Na Prackovické estakádě je potřeba upravit nosnou konstrukci, která během dvou a půl let provozu poklesla zhruba o 6 cm. Nejprve se bude pracovat na pravém mostě ve směru od Prahy. Až zde práce skončí, přesunou se dělníci na druhý most, hotovo by mělo být v listopadu. František Zuckerstein hovoří s novináři.
Autor: Iveta Lhotská, MAFRA
Na Prackovické estakádě je potřeba upravit nosnou konstrukci, která během dvou a půl let provozu poklesla zhruba o 6 cm. Nejprve se bude pracovat na pravém mostě ve směru od Prahy. Až zde práce skončí, přesunou se dělníci na druhý most, hotovo by mělo být v listopadu.
Autor: Iveta Lhotská, MAFRA
Na Prackovické estakádě je potřeba upravit nosnou konstrukci, která během dvou a půl let provozu poklesla zhruba o 6 cm. Nejprve se bude pracovat na pravém mostě ve směru od Prahy. Až zde práce skončí, přesunou se dělníci na druhý most, hotovo by mělo být v listopadu.
Autor: Iveta Lhotská, MAFRA
Na Prackovické estakádě je potřeba upravit nosnou konstrukci, která během dvou a půl let provozu poklesla zhruba o 6 cm. Nejprve se bude pracovat na pravém mostě ve směru od Prahy. Až zde práce skončí, přesunou se dělníci na druhý most, hotovo by mělo být v listopadu. František Zuckerstein (v helmě) a Jan Rýdll z Ředitelství silnic a dálnic hovoří s novináři.
Autor: Iveta Lhotská, MAFRA
Na Prackovické estakádě je potřeba upravit nosnou konstrukci, která během dvou a půl let provozu poklesla zhruba o 6 cm. Nejprve se bude pracovat na pravém mostě ve směru od Prahy. Až zde práce skončí, přesunou se dělníci na druhý most, hotovo by mělo být v listopadu. František Zuckerstein hovoří s novináři.
Autor: Iveta Lhotská, MAFRA
Na Prackovické estakádě je potřeba upravit nosnou konstrukci, která během dvou a půl let provozu poklesla zhruba o 6 cm. Nejprve se bude pracovat na pravém mostě ve směru od Prahy. Až zde práce skončí, přesunou se dělníci na druhý most, hotovo by mělo být v listopadu.
Autor: Iveta Lhotská, MAFRA
Na Prackovické estakádě je potřeba upravit nosnou konstrukci, která během dvou a půl let provozu poklesla zhruba o 6 cm. Nejprve se bude pracovat na pravém mostě ve směru od Prahy. Až zde práce skončí, přesunou se dělníci na druhý most, hotovo by mělo být v listopadu.
Autor: Iveta Lhotská, MAFRA
Na Prackovické estakádě je potřeba upravit nosnou konstrukci, která během dvou a půl let provozu poklesla zhruba o 6 cm. Nejprve se bude pracovat na pravém mostě ve směru od Prahy. Až zde práce skončí, přesunou se dělníci na druhý most, hotovo by mělo být v listopadu.
Autor: Iveta Lhotská, MAFRA
Na Prackovické estakádě je potřeba upravit nosnou konstrukci, která během dvou a půl let provozu poklesla zhruba o 6 cm. Nejprve se bude pracovat na pravém mostě ve směru od Prahy. Až zde práce skončí, přesunou se dělníci na druhý most, hotovo by mělo být v listopadu.
