Unikátů máme více, ale opravdovou lahůdkou je rakouská parní lokomotiva 414.407 z roku 1896, které se říká Prachárna. Vyrobena byla v Rakousko-Uhersku, a dnes je jí tedy již 124 let. Zatím je stále rezatá, ale doufám, že se dožiji toho, že se ji podaří zrenovovat a vyjede na trať, říká Pavel Adam.
Autor: Miroslava Strnadová, 5plus2.cz
Renovace historických kolejových vozů je z 99 procent špinavá a těžká práce zadarmo. Děláme ji ale srdcem, říká místopředseda spolku Loko-Motiv Chomutov Pavel Adam.
Autor: Miroslava Strnadová, 5plus2.cz
Strojvedoucí motorového vozu M 131.1513 společnosti Loko-Motiv na trati 137 Chomutov - Vejprty
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Největším unikátem je rakouská parní lokomotiva 414.407 z roku 1896, které se říká Prachárna. Na svou opravu ještě čeká.
Autor: Miroslava Strnadová, 5plus2.cz
Téměř 30 let opravuje parta železničních nadšenců vyřazené historické mašinky a vagony, které by jinak skončily sešrotované.
Autor: Miroslava Strnadová, 5plus2.cz
Železniční nadšenci pořádají řadu akcí s historickými kolejovými vozidly pro nejširší veřejnost a propagují význam železnice, stejně jako technický a stavitelský um našich předků. Zázemí mají ve výtopně naproti nádraží v Křimově na Chomutovsku.
Autor: Miroslava Strnadová, 5plus2.cz
Práce na Křimově
Autor: Loko-Motiv Chomutov
Pohled na Česko-saský festival shora, pozdní odpoledne v roce 2001 na Křimově, to bylo ještě kolejiště kompletní.
Autor: Loko-Motiv Chomutov
Před výtopnou stojí zleva provozní M 131.1513 a opravovaný M 131.1179.
Autor: Loko-Motiv Chomutov
Parní vlak do Vejprt společnosti Loko-Motiv
Autor: Loko-Motiv Chomutov
M 131.1513 Hurvínek na Posázavském pacifiku
Autor: Loko-Motiv Chomutov
Jedna z akcí společnosti Loko-Motiv na Křimově
Autor: Loko-Motiv Chomutov
Historický Cyklovlak Loko-Motiv zastavil na Měděnci.
Autor: Loko-Motiv Chomutov
Celkový pohled na výtopnu v září 1996
Autor: Loko-Motiv Chomutov
Zázemí mají ve výtopně naproti nádraží v Křimově na Chomutovsku.
Autor: Miroslava Strnadová, 5plus2.cz
Téměř 30 let opravuje parta železničních nadšenců vyřazené historické mašinky a vagony, které by jinak skončily sešrotované.
Autor: Miroslava Strnadová, 5plus2.cz
Téměř 30 let opravuje parta železničních nadšenců vyřazené historické mašinky a vagony, které by jinak skončily sešrotované.
Autor: Miroslava Strnadová, 5plus2.cz
Železniční nadšenci pořádají řadu akcí s historickými kolejovými vozidly pro nejširší veřejnost a propagují význam železnice, stejně jako technický a stavitelský um našich předků. Zázemí mají ve výtopně naproti nádraží v Křimově na Chomutovsku.
Autor: Miroslava Strnadová, 5plus2.cz
Železniční nadšenci pořádají řadu akcí s historickými kolejovými vozidly pro nejširší veřejnost a propagují význam železnice, stejně jako technický a stavitelský um našich předků. Zázemí mají ve výtopně naproti nádraží v Křimově na Chomutovsku.
Autor: Miroslava Strnadová, 5plus2.cz
Železniční nadšenci pořádají řadu akcí s historickými kolejovými vozidly pro nejširší veřejnost a propagují význam železnice, stejně jako technický a stavitelský um našich předků. Zázemí mají ve výtopně naproti nádraží v Křimově na Chomutovsku.
