprovoznění štětského mostu se v regionu obnoví i běžné fungování veřejné dopravy a místní už k cestě na vlak nebudou muset používat přívoz. (29. června 2020)
Autor: Pavel Křivohlavý, 5plus2.cz
Rekonstrukce, jejíž cena se vyšplhala na téměř 212 milionů korun, měla zesílit nosné konstrukce mostu pro přejezd těžkých vozidel a vlakových souprav na vlečce, prodloužit životnost stavby a zlepšit podmínky pro pěší a cyklisty. (29. června 2020)
Autor: Pavel Křivohlavý, 5plus2.cz
Řidiči po dobu rekonstrukce mostu ve Štětí museli Labe přejíždět v Mělníku nebo Roudnici nad Labem. (29. června 2020)
Autor: Pavel Křivohlavý, 5plus2.cz
Oprava mostu, uprostřed něhož vede vlečka, stála téměř 212 milionů. (29. června 2020)
Autor: Pavel Křivohlavý, 5plus2.cz
Nově opravený most brzy zaplní auta i vlaky. (29. června 2020)
Autor: Pavel Křivohlavý, 5plus2.cz
Životnost mostu ve Štětí se blíží ke konci a potřebuje kompletní rekonstrukci. Přípravy probíhaly šest let, štětský most má totiž zajímavou raritu, je na něm kromě vozovky a chodníku také vlaková vlečka. (1. dubna 2019)
Autor: iDNES.cz, iDNES.cz
Životnost mostu ve Štětí se blíží ke konci a potřebuje kompletní rekonstrukci. Přípravy probíhaly šest let, štětský most má totiž zajímavou raritu, je na něm kromě vozovky a chodníku také vlaková vlečka. (1. dubna 2019)
Autor: Pavel Křivohlavý, 5plus2.cz
Životnost mostu ve Štětí se blíží ke konci a potřebuje kompletní rekonstrukci. Přípravy probíhaly šest let, štětský most má totiž zajímavou raritu, je na něm kromě vozovky a chodníku také vlaková vlečka. (1. dubna 2019)
Autor: Pavel Křivohlavý, 5plus2.cz
Most ve Štětí čeká nákladná rekonstrukce. (1. dubna 2019)
Autor: Pavel Křivohlavý, 5plus2.cz
Životnost mostu ve Štětí se blíží ke konci a potřebuje kompletní rekonstrukci. Přípravy probíhaly šest let, štětský most má totiž zajímavou raritu, je na něm kromě vozovky a chodníku také vlaková vlečka. (1. dubna 2019)
Autor: Pavel Křivohlavý, 5plus2.cz
Životnost mostu ve Štětí se blíží ke konci a potřebuje kompletní rekonstrukci. Přípravy probíhaly šest let, štětský most má totiž zajímavou raritu, je na něm kromě vozovky a chodníku také vlaková vlečka. (1. dubna 2019)
Autor: Pavel Křivohlavý, 5plus2.cz
Životnost mostu ve Štětí se blíží ke konci a potřebuje kompletní rekonstrukci. Přípravy probíhaly šest let, štětský most má totiž zajímavou raritu, je na něm kromě vozovky a chodníku také vlaková vlečka. (1. dubna 2019)
Autor: Pavel Křivohlavý, 5plus2.cz
Životnost mostu ve Štětí se blíží ke konci a potřebuje kompletní rekonstrukci. Přípravy probíhaly šest let, štětský most má totiž zajímavou raritu, je na něm kromě vozovky a chodníku také vlaková vlečka. (1. dubna 2019)
Autor: Pavel Křivohlavý, 5plus2.cz
Životnost mostu ve Štětí se blíží ke konci a potřebuje kompletní rekonstrukci. Přípravy probíhaly šest let, štětský most má totiž zajímavou raritu, je na něm kromě vozovky a chodníku také vlaková vlečka. (1. dubna 2019)
Autor: Pavel Křivohlavý, 5plus2.cz
Životnost mostu ve Štětí se blíží ke konci a potřebuje kompletní rekonstrukci. Přípravy probíhaly šest let, štětský most má totiž zajímavou raritu, je na něm kromě vozovky a chodníku také vlaková vlečka. (1. dubna 2019)
Autor: Pavel Křivohlavý, 5plus2.cz
Během rekonstrukce mostu budou mít pěší a cyklisté možnost se z Hněvic do Štětí přepravit přívozem. (1. dubna 2019)
Autor: Pavel Křivohlavý, 5plus2.cz
Během rekonstrukce mostu budou mít pěší a cyklisté možnost se z Hněvic do Štětí přepravit přívozem. (1. dubna 2019)
Autor: Pavel Křivohlavý, 5plus2.cz
Během rekonstrukce mostu budou mít pěší a cyklisté možnost se z Hněvic do Štětí přepravit přívozem. (1. dubna 2019)
Autor: Pavel Křivohlavý, 5plus2.cz
Během rekonstrukce mostu budou mít pěší a cyklisté možnost se z Hněvic do Štětí přepravit přívozem. (1. dubna 2019)
Autor: Pavel Křivohlavý, 5plus2.cz
Během rekonstrukce mostu budou mít pěší a cyklisté možnost se z Hněvic do Štětí přepravit přívozem. (1. dubna 2019)
Autor: Pavel Křivohlavý, 5plus2.cz
Most ve Štětí, který projde nákladnou rekonstrukcí.
Autor: Iveta Lhotská, MAFRA
Most ve Štětí čeká nákladná rekonstrukce. (11. března 2019 )
Autor: Pavel Křivohlavý, 5plus2.cz
Most ve Štětí čeká nákladná rekonstrukce. (11. března 2019 )
Autor: Pavel Křivohlavý, 5plus2.cz
Most ve Štětí čeká nákladná rekonstrukce. (11. března 2019 )
Autor: Pavel Křivohlavý, 5plus2.cz
Most ve Štětí čeká nákladná rekonstrukce. (11. března 2019 )
Autor: Pavel Křivohlavý, 5plus2.cz
Po rekonstrukci se otevírá unikátní most, po kterém jezdí vlaky i auta
Oprava mostu ve Štětí vyjde na téměř 200 milionů
Po rekonstrukci se otevírá unikátní most, po kterém jezdí vlaky i auta
Autor: iDNES.tv