- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Tak v boji by se dal ten kravál použít jako zbraň... Alespoň proti pěchotě
Mne uplne stacili IL 14 a IL 18....
Ked som potom sedel v nejakom boeingu, mal som pocit, ze to ani snad nezaplo motory.
Nemůžete přece porovnávat vrtule a tryskáče.Tu 134, pokud jste seděl dost vpředu taky nebyla uvnitř nijak hlučná.
Jedno z nejzajímavějších letadel ranné turbinové éry. Musel to být fičák. Skoro 6000 koní přivést na jednu třílistou vrtuli.
Ježiš radši o tom moc nemluvte, nebo se toho chytí motorkáři a začnou si to montovat na výfuky.
Tak ono i na "vytuněném" Golfu by se to vyjímalo.
Asi jsem nepochopil větu hned na začátku, ze v padesátých letech nebyly proudové stihacky
Asi jste ji jenom špatně přečetl. Ta věta říká, že počátkem padesátých let nikdo neměl nadzvukovou proudovou stíhačku.
Prima éro. Klasické Cimrmannovo prošlapávání slepých uliček vývoje. Naštěstí v té době přišli do USA Hitlerovi inženýři a dali americkému letectvu i kosmonautice ten správný směr.
Tak oni tam samozřejmě šli i správnými směry, i bez těch Němců. Tohle byla pouze jedna ze slepých uliček. Ale tak to bylo všude, nakonec i ti Němci je měli, viz například Bachem Natter.
Super článek Nemělo by to být v sekci Premium?
Mínus za ten "nápad" s Premiem...
Od pana Folprechta super článek jako vždy. A člověk taky vidí, že nejen v Rusku stavěli podivnosti, nestyděl bych se to nazvat až hovadinama, ale to je ta daň za pokrok a vývoj. Kdo nic nedělá, nic nezkazí.
Padesátá a šedesátá léta byla na podobné věci bohatá. Byly peníze, byl zájem, byla teorie a technologie které bylo potřeba ověřovat i na zdánlivých nesmyslech.
rikejte si co chcete, ale mne pripada nadherny
Nádherný...ale technicky prepadák.
Našly by se i šílenější konstrukce s tímto nepovedeným motorem. Třeba Convair XFY Pogo.