![](http://1gr.cz/u/free.gif)
![](http://1gr.cz/u/free.gif)
Celý most tvoří čtyři části. Novější část přes řeku je z let 1907–1908, další tři části z opukového kamene nad poli jsou z poloviny 19. století.
Autor: Miroslava Strnadová, MF DNES
Do křídel zatéká, nefunguje odvodnění, vznikají dutiny, které vedou ke vzniku trhlin a končí vypadáváním lícové vrstvy kamenů.
Autor: Miroslava Strnadová, MF DNES
Projektant se kromě technických záležitostí musí vypořádat také s požadavky památkářů. Most je totiž od roku 1958 pod památkovou ochranou.
Autor: Miroslava Strnadová, MF DNES
Most je významnou technickou památkou, zároveň jde o výraznou součást krajiny.
Autor: Miroslava Strnadová, MF DNES
Celý most tvoří čtyři části. Novější část přes řeku je z let 1907–1908, další tři části z opukového kamene nad poli jsou z poloviny 19. století.
Autor: Miroslava Strnadová, MF DNES
Mostní prohlídka, která proběhla v závěru roku 2019, odhalila špatný stav křídel a rozpadající se zdivo předmostí.
Autor: Miroslava Strnadová, MF DNES
Mostní prohlídka, která proběhla v závěru roku 2019, odhalila špatný stav křídel a rozpadající se zdivo předmostí.
Autor: Miroslava Strnadová, MF DNES
Dopravu na mostě řídí semafor.
Autor: Miroslava Strnadová, MF DNES
Teď odborná firma zpracovává projektovou dokumentaci. Ta městu řekne, jak bude celá akce finančně nákladná. Pak bude radnice shánět finanční prostředky a řešit další kroky.
Autor: Miroslava Strnadová, MF DNES
Projektant se kromě technických záležitostí musí vypořádat také s požadavky památkářů. Most je totiž od roku 1958 pod památkovou ochranou.
Autor: Miroslava Strnadová, MF DNES
Mostní prohlídka, která proběhla v závěru roku 2019, odhalila špatný stav křídel a rozpadající se zdivo předmostí.
Autor: Miroslava Strnadová, MF DNES
Podle místních je svedení dopravy do jednoho pruhu a řízení semafory nesmyslné. Nejedná se totiž o výrazně frekventovanou komunikaci, aby se na mostě vozidla často potkávala.
Autor: Miroslava Strnadová, MF DNES