Autor: Iveta Lhotská, MAFRA
Silničáři provádí injektáž pod prackovickou estakádou
Autor: iDNES.cz
Úsek dálnice D8 poblíž Řehlovic
Autor: Iveta Lhotská, MAFRA
Ze zátěžové zkoušky prackovické estakády dálnice D8 přes České středohoří
Autor: Iveta Lhotská, MAFRA
Ze zátěžové zkoušky prackovické estakády dálnice D8
Autor: Iveta Lhotská, MAFRA
Ze zátěžové zkoušky prackovické estakády dálnice D8 přes České středohoří
Autor: Iveta Lhotská, MAFRA
Zátěžová zkouška prackovické estakády dálnice D8
Autor: Iveta Lhotská, MAFRA
Sesuv zavalil stavbu posledního úseku dálnice D8 přes České středohoří v červnu 2013.
Autor: Roman Čmelík
Sesuv zavalil stavbu posledního úseku dálnice D8.
Autor: Karel Pešek, MAFRA
Sesuv zavalil stavbu posledního úseku dálnice D8 přes České středohoří v červnu 2013.
Autor: Roman Čmelík
Zátěžová zkouška prackovické estakády dálnice D8
Autor: Iveta Lhotská, MAFRA
Zátěžová zkouška prackovické estakády dálnice D8
Autor: Iveta Lhotská, MAFRA
Zátěžová zkouška prackovické estakády dálnice D8
Autor: Iveta Lhotská, MAFRA
Zátěžová zkouška prackovické estakády dálnice D8
Autor: Iveta Lhotská, MAFRA
Podle odborníků z Technické univerzity Ostrava se ve svahu objevily trhliny už před samotným sesuvem, ten dálnici zavalil červnu 2013.
Autor: Repro: MF DNES
Podle odborníků z Technické univerzity Ostrava se ve svahu objevily trhliny už před samotným sesuvem, ten dálnici zavalil červnu 2013.
Autor: Repro: MF DNES
Sesuv zavalil stavbu posledního úseku dálnice D8.
Autor: Jaroslav Mendl
Sesuv také přerušil železniční trať mezi Lovosicemi a Teplicemi v úseku Úpořiny - Chotiměř.
Autor: Karel Pešek, MAFRA
Lesní dělníci začali sesuv čistit od stromů.
Autor: Karel Pešek, MAFRA
Sesuv také přerušil železniční trať mezi Lovosicemi a Teplicemi v úseku Úpořiny - Chotiměř.
Autor: Karel Pešek, MAFRA
Sesuv také přerušil železniční trať mezi Lovosicemi a Teplicemi v úseku Úpořiny - Chotiměř.
Autor: Karel Pešek, MAFRA
Sesuv také přerušil železniční trať mezi Lovosicemi a Teplicemi v úseku Úpořiny - Chotiměř.
Autor: Karel Pešek, MAFRA
Lesní dělníci začali sesuv čistit od stromů.
Autor: Karel Pešek, MAFRA
Sesuv také přerušil železniční trať mezi Lovosicemi a Teplicemi v úseku Úpořiny - Chotiměř.
Autor: Karel Pešek, MAFRA
Sesuv také přerušil železniční trať mezi Lovosicemi a Teplicemi v úseku Úpořiny - Chotiměř.
Autor: Karel Pešek, MAFRA
Sesuv také přerušil železniční trať mezi Lovosicemi a Teplicemi v úseku Úpořiny - Chotiměř.
Autor: Karel Pešek, MAFRA
Lesní dělníci začali sesuv čistit od stromů.
Autor: Karel Pešek, MAFRA
Lesní dělníci začali sesuv čistit od stromů.
Autor: Karel Pešek, MAFRA
Sesuv také přerušil železniční trať mezi Lovosicemi a Teplicemi v úseku Úpořiny - Chotiměř.
Autor: Karel Pešek, MAFRA
Sesuv zavalil stavbu posledního úseku dálnice D8 přes České středohoří v červnu 2013.
Autor: Roman Čmelík
Sesuv zavalil stavbu posledního úseku dálnice D8 přes České středohoří v červnu 2013.
Autor: Roman Čmelík
Sesuv zavalil stavbu posledního úseku dálnice D8 přes České středohoří v červnu 2013.
