Dva ze čtyř vagonů, které také budou součástí oživení opuštěného krušnohorského nádraží Kovářská.
Autor: Miroslava Strnadová, 5plus2.cz
Dva vagony stojí vlevo od nádražní budovy, další dva vpravo. Pocházejí z rozmezí konce 40. až konce 50. let minulého století. Poslední roky chátraly na odstavném nádraží v Ústí nad Labem, kde je využívali jako přístřeší bezdomovci.
Autor: Miroslava Strnadová, 5plus2.cz
Nádraží Kovářská stojí u železniční trati číslo 137, která spojuje Chomutov s Vejprty a pokračuje dále do Německa. Když v 90. letech minulého století přišel útlum železniční dopravy, nádražní budovy osiřely. V současné době po trati jezdí osobní vlaky pouze v sezonním období od května do konce září.
Autor: Miroslava Strnadová, 5plus2.cz
Roky chátrajícího nádraží a vodárny v krušnohorské Kovářské se ujali nadšenci.
Autor: Miroslava Strnadová, 5plus2.cz
Do záchrany chátrající budovy, která osiřela v 90. letech minulého století, se Štěpán Macháček pustil před šesti lety. Dnes už má objekt novou střechu a stropní konstrukce.
Autor: Miroslava Strnadová, 5plus2.cz
Budovám chtějí vrátit původní ráz a opravit je tak, aby se v nich dalo bydlet.
Autor: Miroslava Strnadová, 5plus2.cz
Vzniknout tam může i malé muzeum. Místo už teď láká pamětníky, kteří tu v minulosti pracovali.
Autor: Miroslava Strnadová, 5plus2.cz
Do záchrany chátrající budovy, která osiřela v 90. letech minulého století, se Štěpán Macháček pustil před šesti lety. Dnes už má objekt novou střechu a stropní konstrukce.
Autor: Miroslava Strnadová, 5plus2.cz
Dnes už má objekt novou střechu a stropní konstrukce.
Autor: Miroslava Strnadová, 5plus2.cz
Dva nadšenci se ujali roky chátrajícího nádraží a vodárny v krušnohorské Kovářské. Chtějí jim vrátit původní ráz a využívat je k bydlení.
Autor: Miroslava Strnadová, 5plus2.cz
K budovám stylově pořídili i čtyři staré vyřazené vagony z Ústí.
Autor: Miroslava Strnadová, 5plus2.cz
Nádraží Kovářská stojí u železniční trati číslo 137, která spojuje Chomutov s Vejprty a pokračuje dále do Německa. Když v 90. letech minulého století přišel útlum železniční dopravy, nádražní budovy osiřely. V současné době po trati jezdí osobní vlaky pouze v sezonním období od května do konce září.
Autor: Miroslava Strnadová, 5plus2.cz
Do záchrany chátrající budovy, která osiřela v 90. letech minulého století, se Štěpán Macháček pustil před šesti lety. Dnes už má objekt novou střechu a stropní konstrukce.
Autor: Miroslava Strnadová, 5plus2.cz
Bez vagonů není nádraží skutečným nádražím. Proto kamarádi Štěpán Macháček a Pavel Polák, kteří renovují zchátralou nádražní budovu a sousední vodárnu v krušnohorské obci Kovářská na Chomutovsku, sehnali čtyři služební vagony, takzvané hytláky, a chtějí zrenovovat také je.
Autor: Miroslava Strnadová, 5plus2.cz
Štěpán Macháček před bývalou nádražní budovou, kterou opravuje. (2017)
Autor: Miroslava Strnadová, 5plus2.cz
Pohled do vnitřku zchátralé budovy bývalého nádraží v Kovářské (2017)
Autor: Miroslava Strnadová, 5plus2.cz
Pohled do vnitřku zchátralé budovy bývalého nádraží v Kovářské (2017)
Autor: Miroslava Strnadová, 5plus2.cz
Štěpán Macháček před bývalou nádražní budovou, kterou opravuje. (2017)
Autor: Miroslava Strnadová, 5plus2.cz
Pohled do vnitřku zchátralé budovy bývalého nádraží v Kovářské (2017)
Autor: Miroslava Strnadová, 5plus2.cz
Pohled do vnitřku zchátralé budovy bývalého nádraží v Kovářské (2017)
Autor: Miroslava Strnadová, 5plus2.cz
Nádraží na Kovářské málem spadlo, teď vstává z prachu
Nadšenci opravují nádraží a vodárnu v krušnohorské Kovářské
Nadšenci opravují nádraží a vodárnu v krušnohorské Kovářské
Autor: iDNES.tv