náhledy
Fasáda teplického nádraží se měla opravovat již v roce 2006, ale rekonstrukce byla zastavena kvůli nedostatku peněz.
Autor: Ondřej Bičiště, MF DNES
Železniční budova má zajímavý interiér, ale za poslední desetiletí hodně zpustla, a je proto nutné ji opravit.
Autor: Ondřej Bičiště, MF DNES
Secesní budova z roku 1871 je památkově chráněná, cenné jsou hlavně fresky na klenutých stropech v odbavovací hale a kresby na okenních sklech.
Autor: Ondřej Bičiště, MF DNES
Secesní budova z roku 1871 je památkově chráněná, cenné jsou hlavně fresky na klenutých stropech v odbavovací hale a kresby na okenních sklech.
Autor: Ondřej Bičiště, MF DNES
Secesní budova z roku 1871 je památkově chráněná, cenné jsou hlavně fresky na klenutých stropech v odbavovací hale a kresby na okenních sklech.
Autor: Ondřej Bičiště, MF DNES
Železniční budova má zajímavý interiér, ale za poslední desetiletí hodně zpustla, a je proto nutné ji opravit.
Autor: Ondřej Bičiště, MF DNES
Secesní budova z roku 1871 je památkově chráněná, cenné jsou hlavně fresky na klenutých stropech v odbavovací hale a kresby na okenních sklech.
Autor: Ondřej Bičiště, MF DNES
Fasáda teplického nádraží se měla opravovat již v roce 2006, ale rekonstrukce byla zastavena kvůli nedostatku peněz.
Autor: Ondřej Bičiště, MF DNES
Fasáda teplického nádraží se měla opravovat již v roce 2006, ale rekonstrukce byla zastavena kvůli nedostatku peněz.
Autor: Ondřej Bičiště, MF DNES