- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Výborný nápad :-). Na mapách se ta trasa dá vysledovat.
Hmmm...docela rozdíl ten vlak a nástupiště u nás a v Německu.
Což je vcelku logické. Na naši straně jde o trať s dosti extrémními parametry, které jí staví do role pouhé turistické atrakce. Tomu odpovídá velmi omezený provoz. Přes zimu tam vlaky nejezdí (ani by se tam stejně nedokázaly vyškrábat). Mimochodem za podzimního deště se náš vlak horko těžko dosoukal do Moldavy se zpožděním 30 minut a další už nabral hodinu a půl, protože prostě nedokázal vyjet to stoupání po mokrých kolejích. Kromě víkendů a turistické sezóny tam vlaky vozí vzduch. Nemá tedy valný smysl jí modernizovat a dělat bezbariérová nástupiště. Obnovení spojení přes hranice je jediné, co by to mohlo změnit. (Jo a před pár lety ten sesuv půdy, málem to byl poslední hřebík do rakve, už tu trať chtěli zrušit.)
Kéž by se tak stalo, ale škoda, že si hlavně díky exprimátorovi Děčína a exministrovi Řebíčkovi sami likvidujeme podobné regionální tratě jako tu z Oldřichova do Děčína! To byl opravdový podraz a co teď bude stát snaha ji zase obnovit, to platí i o trati Lovocice - Teplice, díky dálnici a sesunu na D8!
Tak demontovana 1945
Rozmontovana a ukradena do CCCP