náhledy
Most Dr. Edvarda Beneše byl postaven v letech 1934 až 1938 a je už na samé hranici provozuschopnosti. Dva roky už na něj nesmí nákladní doprava a trolejbusy a autobusy MHD mohou kvůli zatížení projíždět jen střídavě po jednom a pouze ve středovém pruhu.
Autor: Iveta Lhotská, MAFRA
Na Benešův most nesmí vozidla nad 3,5 tuny a provoz tu nově řídí semafory, neboť MHD jezdí v obou směrech střídavě jen prostředním pruhem a kříží se s ostatními auty.
Autor: Iveta Lhotská, MAFRA
Benešův most v Ústí nad Labem.
Autor: Ondřej Bičiště, MF DNES
Dva roky už na most nesmí nákladní doprava a trolejbusy a autobusy MHD mohou kvůli zatížení projíždět jen střídavě po jednom a pouze ve středovém pruhu.
Autor: Iveta Lhotská, MAFRA
V dohledné době má začít oprava Benešova mostu v Ústí. I proto vyráží ode dneška do ulic města devět trolejbusů, které dovedou jezdit i na úsecích bez trolejí.
Autor: Iveta Lhotská, MAFRA
Na Benešův most nesmí vozidla nad 3,5 tuny a provoz tu nově řídí semafory, neboť MHD jezdí v obou směrech střídavě jen prostředním pruhem a kříží se s ostatními auty.
Autor: Iveta Lhotská, MAFRA
Hlavním důvodem pro pořízení nových trolejbusů byla plánovaná oprava mostu Dr. Edvarda Beneše přes Labe a zajištění přepravy obyvatel ze Střekova, uvedl ředitel ústeckého Dopravního podniku Libor Turek.
Autor: Iveta Lhotská, MAFRA
Na Benešův most nesmí vozidla nad 3,5 tuny a provoz tu nově řídí semafory, neboť MHD jezdí v obou směrech střídavě jen prostředním pruhem a kříží se s ostatními auty.
Autor: Iveta Lhotská, MAFRA
Benešův most v Ústí nad Labem.
Autor: Ondřej Bičiště, MF DNES
Na Benešův most nesmí vozidla nad 3,5 tuny a provoz tu nově řídí semafory, neboť MHD jezdí v obou směrech střídavě jen prostředním pruhem a kříží se s ostatními auty.
Autor: Iveta Lhotská, MAFRA
Benešův most v Ústí nad Labem.
Autor: Ondřej Bičiště, MF DNES
Benešův most v Ústí nad Labem.
Autor: Ondřej Bičiště, MF DNES