Autor: Roman Čmelík
Sesuv zavalil stavbu posledního úseku dálnice D8 přes České středohoří v červnu 2013.
Autor: Roman Čmelík
Sesuv zavalil stavbu posledního úseku dálnice D8 přes České středohoří v červnu 2013.
Autor: Roman Čmelík
Sesuv zavalil stavbu posledního úseku dálnice D8 přes České středohoří v červnu 2013.
Autor: Roman Čmelík
Sesuv zavalil stavbu posledního úseku dálnice D8 přes České středohoří v červnu 2013.
Autor: Roman Čmelík
Stavba posledního úseku dálnice D8 u Litochovic kvůli sesuvu stojí.
Autor: Karel Pešek, MAFRA
Na rozestavěné dálnici D8 u Dobkoviček začala 24. září 2015 druhá etapa sanace sesuvu, který zavalil těleso dálnice v červnu 2013.
Autor: Iveta Lhotská, MF DNES
Na rozestavěné dálnici D8 u Dobkoviček začala 24. září 2015 druhá etapa sanace sesuvu, který zavalil těleso dálnice v červnu 2013.
Autor: Iveta Lhotská, MF DNES
Na rozestavěné dálnici D8 u Dobkoviček začala 24. září 2015 druhá etapa sanace sesuvu, který zavalil těleso dálnice v červnu 2013.
Autor: Iveta Lhotská, MF DNES
Na rozestavěné dálnici D8 u Dobkoviček začala 24. září 2015 druhá etapa sanace sesuvu, který zavalil těleso dálnice v červnu 2013.
Autor: Iveta Lhotská, MF DNES
Na rozestavěné dálnici D8 u Dobkoviček začala 24. září 2015 druhá etapa sanace sesuvu, který zavalil těleso dálnice v červnu 2013.
Autor: Iveta Lhotská, MF DNES
Na rozestavěné dálnici D8 u Dobkoviček začala 24. září 2015 druhá etapa sanace sesuvu, který zavalil těleso dálnice v červnu 2013.
Autor: Iveta Lhotská, MF DNES
Na rozestavěné dálnici D8 u Dobkoviček začala 24. září 2015 druhá etapa sanace sesuvu, který zavalil těleso dálnice v červnu 2013.
Autor: Iveta Lhotská, MF DNES
Na rozestavěné dálnici D8 u Dobkoviček začala 24. září 2015 druhá etapa sanace sesuvu, který zavalil těleso dálnice v červnu 2013.
Autor: Iveta Lhotská, MF DNES
Na rozestavěné dálnici D8 u Dobkoviček začala 24. září 2015 druhá etapa sanace sesuvu, který zavalil těleso dálnice v červnu 2013.
Autor: Iveta Lhotská, MF DNES
Na rozestavěné dálnici D8 u Dobkoviček začala 24. září 2015 druhá etapa sanace sesuvu, který zavalil těleso dálnice v červnu 2013.
Autor: Iveta Lhotská, MF DNES
Na rozestavěné dálnici D8 u Dobkoviček začala 24. září 2015 druhá etapa sanace sesuvu, který zavalil těleso dálnice v červnu 2013.
Autor: Iveta Lhotská, MF DNES
Na rozestavěné dálnici D8 u Dobkoviček začala 24. září 2015 druhá etapa sanace sesuvu, který zavalil těleso dálnice v červnu 2013.
Autor: Iveta Lhotská, MF DNES
Na rozestavěné dálnici D8 u Dobkoviček začala 24. září 2015 druhá etapa sanace sesuvu, který zavalil těleso dálnice v červnu 2013.
Autor: Iveta Lhotská, MF DNES
Začíná dopravní omezení na dálnici D8 na Prackovické estakádě
Natočili jsme, jak silničáři stabilizují estakádu na D8
Sesuv na dálnici D8 u obce Dobkovičky
Začíná dopravní omezení na dálnici D8 na Prackovické estakádě
Autor: iDNES.tv