náhledy
Životnost mostu ve Štětí se blíží ke konci a potřebuje kompletní rekonstrukci. Přípravy probíhaly šest let, štětský most má totiž zajímavou raritu, je na něm kromě vozovky a chodníku také vlaková vlečka. (1. dubna 2019)
Autor: Pavel Křivohlavý, 5plus2.cz
Životnost mostu ve Štětí se blíží ke konci a potřebuje kompletní rekonstrukci. Přípravy probíhaly šest let, štětský most má totiž zajímavou raritu, je na něm kromě vozovky a chodníku také vlaková vlečka. (1. dubna 2019)
Autor: Pavel Křivohlavý, 5plus2.cz
Most ve Štětí čeká nákladná rekonstrukce. (1. dubna 2019)
Autor: Pavel Křivohlavý, 5plus2.cz
Životnost mostu ve Štětí se blíží ke konci a potřebuje kompletní rekonstrukci. Přípravy probíhaly šest let, štětský most má totiž zajímavou raritu, je na něm kromě vozovky a chodníku také vlaková vlečka. (1. dubna 2019)
Autor: Pavel Křivohlavý, 5plus2.cz
Životnost mostu ve Štětí se blíží ke konci a potřebuje kompletní rekonstrukci. Přípravy probíhaly šest let, štětský most má totiž zajímavou raritu, je na něm kromě vozovky a chodníku také vlaková vlečka. (1. dubna 2019)
Autor: Pavel Křivohlavý, 5plus2.cz
Životnost mostu ve Štětí se blíží ke konci a potřebuje kompletní rekonstrukci. Přípravy probíhaly šest let, štětský most má totiž zajímavou raritu, je na něm kromě vozovky a chodníku také vlaková vlečka. (1. dubna 2019)
Autor: Pavel Křivohlavý, 5plus2.cz
Životnost mostu ve Štětí se blíží ke konci a potřebuje kompletní rekonstrukci. Přípravy probíhaly šest let, štětský most má totiž zajímavou raritu, je na něm kromě vozovky a chodníku také vlaková vlečka. (1. dubna 2019)
Autor: Pavel Křivohlavý, 5plus2.cz
Životnost mostu ve Štětí se blíží ke konci a potřebuje kompletní rekonstrukci. Přípravy probíhaly šest let, štětský most má totiž zajímavou raritu, je na něm kromě vozovky a chodníku také vlaková vlečka. (1. dubna 2019)
Autor: Pavel Křivohlavý, 5plus2.cz
Životnost mostu ve Štětí se blíží ke konci a potřebuje kompletní rekonstrukci. Přípravy probíhaly šest let, štětský most má totiž zajímavou raritu, je na něm kromě vozovky a chodníku také vlaková vlečka. (1. dubna 2019)
Autor: Pavel Křivohlavý, 5plus2.cz
Během rekonstrukce mostu budou mít pěší a cyklisté možnost se z Hněvic do Štětí přepravit přívozem. (1. dubna 2019)
Autor: Pavel Křivohlavý, 5plus2.cz
Během rekonstrukce mostu budou mít pěší a cyklisté možnost se z Hněvic do Štětí přepravit přívozem. (1. dubna 2019)
Autor: Pavel Křivohlavý, 5plus2.cz
Během rekonstrukce mostu budou mít pěší a cyklisté možnost se z Hněvic do Štětí přepravit přívozem. (1. dubna 2019)
Autor: Pavel Křivohlavý, 5plus2.cz
Během rekonstrukce mostu budou mít pěší a cyklisté možnost se z Hněvic do Štětí přepravit přívozem. (1. dubna 2019)
Autor: Pavel Křivohlavý, 5plus2.cz
Během rekonstrukce mostu budou mít pěší a cyklisté možnost se z Hněvic do Štětí přepravit přívozem. (1. dubna 2019)
Autor: Pavel Křivohlavý, 5plus2.cz
Most ve Štětí, který projde nákladnou rekonstrukcí.
Autor: Iveta Lhotská, MAFRA
Most ve Štětí čeká nákladná rekonstrukce. (11. března 2019 )
Autor: Pavel Křivohlavý, 5plus2.cz
Most ve Štětí čeká nákladná rekonstrukce. (11. března 2019 )
Autor: Pavel Křivohlavý, 5plus2.cz
Most ve Štětí čeká nákladná rekonstrukce. (11. března 2019 )
Autor: Pavel Křivohlavý, 5plus2.cz
Most ve Štětí čeká nákladná rekonstrukce. (11. března 2019 )
Autor: Pavel Křivohlavý, 5plus2.cz
Oprava mostu ve Štětí vyjde na téměř 200 milionů
Životnost mostu ve Štětí se blíží ke konci a potřebuje kompletní rekonstrukci. Přípravy probíhaly šest let, štětský most má totiž zajímavou raritu, je na něm kromě vozovky a chodníku také vlaková vlečka. (1. dubna 2019)
Autor: iDNES.cz, iDNES.cz