náhledy
Do Československa dodaný vzorový kus bombardéru Bloch MB.200 dostal u Vojenského technického a leteckého ústavu trupové označení s1 (na pravém boku psáno jako 1s).
Autor: public domain
Bombardér Aero MB.200
Autor: sbírka Václava Šorela
Aero MB.200, přeprava střední části trupu s centroplánem během sublicenční výroby v podniku Avia
Autor: public domain
Bombardéry Aero MB.200, letka 85, Letecký pluk 6
Autor: public domain
Jedna z hal Avie fotografovaná z továrního letiště stejné firmy. Vlevo před halou vidíme stíhačku Avia B.534 (jedná se o exemplář druhé verze, někdy nesprávně označované jako druhé série), velký dvoumotorový stroj v hale je bombardér Aero MB.200, zcela vlevo vykukuje další Avia B.534 a naopak vpravo je zřetelná stíhačka Škoda D.1.
Autor: sbírka Václava Šorela
Pohled na letící bombardéry Aero MB.200 přes příď letounu stejného typu
Autor: sbírka VHÚ Praha
Aero MB.200. Od srpna 1938 měly naše vojenské letouny zamalovány plukovní znaky, na trupu tak zůstalo pouze písmenné označení letky a číslo stroje.
Autor: public domain
Smutný pohled na letiště v tehdejším Německém Brodě v druhé půlce března 1939. Němci zabavují čs. letadla, před hangárem je četnická Avia B.534, v hangáru jsou bombardéry Aero MB.200.
Autor: Státní okresní archiv Havlíčkův Brod
Aero MB.200. Po obsazení zbytku republiky opatřili Němci ukořistěná letadla označením Luftwaffe.
Autor: public domain