náhledy
Železniční budova má zajímavý interiér, ale za poslední desetiletí hodně zpustla, a je proto nutné ji opravit.
Autor: Ondřej Bičiště, MF DNES
Fasáda teplického nádraží se měla opravovat již v roce 2006, ale rekonstrukce byla zastavena kvůli nedostatku peněz.
Autor: Ondřej Bičiště, MF DNES
Plánovaná rekonstrukce secesní, památkově chráněné budovy teplického nádraží z roku 1871 bude stát až 800 milionů korun.
Autor: Iveta Lhotská, MAFRA
Plánovaná rekonstrukce secesní, památkově chráněné budovy teplického nádraží z roku 1871 bude stát až 800 milionů korun.
Autor: Iveta Lhotská, MAFRA
Plánovaná rekonstrukce secesní, památkově chráněné budovy teplického nádraží z roku 1871 bude stát až 800 milionů korun.
Autor: Iveta Lhotská, MAFRA
Plánovaná rekonstrukce teplického nádraží bude stát až 800 milionů korun. Původní odhady mluvily o 400 milionech.
Autor: Iveta Lhotská, MAFRA
Secesní budova z roku 1871 je památkově chráněná, cenné jsou hlavně fresky na klenutých stropech v odbavovací hale a kresby na okenních sklech.
Autor: Ondřej Bičiště, MF DNES
Fasáda teplického nádraží se měla opravovat již v roce 2006, ale rekonstrukce byla zastavena kvůli nedostatku peněz.
Autor: Ondřej Bičiště, MF DNES