náhledy
Truhlář Filip Křížek vyrobil s kolegy dřevěnou konstrukci a vůz Praga Super Piccolo předělávají z limuzíny zpět na původního sporťáka.
Autor: Miroslava Strnadová, 5plus2.cz
„Kovový podvozek je původní originál. Na dřevěnou konstrukci jsem použil jasan, který je pevný a současně dostatečně pružný,“ představuje svou práci na automobilovém unikátu Filip Křížek.
Autor: Miroslava Strnadová, 5plus2.cz
„Je to můj pátý veterán, k tomu mám spoustu menších oprav. Takováto zakázka je zpestřením od běžné práce,“ usmívá se truhlář Filip Křížek s více než 25letou praxí.
Autor: Miroslava Strnadová, 5plus2.cz
„K dispozici jsme měli jen několik dobových fotografií a výkresů,“ říká Filip Křížek.
Autor: Miroslava Strnadová, 5plus2.cz
Na zakázce Filip Křížek spolu s kolegy z truhlárny pracoval 1 200 hodin. Bylo to náročné, neboť se nedochovaly podrobné konstrukční plány vozidla.
Autor: Miroslava Strnadová, 5plus2.cz
Rok pracoval truhlář Filip Křížek ze Strojetic na Lounsku na nové dřevěné kostře pro karoserii unikátního vozu Praga Super Piccolo.
Autor: Miroslava Strnadová, 5plus2.cz
„Kovový podvozek je původní originál. Na dřevěnou konstrukci jsem použil jasan, který je pevný a současně dostatečně pružný,“ představuje ukazuje svou práci na automobilovém unikátu Filip Křížek.
Autor: Miroslava Strnadová, 5plus2.cz
Na zakázce Filip Křížek spolu s kolegy z truhlárny pracoval 1 200 hodin. Bylo to náročné, neboť se nedochovaly podrobné konstrukční plány vozidla.
Autor: Miroslava Strnadová, 5plus2.cz
Unikátní vozy Praga Super Piccolo vznikly roku 1934 jen pro závod 1000 mil československých.
Autor: Miroslava Strnadová, 5plus2.cz
Na zakázce Filip Křížek spolu s kolegy z truhlárny pracoval 1 200 hodin. Bylo to náročné, neboť se nedochovaly podrobné konstrukční plány vozidla.
Autor: Miroslava Strnadová, 5plus2.cz
Rok pracoval truhlář Filip Křížek ze Strojetic na Lounsku na nové dřevěné kostře pro karoserii unikátního vozu Praga Super Piccolo.
Autor: Miroslava Strnadová, 5plus2.cz
Truhlář Filip Křížek vyrobil s kolegy dřevěnou konstrukci a vůz Praga Super Piccolo předělávají z limuzíny zpět na původního sporťáka.
Autor: Miroslava Strnadová, 5plus2.cz
Vůz Praga Super Piccolo předělávají na původního sporťáka
Autor: iDNES.tv
Truhlář Filip Křížek vyrobil s kolegy dřevěnou konstrukci a vůz Praga Super Piccolo předělávají z limuzíny zpět na původního sporťáka.
Autor: Miroslava Strnadová, 5plus2.cz
Než se truhlář Filip Křížek pustil do stavby dřevěného skeletu karosérie, vytvořil z polystyrenu model ve skutečné velikosti.
Autor: Filip Křížek
Než se truhlář Filip Křížek pustil do stavby dřevěného skeletu karosérie, vytvořil z polystyrenu model ve skutečné velikosti.
Autor: Filip Křížek
Než se truhlář Filip Křížek pustil do stavby dřevěného skeletu karosérie, vytvořil z polystyrenu model ve skutečné velikosti.
Autor: Filip Křížek
Než se truhlář Filip Křížek pustil do stavby dřevěného skeletu karosérie, vytvořil z polystyrenu model ve skutečné velikosti.
Autor: Filip Křížek
Než se truhlář Filip Křížek pustil do stavby dřevěného skeletu karosérie, vytvořil z polystyrenu model ve skutečné velikosti.
Autor: Filip Křížek
Než se truhlář Filip Křížek pustil do stavby dřevěného skeletu karosérie, vytvořil z polystyrenu model ve skutečné velikosti.
Autor: Filip Křížek