„Jde o spolupráci s Českým svazem filatelistů. Známka je s modrým okrajem a logem výstavy. Jedná se o limitovanou řadu od jedné do pěti set,“ uvádí Libuše Maxová, mluvčí Českého porcelánu.
„Pro vystavovatele z osmdesáti zemí světa jich je poté na 600 vyrobeno ve zlatě a přímo na jméno,“ dodala.
Na obou známkách nechybí ani to, kvůli čemu jsou výrobky porcelánky v Dubí na Teplicku vyhledávané - vzor cibuláku, přesněji jeho malá část.
Známka, aniž by se ještě dostala mezi sběratele a vystavující, už má svou cenu. Nejde o finanční ocenění, ale uznání dobrého nápadu.
Česká marketingová společnost ocenila diplomem nejúspěšnější marketér roku 2017 právě za vytvoření nového produktu, této porcelánové známky, Petru Zajanovou Klázrovou, vedoucí marketingu a propagace Českého porcelánu.
Světová výstava poštovních známek Praga 2018 se uskuteční 15. až 18. srpna na řadě míst Prahy, soutěžní exponáty budou například vystaveny v hotelu Clarion nebo v Poštovním muzeu.