náhledy
Kozí dráha byla roky mimo provoz a vedly se dohady, zda ji znovu zprovoznit, nebo z ní udělat cyklostezku.
Autor: Iveta Lhotská, MAFRA
Zastávka Martiněves u Děčína.
Autor: Iveta Lhotská, MAFRA
Zastávka Jílové u Děčína.
Autor: Iveta Lhotská, MAFRA
Zastávka Martiněves u Děčína.
Autor: Iveta Lhotská, MAFRA
Zub času i lidová tvořivost se na trati samotné i objektech, které k ní náleží, podepsaly opravdu výrazně.
Autor: Iveta Lhotská, MAFRA
Na známou Kozí dráhu se mají vrátit vlaky. V první řadě ale musí dojít k opravám za desítky milionů korun.
Autor: Iveta Lhotská, MAFRA
Takto nyní vypadá okolí zastávky Děčín-Bynov.
Autor: Iveta Lhotská, MAFRA
Zastávka Děčín-Bynov.
Autor: Iveta Lhotská, MAFRA
Nádražní domek v zastávce Děčín-Bynov.
Autor: Iveta Lhotská, MAFRA
Fasáda nádražního domku v zastávce Děčín-Bynov.
Autor: Iveta Lhotská, MAFRA
Zastávka Děčín-Bynov.
Autor: Iveta Lhotská, MAFRA
Takto vypadá prostředí zastávky Děčín-Bynov.
Autor: Iveta Lhotská, MAFRA
Správa železnic nyní požádá Centrální komisi ministerstva dopravy o schválení opravných prací přibližně za 50 milionů korun v úseku Děčín–Telnice.
Autor: Iveta Lhotská, MAFRA
Ústecký kraj zatím objedná vlaky na úsek z Děčína do Telnice, doufá ale v obnovu celé trati.
Autor: Iveta Lhotská, MAFRA
Ústecký kraj sem chce vrátit vlaky.
Autor: Iveta Lhotská, MAFRA