Autor: Miroslava Strnadová, 5plus2.cz
Železniční nadšenci pořádají řadu akcí s historickými kolejovými vozidly pro nejširší veřejnost a propagují význam železnice, stejně jako technický a stavitelský um našich předků. Zázemí mají ve výtopně naproti nádraží v Křimově na Chomutovsku.
Autor: Miroslava Strnadová, 5plus2.cz
Železniční nadšenci pořádají řadu akcí s historickými kolejovými vozidly pro nejširší veřejnost a propagují význam železnice, stejně jako technický a stavitelský um našich předků. Zázemí mají ve výtopně naproti nádraží v Křimově na Chomutovsku.
Autor: Miroslava Strnadová, 5plus2.cz
Železniční nadšenci pořádají řadu akcí s historickými kolejovými vozidly pro nejširší veřejnost a propagují význam železnice, stejně jako technický a stavitelský um našich předků. Zázemí mají ve výtopně naproti nádraží v Křimově na Chomutovsku.
Autor: Miroslava Strnadová, 5plus2.cz
Výtopna naproti nádraží v Křimově, kde má spolek základnu a kde historické kolejové vozy opravuje.
Autor: Miroslava Strnadová, 5plus2.cz
Pavel Adam stojí u parní lokomotivy z roku 1896 zvané Prachárna, kterou se spolek Loko-Motiv pokouší zachránit..
Autor: Miroslava Strnadová, 5plus2.cz
Pavel Adam před výtopnou, která stojí naproti nádraží v Křimově, kde má spolek základnu a kde historické kolejové vozy opravuje.
Autor: Miroslava Strnadová, 5plus2.cz
Téměř 30 let opravuje parta železničních nadšenců vyřazené historické mašinky a vagony, které by jinak skončily sešrotované.
Autor: Miroslava Strnadová, 5plus2.cz
Téměř 30 let opravuje parta železničních nadšenců vyřazené historické mašinky a vagony, které by jinak skončily sešrotované.
Autor: Miroslava Strnadová, 5plus2.cz
Téměř 30 let opravuje parta železničních nadšenců vyřazené historické mašinky a vagony, které by jinak skončily sešrotované.
Autor: Miroslava Strnadová, 5plus2.cz
Téměř 30 let opravuje parta železničních nadšenců vyřazené historické mašinky a vagony, které by jinak skončily sešrotované.
Autor: Miroslava Strnadová, 5plus2.cz
Téměř 30 let opravuje parta železničních nadšenců vyřazené historické mašinky a vagony, které by jinak skončily sešrotované.
Autor: Miroslava Strnadová, 5plus2.cz
Téměř 30 let opravuje parta železničních nadšenců vyřazené historické mašinky a vagony, které by jinak skončily sešrotované.
Autor: Miroslava Strnadová, 5plus2.cz
Největším unikátem je rakouská parní lokomotiva 414.407 z roku 1896, které se říká Prachárna. Na svou opravu ještě čeká.
Autor: Miroslava Strnadová, 5plus2.cz
Největším unikátem je rakouská parní lokomotiva 414.407 z roku 1896, které se říká Prachárna. Na svou opravu ještě čeká.
Autor: Miroslava Strnadová, 5plus2.cz
Největším unikátem je rakouská parní lokomotiva 414.407 z roku 1896, které se říká Prachárna. Na svou opravu ještě čeká.
Autor: Miroslava Strnadová, 5plus2.cz
Největším unikátem je rakouská parní lokomotiva 414.407 z roku 1896, které se říká Prachárna. Na svou opravu ještě čeká.
Autor: Miroslava Strnadová, 5plus2.cz
Největším unikátem je rakouská parní lokomotiva 414.407 z roku 1896, které se říká Prachárna. Na svou opravu ještě čeká.
Autor: Miroslava Strnadová, 5plus2.cz
Největším unikátem je rakouská parní lokomotiva 414.407 z roku 1896, které se říká Prachárna. Na svou opravu ještě čeká.
Autor: Miroslava Strnadová, 5plus2.cz